چگونه CTV می تواند عملکرد سئوکاران را افزایش دهد

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-how-ctv-can-boost-performance-for-seos-395425برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

Shutterstock 557073697 800x450
با ظهور راه‌حل‌های تبلیغاتی جدید با ردیابی داده‌های عمیق، شکاف بین بازاریابی برند و عملکرد کمتر شده است. برای مثال، تلویزیون متصل، آگاهی از برند را با تأثیرگذاری بالا ایجاد می‌کند و می‌تواند به عنوان یک ابزار عملکردی استفاده شود و بینندگان را به سمت پایین سوق دهد. حتی متخصصان سئو ممکن است از یافتن رابطه همزیستی بین استراتژی فعلی و CTV متعجب شوند.

ثبت نام امروز برای “چگونه CTV عملکرد نام تجاری را برای کارشناسان جستجو افزایش می دهد” ارائه شده توسط MNTN.