مانند جستجوی معمولی Google، بخش ویدیوی Google پیشنهادات «جستجوی مرتبط» را در زیر نتایج جستجوی ارگانیک ایجاد میکند. در اینجا مجدداً، جستجوهای مرتبط با ویدیو با جستجوهایی که هنگام استفاده از جستجوی اصلی Google مشاهده میکنید متفاوت است و نشان میدهد که افراد از ویدیوهای Google برای اهداف مختلف استفاده میکنند:
این روزها SERP های گوگل شامل تصاویر مرتبط، پاسخ های فوری، سوالات پرطرفدار و موارد دیگر است.
بر اساس موزکست داده ها، ویدیوها حداقل در 30 درصد از SERP های گوگل نمایش داده می شوند:
به این ترتیب، جستجوهای مرتبط با Google Videos به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را پیدا کنید که اگر فقط به نتایج جستجوی معمولی گوگل تکیه می کردید، از دست می دادید.
برخلاف چرخ فلکهای ویدیویی که به برندها در معرض دید غیرمستقیم قرار میدهند (افرادی که روی یک ویدیو در چرخ و فلک کلیک میکنند معمولاً در آن صفحه یوتیوب قرار میگیرند یا آن ویدیو را بلافاصله از صفحه نتیجه جستجوی Google تماشا میکنند)، قطعههای غنی از ویدیو باعث ایجاد یک کلیک مستقیم به سایت شما.
ویدیوها میتوانند محتوای شما را بهتر کنند، محصول شما را آسانتر درک کنند و برند شما را معتبرتر و مرتبطتر کنند. علاوه بر این، ویدیوها همچنان در صفحه 1 نتایج جستجوی Google برای تعداد فزایندهای از جستارها قرار میگیرند.
با این حال، ایجاد و بازاریابی ویدیوها بسیار فراتر از قابلیت یافتن YouTube است.
یکی از بخش های قابل مشاهده قسمتی است که شامل فیلم های مرتبط است.
جدید در زمین موتورهای جستجو