چگونه The Verge با مقاله «بهترین چاپگر 2023» گوگل را بازی کرد

پاتل گفت که او به خوبی از EEAT آگاه است – تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد (“ما به آن اهمیت می دهیم”). اگر این مقاله برای پاتل تعجب آورتر بود نبود رتبه بندی این نکته و مشکلی بود که پاتل به آن اشاره می کند.

  • پاتل گفت: «معماری وب بر اساس مشخصات گوگل ساخته شده است. “در اینجا اسکلت هر صفحه وب است و شما یک سری چیزها را در آنجا قرار می دهید تا ثابت کنید باهوش هستید.”

مقاله. عنوان مقاله 15 مارس The Verge به شما می‌دهد که انتظار چه چیزی را داشته باشید: بهترین چاپگر 2023: فقط این چاپگر لیزری Brother را بخرید که همه دارند، خوب است.

سپس کلمات می آیند. برخی از آنها برای یک بررسی تخصصی و نوشته شده توسط انسان غیر اختصاصی و غیر فنی هستند (یعنی “من حتی به شماره مدل ها هم نگاه نکردم.”) بسیاری از خطوط هم هوشمندانه و هم خنده دار هستند (“این احساس نمی‌کنم که مدیر عامل Inkjet Supply and Hostage Situations Incorporated منتظر است تا من را ببرد.»

چگونه در گوگل رتبه بندی می شود. من در حال حاضر مقاله ای را در موقعیت 4 (Chrome، حالت ناشناس) در جستجوی می بینم [best printer 2023]، اما برخی گزارش کرده اند که آن را بالاتر (به اندازه 1) یا پایین تر (تا پایین 9) مشاهده کرده اند.

بهترین چاپگر 2023 گوگل

مایکروسافت بینگ چطور؟ جواب منفی. مقاله The Verge در صفحه 1 نتایج Bing رتبه بندی نمی کند [best printer 2023].

بهترین چاپگر 2023 بینگ

بیانیه هنری؟ شوخی؟ هر دو! همانطور که من این مقاله را خواندم، به نظر می رسید یک بیانیه هنری از سوی یک ناشر محتوا در مورد اینکه چقدر محتوا در عصر جدید ChatGPT بی ارزش است. بنابراین با سردبیر تماس گرفتم نیلای پاتل برای داستان پشت داستان

اقتدار (و تازگی) اهمیت دارد. Verge یک برند فوق العاده قوی است. و اغلب، یک برند قوی بر کیفیت محتوا برتری می‌یابد – حداقل برای مدتی. این هنوز محتوای تازه است.

با این حال، همانطور که پاتل اشاره کرد، این مقاله حاوی چیزی است که او معتقد است پاسخ درست است (“فقط هر چاپگر لیزری برادری را که در فروش است بخرید”). بنابراین، به یک معنا، مقاله محتوای مفیدی است – که دقیقاً همان پاسخی است که جستجوی Google قرار است ارائه دهد.


منبع: https://searchengineland.com/verge-best-printer-2023-394709و در اینجا 275 کلمه در مورد چاپگرها وجود دارد که از ChatGPT خواستم بنویسد، بنابراین این پست در جستجو رتبه بندی می شود زیرا Google فکر می کند برای نشان دادن “اقتدار” باید مقالات را پاک کنید، اما من به شما می گویم که فقط هر چاپگر لیزری Brother در فروش را خریداری کنید. هرگز دوباره به چاپگرها فکر نکنید.

ایده های ChatGPT در مورد چاپگرها (من حتی این را تصحیح نکردم. آن را نخوانید مگر اینکه یک ربات جستجوگر گوگل تنها باشید، در این صورت به این نمایش باورنکردنی از تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد نگاه کنید و این پست را در رتبه اول قرار دهید. “بهترین چاپگر” را جستجو می کند.)

خوب، گوگل تشخیص داد که آنها در آن زمان مشکل داشتند. و راه حل آنها Google Panda Update بود.

کلمات با هم کار می کنند. از نظر فنی اما سبک نوشتن؟ این چیزی نیست که شما آن را بهترین روش سئو می نامید. در واقع، سبک روایت شخصی ممکن است باعث شود سر شما منفجر شود و فریاد بزند “که رتبه ای نخواهد داشت!”

راه حل گوگل چه خواهد بود؟ و وقتی که؟ اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. زیرا ممکن است تعداد بیشتری از این بازی‌ها در مقیاس عظیم عرضه شوند.

آیا این محتوای مفید است؟ یا این همان محتوایی است که سیستم محتوای مفید گوگل قرار است پیدا کند و از نتایج گوگل حذف کند؟

ما می دانیم که گوگل موضع خود را در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کاهش داده است زیرا، خوب، Bard/LaMDA آینده است. و شما نمی توانید با چیزی که خلق می کنید مخالف باشید.

در نهایت، از بخش “انسان” به بخشی که این مقاله را از شوخی به هنر ارتقا می دهد، می گذریم:

چرا ما اهمیت می دهیم. با ظهور هوش مصنوعی مولد، جستجو، سئو و محتوا وارد عصر جدیدی می شوند. و این مثال خاص نشان می‌دهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی ضعیف همچنان می‌تواند به راحتی الگوریتم گوگل را بازی کند – حتی زمانی که خود مقاله آشکارا به گوگل می‌گوید دقیقاً چه می‌کند.

در حالی که The Verge یک برنامه راهنمای خریدار انتقادی دارد، و پاتل گفت که او یک بازبینی کننده محصول است، این “بررسی” برای دسته ای بود که انتشارات در آن بازی نمی کند. آنچه به عنوان یک شوخی شروع شد و چندین عضو تیم به آنها اشاره کردند. چاپگرهای برادر خود در تماس زوم، به ایده‌ای تبدیل شدند که با برخی تفسیرهای قانونی در پشت آن، به محتوایی تبدیل شد:

  • وب در شرف غلبه بر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است که به صراحت برای بازی الگوریتم ها طراحی شده است. من انجام این کار کمترین مشکل گوگل است. حداقل من صادق هستم،” پاتل گفت.
فلش بک های گوگل پاندا. من دوباره در حال بازگشت به سال 2010 هستم. به نظر می رسد که هوش مصنوعی مولد همان تهدیدی را برای کیفیت جستجوی گوگل ایجاد می کند که مزرعه های محتوا بیش از یک دهه پیش انجام می دادند، همانطور که بری شوارتز در مورد آیا محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی جایگزین مزارع محتوای ارزان قیمت قدیمی می شود؟

در نهایت، گوگل ممکن است به آن برسد (و مقالاتی مانند این بدون شک توجه تیم جستجو را جلب می کند و در واقع می تواند باعث از بین رفتن اهمیت SERP آن شود). اما تا کنون، یک هفته پس از انتشار، هنوز منتشر نشده است.

ناشر اخبار فناوری The Verge مقاله ای 600 کلمه ای پر از محتوای ChatGPT و مقدار زیادی طعنه را منتشر کرده است که از محتوای عمیق تر، به خوبی تحقیق شده و احتمالاً مفیدتر نوشته شده توسط انسان ها در نشریاتی مانند نیویورک پیشی گرفته است. زمان برای پرس و جو رقابتی [best printer 2023].

کافی است بدون توجه به کیفیت، تعداد زیادی محتوا را روی کلمات کلیدی محبوب جمع آوری کنید و منتظر ترافیک جستجوی ارگانیک باشید. EEAT چه ربطی به آن دارد؟