تئوری اصلی این دادخواست این است که آمازون از ضبطهای صوتی الکسا (یعنی صدای ضبطشده از صدای کاربر) برای ارائه تبلیغات مبتنی بر علاقه به آن کاربر استفاده میکند. در شکایت خود، شاکیان به طور آشکار هرگز حقایقی را ادعا نمی کنند که نشان می دهد آمازون از ضبط های الکسا برای ارائه تبلیغات مبتنی بر علاقه استفاده می کند (زیرا آنها هیچ مبنای حسن نیتی برای این ادعا ندارند). در عوض، این شکایت از عبارت عمدا مبهم «داده صوتی» برای این مفهوم استفاده میکند که برخی از دادههای تراکنش ناشی از تعاملات الکسا گاهی اوقات برای تبلیغات استفاده میشوند. بله، همینطور است و آمازون به طور گسترده و واضح این واقعیت را افشا می کند.»
باربارا روتشتاین قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.