بازی ذهن. چه می شد اگر گوگل مخفیانه GA4 را با دستور کار پنهان طراحی می کرد. تا بازاریابان را وادار کند که از ابزارهای خود استفاده نکنند و به جای آن به رقابت خود روی آورند؟ منطقی است. یک جور هایی. خوب، نه واقعا.
- این ممکن است کمترین کاربرپسندترین محصولی باشد که گوگل تا به حال تولید کرده است. تقریباً مثل اینکه نمیخواهند مردم از آن استفاده کنند.»
Search Engine Land اخیراً یک نظرسنجی انجام داد تا بفهمد صنعت چگونه با آن کنار می آید و به بازاریابان فرصتی برای شنیدن صدای خود داده است – و بازخوردها حداقل برایشان جالب بود.
بازاریابان برای مهاجرت از Universal Analytics به Google Analytics 4 راحت ترین زمان را نداشته اند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.