
به کارشناسان MNTN بپیوندید که معیارهای عملکرد مورد استفاده برای تعیین اثربخشی کانال های تبلیغاتی را که آزمایش کرده اند را به اشتراک می گذارند - خواه یک کانال اجتماعی جدید باشد یا حتی تلویزیون متصل.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
کانال های تبلیغاتی جدید ظاهراً یک شبه ظاهر می شوند. سرفصل ها از محبوبیت جدیدترین و بهترین گزینه ها خبر می دهند و بازاریابان برای مشارکت عجله دارند. برای کسانی که در فضای B2B هستند، تلاش برای رمزگشایی اینکه آیا جدیدترین روند ارزش صرف زمان و تلاش برای کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان هدف خود را دارد، می تواند پیچیده تر باشد.
ثبت نام امروز برای "جهش یا معطلی: تعیین پلتفرم های تبلیغاتی برای آزمایش برند B2Bارائه شده توسط MNTN.