کدام کانال های تبلیغاتی برای برند شما بهتر کار می کنند؟

به کارشناسان MNTN بپیوندید که معیارهای عملکرد مورد استفاده برای تعیین اثربخشی کانال‌های تبلیغاتی را که آزمایش کرده‌اند را به اشتراک می‌گذارند – خواه یک کانال اجتماعی جدید باشد یا حتی تلویزیون متصل.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-what-ad-channels-work-best-for-your-brand-387045کانال های تبلیغاتی جدید ظاهراً یک شبه ظاهر می شوند. سرفصل ها از محبوبیت جدیدترین و بهترین گزینه ها خبر می دهند و بازاریابان برای مشارکت عجله دارند. برای کسانی که در فضای B2B هستند، تلاش برای رمزگشایی اینکه آیا جدیدترین روند ارزش صرف زمان و تلاش برای کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان هدف خود را دارد، می‌تواند پیچیده‌تر باشد.

ثبت نام امروز برای “جهش یا معطلی: تعیین پلتفرم های تبلیغاتی برای آزمایش برند B2Bارائه شده توسط MNTN.