به کارشناسان MNTN بپیوندید که معیارهای عملکرد مورد استفاده برای تعیین اثربخشی کانالهای تبلیغاتی را که آزمایش کردهاند را به اشتراک میگذارند – خواه یک کانال اجتماعی جدید باشد یا حتی تلویزیون متصل.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
به کارشناسان MNTN بپیوندید که معیارهای عملکرد مورد استفاده برای تعیین اثربخشی کانالهای تبلیغاتی را که آزمایش کردهاند را به اشتراک میگذارند – خواه یک کانال اجتماعی جدید باشد یا حتی تلویزیون متصل.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/webinar-what-ad-channels-work-best-for-your-brand-387045
کانال های تبلیغاتی جدید ظاهراً یک شبه ظاهر می شوند. سرفصل ها از محبوبیت جدیدترین و بهترین گزینه ها خبر می دهند و بازاریابان برای مشارکت عجله دارند. برای کسانی که در فضای B2B هستند، تلاش برای رمزگشایی اینکه آیا جدیدترین روند ارزش صرف زمان و تلاش برای کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان هدف خود را دارد، میتواند پیچیدهتر باشد.
ثبت نام امروز برای “جهش یا معطلی: تعیین پلتفرم های تبلیغاتی برای آزمایش برند B2Bارائه شده توسط MNTN.