جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-account-level-negative-keywords-are-here-392293
چرا ما اهمیت می دهیم. لیست کلمات کلیدی منفی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات آنها فقط به مرتبط ترین مخاطبان نشان داده می شود. با حذف عبارات جستجوی نامربوط، فهرستهای کلیدواژه منفی، احتمال دیده شدن تبلیغات توسط افرادی را که واقعاً به محصولات یا خدمات تبلیغ شده علاقه مند هستند، افزایش میدهد. این می تواند منجر به نرخ کلیک و نرخ تبدیل بالاتر شود و در نتیجه بازگشت سرمایه بهتری برای تبلیغ کننده به همراه داشته باشد. علاوه بر این، میتواند با اجتناب از نمایش تبلیغات به افرادی که به محصول علاقهای ندارند، در هزینه تبلیغات صرفهجویی کند.
درباره نویسنده