کمال گرایی در سئو: راهی به سوی خود ویرانگری


در شروع حرفه سئوی خود، می خواستم بسیاری از کارها را به خوبی انجام دهم. من می خواستم آن کسی باشم که:

  • از ساعت 7 صبح تا 9 شب در دفتر بود
  • روز را با انرژی فوق العاده، با انگیزه، سرسخت و با انگیزه زیادی از موفقیت های روزانه خود پشت سر گذاشتند.
  • به شدت روسا و هم تیمی هایش را تحت تاثیر قرار داد.
  • مدام تبلیغ می شد.
  • کار بزرگی را تحت ضرب‌الاجل‌های مضحک فشرده ارائه کرد، اما هنوز نتوانسته است قرار ملاقات‌ها، کنفرانس‌ها، صحبت‌ها و سخنرانی‌ها و شام با دوستان را از دست بدهد.

من سعی کردم اما بلافاصله بعد از آن، دچار فرسودگی شدید شدم – و حتی 30 سال هم نداشتم!

من در این تجربه تنها نیستم. کمال گرایی یک چالش فراگیر در بسیاری از صنایع است.

از میان 464 متخصص سئو، 30.2 درصد خود را کمال گرا می دانند نظرسنجی توییتر من اخیرا دویدم.

انتظارات کمال گرایانه می تواند ما را در حرفه مان باز دارد. 30 درصد از کارمندان به دلیل آن به ترک محل کار خود فکر می کنند تحقیق گروه هاردین.

این مقاله نشان می دهد که چرا باید در مورد کمال گرایی صحبت کنیم و چگونه متخصصان سئو می توانند بر تمایلات کمال گرایی ناسالم غلبه کنند.

کمال گرایی در محیط کار

صرف نظر از صنعت، متخصصان جوان تمایل دارند افرادی را تحسین کنند که به نظر می رسد سبک زندگی “عالی” دارند و آنها را روی یک پایه قرار می دهند. ما آنها را مظهر موفقیت می‌دانیم و عنوان درخشان و پر زرق و برق «کمال‌گرا» را به آنها می‌دهیم.

فکر یافتن مسائلی در مورد این شخصیت‌ها برای ارتباط بیشتر آنها با زندگی منسوخ ما ممکن است عمیقاً ناخوشایند به نظر برسد.

از خود می پرسیم: «در این دنیای ناپایدار و بی شور، شکایت از کمال جویی بیش از حد چیست؟ علاوه بر این، تمام چیزی که می خواهم این است که الهام بخش باشم، درست است؟»

چه چیزی ممکن است در مورد تلاش برای کمال تا این حد ناقص باشد که برای شیاطین داخلی ما یک کار پیش پا افتاده SEO است؟

من از تلاش کسانی که هدفشان کمال گرایی است انتقاد نمی کنم. در جامعه سئو، ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که دریافت کننده کارهای شگفت انگیز آنها هستیم.

نگرانی در اینجا اثرات ناگفته – و بنابراین ناشناخته – کمال گرایی بر روح و سلامت روان ما است.

ریشه های کمال گرایی

پاسخ توییتر توسط جوزف مکلین.

در ذات انسانی ما این است که چیزهایی را جذاب و پر زرق و برق پیدا کنیم که دست نیافتنی و در برخی موارد غیرقابل دسترس به نظر می رسند.

برای ارزش دادن به چیزی باید هزینه کرد ما.

چیزی که رایگان و در دسترس است معمولا نادیده گرفته می شود و ارزان تلقی می شود (حتی اگر بدانیم که چیزی با کیفیت عالی یا بهترین چیزی است که می توانیم داشته باشیم).

کمال گرایی از عشق به این نیست که همیشه چیزها را مرتب ببینیم و هیچ اشتباهی نکنیم. منشا آن بسیار تاریک تر است.

این ناشی از یادآوری عدم تایید و غفلت عاطفی توسط والدین یا شخصیت های مادری/پدری است که با آنها بزرگ شده ایم.

غفلت عاطفی ما را به ایجاد مقایسه با خود، ایده آل سازی، رقابت سمی و توانایی یادگیری خودمان در درون و پذیرش دیگران فقط به دلیل ویرایش بسیار بیرونی آنها سوق می دهد.

به محض شروع کار در سئو، کمال گرایی اتفاق نیفتاد.

شاید همیشه در درون ما بوده است و در آغاز کارمان به طور چشمگیری تجلی یافته است.

چرا کمال گرا می شویم؟

“برای یک کمال گرا، حرکت به سوی استانداردها و اهداف غیرممکن و آسمانی تنها می تواند یک خودشکستگی ابدی باشد که منجر به تنهایی و افسردگی شود.”

فیلمنامه کمال گرا برای شکست خود، دیوید دی برنز، روانشناسی امروز

پاسخ توییتر توسط اد داوسون.

وقتی سعی می‌کنیم تصویری را که از خود ساخته‌ایم شکست دهیم، به کمال‌گرا تبدیل می‌شویم:

نالایق، مزاحم، کسی که نمی تواند انتظارات را برآورده کند، زشت، شخصی که یک بار توسط والدین یا شخصیتی با قدرت به او گفته می شود «تو می توانی بهتر عمل کنی».

احساس درونی بی کفایتی آنقدر در ذهن ما قوی و وحشتناک می شود که آماده انجام آن هستیم هر چه لازم باشد معتبر باشد و خیلی بیشتر از حد کافی خوب باشد.

به اندازه کافی خوب؟ که متوسط ​​است.

یک کمال گرا می خواهد در هر جنبه ای از زندگی خود “بهترین” باشد.

“مرا دوست داشته باش، مثل من، مرا بپذیر، دنبالم کن” ناخودآگاه هر روز در اعمال آنها نمایان می شود.

واقعیت این است که یک کمال گرا علاقه ای به تولید کار بی عیب و نقص ندارد. در عوض، آنها فقط سعی می کنند از این باور که افراد وحشتناکی هستند فرار کنند.

کار و رسانه های اجتماعی صرفاً راهی هستند که در نظر ما قابل قبول تر شوند.

با این حال، از آنجایی که موضوع اصلی کمال گرا بودن با کار شروع نشد، پس نمی تواند راه حل باشد.

انگیزه واقعی یک کمال گرا رسیدن به موفقیت شغلی نیست، بلکه این است که احساس کند یک انسان ارزشمند است.

پذیرفته شدن، ارزش گذاری و تحسین شدن بر عهده کارفرمایان ما یا جامعه سئو نیست.

هنگامی که بهترین کار خود را با کمال گرایی ارائه دادیم، جامعه انتظار بیشتری خواهد داشت، فقط به این دلیل که مردم از محتوای عالی لذت می برند (این کاملاً طبیعی است، بدون قصد شوم).


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


پاسخ توییتری از رایان جونز.

در اینجا چهار نکته برای کمک به غلبه بر کمال گرایی آورده شده است.

1. کانال سازی سالم

ما باید تشخیص دهیم که چه چیزی ما را به سمت بی عیب بودن سوق می دهد یا محرک می کند – و سپس سعی کنیم آن را به طور سالم هدایت کنیم.

اگر این کار را نکنیم، تغییر طرز فکری که باعث می‌شود با این تصور که انسان‌های بی‌ارزشی هستیم، به شدت کار کنیم، به همان اندازه مهم است.

زمانی که احساس بی ارزشی یا وحشتناکی می کنیم، سخت کار کردن نه راه حل است و نه درمان.

مهم است که با خود مهربان باشیم و درک کنیم که شایسته پذیرش هستیم. اگر به هر دلیلی مقصر نباشیم هرگز تقصیر ما نیست.

2. شفقت به خود

تصویری از کودکی خود را باز کنید. به آن چهره کوچک نگاه کنید و بپرسید: «آیا هر بار که گزارشی ارسال می‌کنید، درخواست شغلی می‌دهید یا می‌فرستید برای سخنرانی در یک کنفرانس، بخواهید به خودتان باور داشته باشید، خیلی زیاد است؟»

پاسخ شما چه خواهد بود؟

خوب کار کردن و جاه طلب بودن اهداف قابل تحسینی هستند. با این حال، زمانی که از آن برای پنهان کردن میل به جبران کمبود محبت اولیه استفاده می شود، به نشانه آشفتگی روانی تبدیل می شود.

3. استراحت و خودآگاهی

ما باید دوره های تقویم را رزرو کنیم تا کاری جز با خود نداشته باشیم.

این راهی است که با خود مهربان باشیم و اجازه دهیم همه آن احساسات خشم بیرون بیایند، آنها را تصدیق کنید، بگذار آنها باشند و ادامه دهند.

4. بخشش و رها کردن

به یاد داشته باشید که در بیشتر موارد، کسانی که از نظر عاطفی ما را در کودکی نادیده می گرفتند به این معنی نیست که ما را دوست نداشتند. شاید بلد نبودند بگویند.

کسانی که به نام «خواستن بهترین ها برای ما» باعث می شدند همیشه احساس بی کفایتی کنیم، احتمالاً زندگی خود را از طریق ما می گذرانند و ممکن است واقعاً بهترین ها را برای ما می خواستند.

پاسخ توییتر از دانیل کی چونگ.

یادگیری توسعه خودآگاهی، مسئولیت پذیری و رها کردن ضروری است.

لحظه ای که شروع به کار روی رها کردن می کنیم، شروع به درمان می کنیم.

وقتی شروع به شفا می کنیم، بیشتر به خودمان اهمیت می دهیم و کمتر به تحت تاثیر قرار دادن یا جلب رضایت دیگران اهمیت می دهیم. به عبارت هولناک، وقتی شفا می‌گیریم، بر هنر تسلیم نشدن مسلط می‌شویم.

پاسخ توییتر از سلنا ویدیا.

عمیق تر حفاری کنید:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ماریا آملی وایت به عنوان رئیس SEO در Kurt Geiger یک خرده‌فروش لوکس بریتانیایی با امتیازاتی در فروشگاه‌های لوکس مانند Harrods و Selfridges در بریتانیا کار می‌کند. ماریا کارشناسی ارشد تحقیقات روانشناسی از دانشگاه آکسفورد است و بیش از 12 سال در سئو کار کرده است و در سئوی فنی، سئوی بین المللی، سئوی محلی و روابط عمومی دیجیتال تخصص دارد.


منبع: https://searchengineland.com/perfectionism-seo-387255