ارتقاء یا عدم ارتقاء. اگر در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید سردرگم هستید یا مطمئن نیستید که باید کمپین های خود را خودتان ارتقا دهید، در اینجا چیزی است که باید بدانید:
- بهروزرسانیهای خودکار Google باید در این ماه به پایان برسد
- اگر همچنان در حال اجرای کمپین های خرید هوشمند در Google هستید، از آن استفاده کنید یک کلیک ابزار ارتقاء برای تغییر کمپین های خرید هوشمند به حداکثر عملکرد
- اگر کمپینهای خرید هوشمند را از طریق Merchant Center اجرا میکنید، آن را موقتاً متوقف کنید و یک کمپین Performance Max جدید ایجاد کنید، یا به Google اجازه دهید آن را بهطور خودکار ارتقا دهد و به دنبال اعلان «Performance Max (Upgraded)» در حساب شما بگردد.
- پس از تکمیل ارتقا، بودجه و تنظیمات خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز در جایی که می خواهید تنظیم شده است
- سؤالات متداول Google و اعلامیه مربوط به ارتقاء Merchant Center را بخوانید اینجا
چرا ما اهمیت می دهیم. یادآوریهای دائمی گوگل در مورد ارتقای خودکار میتواند گیجکننده و اضافی باشد، اما اگر همچنان کمپینهای خرید هوشمند را اجرا میکنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خودتان آنها را ارتقا دهید یا منتظر بمانید تا گوگل این کار را برای شما انجام دهد. انتقال به Performance Max باید در این ماه به پایان برسد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.