چرا ما اهمیت می دهیم. اطلاعات بیشتر از Google در مورد عملکرد شما در جستجوی Google، به ویژه با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات، بسیار مفید است. بنابراین بررسی کنید و ببینید که محصولات شما در جستجوی Google چگونه عمل می کنند و ببینید با شروع فصل خرید تعطیلات، کجا می توانید بهینه سازی کنید.
Google در حال ارائه یک برگه خرید جدید در کنسول جستجوی Google است که حاوی اطلاعات بیشتری در مورد قطعات محصول، فهرستهای تاجر و فهرستهای برگه خرید در جستجوی Google است.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
اطلاعات بیشتر. گوگل نوشت: «از آنجا، تاجران میتوانند به راحتی یک حساب Merchant Center با استفاده از یک فرآیند ثبتنام کمکی ساده و بدون نیاز به تأیید مجدد مالکیت وبسایت ایجاد کنند. با این گزینه جدید، نیازی به ارسال فید محصول نیست. تاجران فقط باید داده های ساختار یافته محصول را به روز نگه دارند. این تجربه کارآمد، محصولات را به سرعت در برگه خرید در Google قرار میدهد و به بازرگانان کمک میکند به افرادی که به دنبال محصولات هستند دسترسی پیدا کنند.»
چه چیزی جدید است. گوگل اعلام کرد «صاحبان فروشگاه آنلاین واجد شرایط که نشانهگذاری محصول را پیادهسازی کردهاند، بخش جدیدی به نام فهرستهای برگه خرید را مشاهده خواهند کرد.» گوگل گفت: این به تدریج طی چند هفته آینده منتشر می شود، بنابراین ممکن است در حال حاضر هیچ تغییری را مشاهده نکنید.