تاثیر گزارش کنسول جستجو در نتیجه تغییرات نوع بازبینی در جستجوی Google، گوگل گفت که برخی از گزارشهای کنسول جستجو ممکن است تغییراتی را در نمایشها و کلیکهای گزارششده مشاهده کنند. این بر عملکرد و گزارش های نتایج غنی تأثیر می گذارد.
گوگل توضیح داد که با گزارش عملکرد، «شما ممکن است کاهش در نمایشها (و کلیکها) بریدهای از نقد و افزایش نمایشها (و کلیکها) نتایج محصول خود را مشاهده کنید. این نشاندهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین مکانهایی است که کنسول جستجو این نمایشها و کلیکها را اختصاص میدهد.”
منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-reports-may-be-impacted-by-review-type-changes-made-in-google-search-387788
گوگل توضیح داد که با گزارش نتایج غنی، «نمایشها (و کلیکها) روی موارد طبقهبندیشده مجدد نیز به مرور زمان از گزارش بررسی به گزارش محصول منتقل میشوند. سایتهای آسیبدیده شاهد کاهش تعداد بازدیدها در گزارش بررسیها و افزایش متناظر در نمایشها در گزارش محصولات خواهند بود. با این حال، تعداد کل موارد در هر نوع تغییر نخواهد کرد، زیرا کنسول جستجو اقلام داده ساختاریافته را که به درستی برچسب گذاری شده اند را مجدداً طبقه بندی نکرده است. این نشاندهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین مکانهایی است که کنسول جستجو این نمایشها و کلیکها را اختصاص میدهد.”
چه چیزی تغییر کرد. گوگل گفت «گوگل شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد و توانسته است نتایج جدیدی از نوع محصول ایجاد کند.» گوگل نیز اضافه کرد اینجا، “Google شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد.”
جان مولر از گوگل توضیح داد، “در مقطعی شروع کردیم به نشان دادن/شمارش برخی از نتایج محصول در جستجوی کمی متفاوت، و این منجر به تغییرات قابل مشاهده در اعداد در کنسول جستجو شد.”
جدید در زمین موتورهای جستجو