گزارش‌های کنسول جستجوی Google ممکن است تحت تأثیر تغییرات نوع بازبینی ایجاد شده در جستجوی Google باشد


Google تغییراتی را در نحوه نمایش انواع مرور در جستجوی Google اعمال کرده است و در نتیجه، ممکن است تغییراتی را در کلیک‌ها و نمایش‌های گزارش شده در برخی از گزارش‌ها در کنسول جستجو مشاهده کنید.

چه چیزی تغییر کرد. گوگل گفت «گوگل شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد و توانسته است نتایج جدیدی از نوع محصول ایجاد کند.» گوگل نیز اضافه کرد اینجا، “Google شروع به ارتقاء برخی از نتایج نوع بررسی به نتایج نوع محصول در جستجو کرد.”

جان مولر از گوگل توضیح داد، “در مقطعی شروع کردیم به نشان دادن/شمارش برخی از نتایج محصول در جستجوی کمی متفاوت، و این منجر به تغییرات قابل مشاهده در اعداد در کنسول جستجو شد.”

تاثیر گزارش کنسول جستجو در نتیجه تغییرات نوع بازبینی در جستجوی Google، گوگل گفت که برخی از گزارش‌های کنسول جستجو ممکن است تغییراتی را در نمایش‌ها و کلیک‌های گزارش‌شده مشاهده کنند. این بر عملکرد و گزارش های نتایج غنی تأثیر می گذارد.

گوگل توضیح داد که با گزارش عملکرد، «شما ممکن است کاهش در نمایش‌ها (و کلیک‌ها) بریده‌ای از نقد و افزایش نمایش‌ها (و کلیک‌ها) نتایج محصول خود را مشاهده کنید. این نشان‌دهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین مکان‌هایی است که کنسول جستجو این نمایش‌ها و کلیک‌ها را اختصاص می‌دهد.”

گوگل توضیح داد که با گزارش نتایج غنی، «نمایش‌ها (و کلیک‌ها) روی موارد طبقه‌بندی‌شده مجدد نیز به مرور زمان از گزارش بررسی به گزارش محصول منتقل می‌شوند. سایت‌های آسیب‌دیده شاهد کاهش تعداد بازدیدها در گزارش بررسی‌ها و افزایش متناظر در نمایش‌ها در گزارش محصولات خواهند بود. با این حال، تعداد کل موارد در هر نوع تغییر نخواهد کرد، زیرا کنسول جستجو اقلام داده ساختاریافته را که به درستی برچسب گذاری شده اند را مجدداً طبقه بندی نکرده است. این نشان‌دهنده تغییر در نحوه ظاهر این موارد در جستجو و همچنین مکان‌هایی است که کنسول جستجو این نمایش‌ها و کلیک‌ها را اختصاص می‌دهد.”

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه تغییراتی در کلیک‌ها و برداشت‌های خود در رابطه با نظرات یا حوزه‌های دیگر شدید، ممکن است به این تغییر نوع مرور مربوط باشد. یک تغییر واقعی در نحوه نمایش نتایج جستجوی شما در جستجوی Google وجود دارد که منجر به کلیک یا نمایش بیشتر یا کمتر می شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-reports-may-be-impacted-by-review-type-changes-made-in-google-search-387788