ترندهای موبایل در مقابل دسکتاپ. هزینه تبلیغات جستجو برای موبایل حدود دو سوم از هزینه جستجو در دسکتاپ بیشتر است. همچنین لازم به ذکر است که بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده در سال 2016 از تلفن هوشمند برای جستجوی آنلاین استفاده کردند. پیش بینی می شود تا سال آینده این تعداد به حدود 70 درصد برسد. تحلیلگران پیشبینی میکنند که این شکاف در چند سال آینده افزایش خواهد یافت.
هنگامی که یک مصرف کننده به خرید نزدیک تر می شود، تمایل دارد به آمازون مراجعه کند، که به نظر می رسد کاتالیزور رشد کلی هزینه های تبلیغات جستجو در سال 2022 باشد. حتی TikTok با گزارش هایی مبنی بر اینکه مارک های تجارت الکترونیک خرج کرده اند، در بازی جستجو شتاب بیشتری می گیرد. 60٪ بیشتر در تبلیغات TikTok در سه ماهه دوم.
ما فهرستی از 28 ابزار عالی مدیریت PPC برای برندهای تجارت الکترونیک جمع آوری کرده ایم. به هیچ وجه این فهرست جامعی نیست، اما این ابزارها می توانند در زمان صرفه جویی کنند، کارایی را بهبود بخشند و به شما کمک کنند چندین پلتفرم را با یک داشبورد مرکزی مدیریت کنید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/new-report-confirms-search-advertising-is-thriving-amid-economic-uncertainty-388004
فراتر از گوگل. اگرچه گوگل در زمینه جستجو پیشتاز است، اما پلتفرم های دیگری مانند اپل و آمازون به آرامی در حال افزایش سرعت هستند. تبلیغات جستجوی اپل در سال 2022 به میزان 5 میلیارد دلار درآمد پیش بینی شده در حال رشد است. موجودی تبلیغات جدید فضایی را برای توسعه دهندگان و تبلیغ کنندگان اضافی به تبلیغ کنندگان باز می کند تا برنامه ها و مشاغل خود را در فضایی کمتر رقابتی و نسبتاً کم استفاده تبلیغ کنند.
در ایالات متحده، گوگل بر بازار تبلیغات جستجو تسلط دارد و حدود 56.1 درصد از کل درآمد تبلیغات را در میان پلتفرم هایی مانند آمازون، مایکروسافت و Yelp حفظ کرده است. اما حتی با تغییر بازار به سایر پلتفرمها، رشد گوگل از سایر قالبهای سنتی پیشی میگیرد. اگر ما در مورد جستجوی عمومی صحبت می کنیم، مایکروسافت جایگاه دوم را به عنوان رقیب برتر گوگل دارد.

جدید در زمین موتورهای جستجو