TikTok حتی ممکن است در راه تبدیل شدن به یک رقیب مستقیم برای Google باشد، با گزارشهایی که نشان میدهد 40 درصد از جوانان 18 تا 24 ساله در ایالات متحده برای جستجوهای خود به TikTok و Instagram از طریق Google مراجعه میکنند.
فراتر از گوگل. اگرچه گوگل در زمینه جستجو پیشتاز است، اما پلتفرم های دیگری مانند اپل و آمازون به آرامی در حال افزایش سرعت هستند. تبلیغات جستجوی اپل در سال 2022 به میزان 5 میلیارد دلار درآمد پیش بینی شده در حال رشد است. موجودی تبلیغات جدید فضایی را برای توسعه دهندگان و تبلیغ کنندگان اضافی به تبلیغ کنندگان باز می کند تا برنامه ها و مشاغل خود را در فضایی کمتر رقابتی و نسبتاً کم استفاده تبلیغ کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
هنگامی که یک مصرف کننده به خرید نزدیک تر می شود، تمایل دارد به آمازون مراجعه کند، که به نظر می رسد کاتالیزور رشد کلی هزینه های تبلیغات جستجو در سال 2022 باشد. حتی TikTok با گزارش هایی مبنی بر اینکه مارک های تجارت الکترونیک خرج کرده اند، در بازی جستجو شتاب بیشتری می گیرد. 60٪ بیشتر در تبلیغات TikTok در سه ماهه دوم.
مدیریت شبکه های مختلف مدیریت پلتفرمهای رسانهای خردهفروشی مختلف یک دردسر واقعی برای تبلیغکنندگان است. به همین دلیل، تحلیلگران پیش بینی می کنند که این همان چیزی است که می تواند بسیاری از آنها را از به دست آوردن سهم بازار باز دارد. «اگر هر خردهفروشی پلتفرم خاص خود را داشته باشد، یادگیری استفاده و بهینهسازی برای تبلیغکننده بسیار مفید خواهد بود و در اینجاست که ادغام چند بازیگر بزرگ به جای تقسیم در این مناطق کوچک و کوچک، رقیبی واقعی برای Google خواهد بود. پرنا تالرجا، مدیر عامل فعالسازی دیجیتال در آژانس مستقل کراسمدیا، گفت.
جدید در زمین موتورهای جستجو