GA4 مخاطبان پیشنهادی. هنگامی که یک ملک در Analytics ایجاد می کنید، دسته بندی صنعت را برای کسب و کار خود مشخص می کنید. بر اساس این مشخصات، Analytics تعدادی از مخاطبان پیشنهادی از پیش پیکربندی شده را نشان می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید که بر اساس رویدادهای توصیه شده برای آن دسته ها هستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. مخاطبان پیشنهادی به تبلیغکنندگان کمک میکنند به راحتی بخشهای مخاطب را برای دستههای صنعتی که بیشتر استفاده میکنید اضافه کنند. بخشهای مختلف را آزمایش کنید و مهمتر از همه، راهاندازی GA4 را هماکنون قبل از غروب خورشید در جولای 2023 شروع کنید.
مخاطب پیشنهادی جدید «کاربران 7 روزه بدون اطلاع» نام دارد. اینها کاربران برنامه هستند که از طریق اعلان فشار تماس نگرفته اند.
گوگل میگوید: «اگرچه شما فقط پیشنهادات مربوط به دسته خود را میبینید، اگر آنها را برای کسبوکارتان مناسب بدانید، میتوانید هر یک از این مخاطبان را ایجاد کنید. شما باید رویدادها و پارامترهایی را جمع آوری کنید که اساس مخاطبانی را که می خواهید استفاده کنید تشکیل می دهند. میتوانید در صورت لزوم این مخاطبان پیشنهادی را اصلاح کنید.»
تو عمیق تر برای مشاهده لیست کامل مخاطبان پیشنهادی، می توانید مرکز راهنمای Google Analytics را مشاهده کنید اینجا.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.