گوگل آپدیت هرزنامه اکتبر 2022 را منتشر کرد

گوگل در حال به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی جدیدی است که قسمت اسپم‌تر نتایج جستجو را هدف قرار می‌دهد.

درباره نویسنده

گوگل گفت که این به روز رسانی جهانی است و همه زبان ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-releases-october-2022-spam-update-388880

به روز رسانی های قبلی قبل از این، آخرین به‌روزرسانی هرزنامه تأیید شده Google، به‌روزرسانی هرزنامه نوامبر 2021 بود. گوگل همچنین یک آپدیت اسپم دو قسمتی را منتشر کرد – در 23 ژوئن و 28 ژوئن سال 2021، و همچنین به‌روزرسانی هرزنامه پیوند ژوئیه 2021.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

به روز رسانی هرزنامه چیست؟ گوگل نوشت:

اعلامیه. گوگل این موضوع را در توییتر اعلام کرد و گفت: «امروز ما آپدیت هرزنامه اکتبر 2022 را منتشر کردیم.»

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه رتبه‌بندی یا تغییرات ترافیکی زیاد در نتایج جستجوی ارگانیک Google خود شدید، ممکن است از این به‌روزرسانی هرزنامه ضربه خورده باشید. به‌روزرسانی‌های هرزنامه نقض دستورالعمل‌های خاص را هدف قرار می‌دهند. گوگل نگفت که آیا این پیوندها، محتوا یا اشکال دیگر هرزنامه است، بلکه فقط گفت که به طور کلی به هرزنامه مربوط می شود.


این شرکت این به روز رسانی را “به روز رسانی هرزنامه اکتبر 2022” می نامد. باید حدود یک هفته طول بکشد تا به طور کامل منتشر شود و در نتایج جستجو مورد توجه قرار گیرد.

«در حالی که سیستم‌های خودکار Google برای شناسایی هرزنامه‌های جستجو دائماً در حال کار هستند، ما گاهی اوقات پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نحوه عملکرد آنها ایجاد می‌کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، از آن به‌عنوان یک به‌روزرسانی هرزنامه یاد می‌کنیم و وقتی در لیست به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی Google ما اتفاق افتاد، آن‌ها را به اشتراک می‌گذاریم. به عنوان مثال، SpamBrain سیستم پیشگیری از هرزنامه مبتنی بر هوش مصنوعی ما است. هرازگاهی، ما آن سیستم را بهبود می‌بخشیم تا در شناسایی هرزنامه‌ها بهتر شود و به اطمینان از دریافت انواع جدید هرزنامه کمک کنیم. سایت‌هایی که بعد از به‌روزرسانی هرزنامه تغییر می‌کنند، باید خط‌مشی‌های هرزنامه ما را بررسی کنند تا مطمئن شوند با آن‌ها مطابقت دارند. سایت هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند. اگر سیستم‌های خودکار ما طی چند ماه یاد بگیرند که سایت با خط‌مشی‌های هرزنامه ما مطابقت دارد، ایجاد تغییرات ممکن است به بهبود سایت کمک کند.»