چرا ما اهمیت می دهیم. یکی از مزایای اصلی تبلیغات یوتیوب، گزینه های هدف گذاری قدرتمندی است که بسیاری از آنها در اوایل سال آینده حذف خواهند شد. برای بازاریابان عملکرد، توانایی تنظیم دقیق تبلیغات در کانال ها یا ویدیوها دیگر وجود نخواهد داشت و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در دومین موتور جستجوی بزرگ وجود نخواهد داشت. اینها به وضوح نمی توانند به مسائل مربوط به حریم خصوصی یا PII توجه شوند، بلکه به عنوان یک تغییر اساسی به دور از گزینه های هدف قرار دادن محتوا در شبکه هستند.
«همه تنظیمات هدفیابی محتوای موجود بهطور خودکار از کمپینهای ویدیویی که باعث جذب میشوند حذف میشوند.»
اگر تبلیغاتی را با استفاده از گزینههای هدفیابی محتوا اجرا میکنید، باید منتظر بهروزرسانیها باشید زیرا تنظیمات هدفگیری بهطور خودکار از کمپینهای شما حذف میشوند. با هدف گذاری کمتر، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد و ممکن است برای کاربران کمتر واجد شرایط بیشتر هزینه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو