جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. یکی از مزایای اصلی تبلیغات یوتیوب، گزینه های هدف گذاری قدرتمندی است که بسیاری از آنها در اوایل سال آینده حذف خواهند شد. برای بازاریابان عملکرد، توانایی تنظیم دقیق تبلیغات در کانال ها یا ویدیوها دیگر وجود نخواهد داشت و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در دومین موتور جستجوی بزرگ وجود نخواهد داشت. اینها به وضوح نمی توانند به مسائل مربوط به حریم خصوصی یا PII توجه شوند، بلکه به عنوان یک تغییر اساسی به دور از گزینه های هدف قرار دادن محتوا در شبکه هستند.
درباره نویسنده
علاوه بر این، مقاله اشاره میکند که در اوایل سال 2023، تمام تنظیمات هدفیابی محتوای موجود بهطور خودکار «از کمپینهای ویدیویی که باعث ایجاد تبدیل میشوند، حذف خواهند شد.
ما برای توضیح بیشتر در این مورد با Google تماس گرفتهایم، اما اگر هدفگذاری مکان/کلمه کلیدی/موضوع را اجرا میکنید، این میتواند کمپینهای شما را خراب کند. منتظر این تاریخ انتقال باشید زیرا نمی خواهید همه موارد هدفمند از حساب های خود حذف شوند.
بر اساس یک مقاله راهنمای Google Ads، تعداد انگشت شماری از ویژگی های هدف گیری قدرتمند در اوایل سال 2023 حذف خواهند شد.
ضربه بزرگ دیگر از دست دادن هدف گذاری کلمات کلیدی برای افراد خودخوانده است دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا. حذف هدف گذاری پرس و جو در یک موتور جستجو (ویدئویی) صدمه می زند.
با هدف گذاری فعلی، تبلیغکنندگان میتوانند تبلیغات را با کانالها/ویدئوها تطبیق دهند تا پیامهای سفارشیسازیشدهتری را به مخاطبان ارائه کنند. این تغییر عملاً به هدف گذاری بیش از حد که یوتیوب را برای دلارهای تبلیغاتی جذاب کرده بود، پایان خواهد داد.
«همه تنظیمات هدفیابی محتوای موجود بهطور خودکار از کمپینهای ویدیویی که باعث جذب میشوند حذف میشوند.»
در حالی که کلمات کلیدی در YouTube از لحاظ تاریخی به اندازه جستجوی سنتی قدرتمند نبوده اند، اما راهی برای تبلیغ کنندگان برای کمک به پاسخگویی به سؤالات با محتوای ویدیوی خود بوده است. شکی نیست که تبلیغکنندگان باید خلاقیت بیشتری داشته باشند تا به مخاطبان هدف خود ضربه بزنند.
ضربه بزرگی به هدف گیری؟ این گزینههای هدفیابی محتوا به دلیل جزئیاتی که ارائه میدهند مورد علاقه بسیاری از تبلیغکنندگان است. جایگذاری ها می تواند هدف قرار دهد کانالهای YouTube، ویدیوهای خاص، فهرستبندیهای ویدیو، نشانیهای وب، برنامهها یا مجموعهها.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
اگر تبلیغاتی را با استفاده از گزینههای هدفیابی محتوا اجرا میکنید، باید منتظر بهروزرسانیها باشید زیرا تنظیمات هدفگیری بهطور خودکار از کمپینهای شما حذف میشوند. با هدف گذاری کمتر، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد و ممکن است برای کاربران کمتر واجد شرایط بیشتر هزینه کنید.
مقاله راهنما، «کمپین ویدیویی خود را برای تبدیلهای بیشتر بهینه کنید» شامل بخش هدفیابی محتوا است که توصیه میکند از افزودن هدفگذاری محتوا (بر اساس کلمات کلیدی، موضوعات یا مکانها) در کمپینها اجتناب کنید.
وقتی تغییر رخ دهد، چه اتفاقی برای کمپین موجود خواهد افتاد؟ تبلیغکنندگانی که کمپینهای هدفگیری محتوای YouTube را اجرا میکنند که از کلمات کلیدی، موضوعات یا مکانها استفاده میکنند، هدف حذف خواهند شد. را مقاله ایالت ها:
گرگ فین مدیر بازاریابی برای سرو شمال، شرکتی که بازاریابی دیجیتال و توسعه وب را ارائه می دهد. او یک میزبان مشترک است ساعت بازاریابی و نزدیک به 20 سال است که در صنعت دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. همچنین می توانید گرگ را در توییتر پیدا کنید (@gregfinn) یا لینکدین.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-to-discontinue-content-targeting-for-youtube-conversion-campaigns-in-2023-388683