بررسی تغییر نام سیستم صفحه «سیستم بررسیهای جستجوی Google و وبسایت شما»، قبل از این بهروزرسانی، «سیستم بررسی محصولات جستجوی Google و وبسایت شما» نام داشت. آن صفحه اکنون 301 در حال تغییر مسیر به صفحه جدید است.
به روز رسانی بررسی محصول قبلی این تکاملی از سری بهروزرسانیهای بررسی محصول Google است – که از سال 2021 تاکنون 6 مورد از آنها وجود داشته است. Google اکنون همه صفحات قبلی خود را که راهنماییهایی درباره بهروزرسانی «بررسیهای محصول» ارائه میدهند به راهنمای بازبینیشده «بازبینیها» هدایت کرده است.
بررسیها میتوانند درباره یک چیز واحد، یا مقایسههای سر به سر، یا فهرستهای رتبهبندی شده از توصیهها باشند. نظرات می تواند در مورد هر موضوعی باشد. میتوان محصولاتی مانند لپتاپ یا کتهای زمستانی، قطعات رسانهای مانند فیلمها یا بازیهای ویدیویی، یا خدمات و مشاغلی مانند رستورانها یا مارکهای مد را بررسی کرد.
گوگل بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 را منتشر کرده است. این بهروزرسانی فراتر از بهروزرسانیهای بررسیهای محصول قبلی Google برای ارزیابی نظرات درباره هر موضوعی است که قابل بررسی است، از جمله:
- خدمات و مشاغل.
- مقاصد.
- رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).
سیستم بررسی برای ارزیابی مقالات، پستهای وبلاگ، صفحات یا محتوای مستقل شخص اول مشابه که با هدف ارائه توصیه، ارائه نظر یا ارائه تحلیل نوشته شدهاند، طراحی شده است. نظرات شخص ثالث، مانند نظرات ارسال شده توسط کاربران در بخش نظرات صفحه محصول یا خدمات را ارزیابی نمی کند.
بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسیهای مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش میدهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید:https://t.co/tdM0JhyyTG
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 آوریل 2023
«سیستم بررسی برای اطمینان از اینکه مردم به جای محتوای نازکی که مجموعهای از محصولات، خدمات یا چیزهای دیگر را خلاصه میکند، نظراتی را مشاهده میکنند که تحقیقات عمیق را به اشتراک میگذارند، کار میکند.»
– سیستم بررسی جستجوی گوگل و وب سایت شما
گوگل چند راهنمایی جدید اضافه کرد:
در اینجا جدول زمانی تمام بهروزرسانیهای بررسیهای قبلی Google آمده است:
منبع: https://searchengineland.com/google-releases-april-2023-reviews-update-395561
گوگل در بررسی های با کیفیت بالا. بنابراین گوگل چه چیزی را یک بررسی با کیفیت بالا در نظر می گیرد؟ گوگل به اشتراک گذاشته است 14 بهترین شیوه (توجه داشته باشید که این موارد جدید نیستند):
- از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
- نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید – نشان دهید که متخصص هستید.
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
- اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
- توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
- موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
- مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیمگیری خرید کمک کند.
- بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
- برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
- پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
- وقتی چیزی را بهعنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه میکنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین میدانید، ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.
گوگل راهنمای «بررسی محصول» را راهنمایی میکند. این یک تغییر بزرگ است. گوگل مقاله خود را در این مورد بازنویسی کرده است نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا در مکانهای مختلف، راهنماییهایی درباره «بررسیهای محصول» ارائه میکند تا به سادگی برای همه انواع «نظرات» اعمال شود – فقط با زبان عمومیتر.
به عنوان مثال، گوگل «خریداران» را ویرایش کرده است تا «مردم» شوند. و یک “محصول” به یک “چیز” یا “چیزی” تبدیل می شود یا به سادگی حذف می شود.
بیشتر تغییرات دیگر صرفاً حذف کلمه «محصول» بود، به جز مواردی که «خدمات یا چیزهای دیگر» را به خط اول «نحوه عملکرد سیستم بررسی» اضافه کرد:
اعلامیه. گوگل بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 را در توییتر اعلام کرد: