از نظر فنی، این بهروزرسانی فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
در درازمدت، میخواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار میگیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.
به روز رسانی بررسی محصول قبلی این ششمین نسخه از بهروزرسانی بررسیهای محصول است و در 21 فوریه حدود ساعت 5 عصر به وقت شرقی منتشر شد. اولین بهروزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین بهروزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022.
اعلامیه. گوگل این به روز رسانی را در توییتر اعلام کرد:
به روز رسانی اصلی نیست. گوگل همچنین قبلا گفته بود که بهروزرسانیهای بررسی محصول مشابه بهروزرسانیهای اصلی نیستند. این یک بهروزرسانی مستقل است که آنها بهروزرسانی بررسیهای محصول میگویند. این شرکت به ما گفت که این جدا از بهروزرسانیهای اصلی Google است. با این وجود، گوگل اضافه کرد که توصیهای که در ابتدا برای بهروزرسانیهای اصلی ارائه کرده بود، «در مورد تولید محتوای با کیفیت برای آنها نیز در اینجا مرتبط است». علاوه بر این توصیه، گوگل راهنمایی های بیشتری را برای این به روز رسانی ارائه کرد.
گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رسانی بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرسانیهای بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. این بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
توصیه های قبلی در مورد به روز رسانی نظرات محصول. گوگل در مورد این بهروزرسانی گفت: «تمرکز کلی بر روی ارائه محتوایی به کاربران است که تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات اصلی را ارائه میکند، محتوای نوشته شده توسط متخصصان یا علاقهمندانی که این موضوع را به خوبی میدانند». این توصیه مشابه توصیههای بهروزرسانی اصلی است که در بالا ذکر شد، اما در اینجا فهرستی از «سوالات مفید اضافی که باید از نظر بررسی محصول در نظر گرفته شوند» وجود دارد. Google توصیه میکند که بررسیهای محصول شما این حوزهها را پوشش دهد و به این سؤالات پاسخ دهد. بررسی محصولات خود را انجام دهید…
- در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
- با محتوای منحصربهفرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه میشود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده میشود؟
- اندازهگیریهای کمی را در مورد چگونگی اندازهگیری یک محصول در دستههای مختلف عملکرد ارائه دهید؟
- توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
- در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیمگیری برای خرید کمک کند؟
- عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیمگیری و نرخ عملکرد در آن زمینهها هستند.
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
بهروزرسانی بررسیهای محصول Google. هدف بهروزرسانی بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
این ششمین نسخه از بهروزرسانی بررسیهای محصول است، این نسخه بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 نام دارد و در 21 فوریه حدود ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد.
همچنین، افرادی که تحت تأثیر بهروزرسانیهای اصلی قبلی قرار گرفتهاند، ممکن است با این بهروزرسانی بررسیهای محصول در فوریه 2023 پاداش دریافت کنند.
منبع: https://searchengineland.com/google-releases-february-2023-product-reviews-update-393426
زبان های بیشتر تغییر با این نسخه این است که اکنون از زبان های بیشتری نسبت به انگلیسی پشتیبانی می کند. این بهروزرسانی اکنون برای اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی کار میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
گوگل همچنین به پست وبلاگ خود از اوایل سال جاری به نام لینک شده است ارائه اطلاعات بهتر محصول برای خریداران.
گوگل بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 را منتشر کرده است و عرضه آن حدود دو هفته طول میکشد. این بهروزرسانی، زبانهای جدیدی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی را در بهروزرسانی بررسیهای محصول میآورد.