گوگل به تازگی گزارش تأیید درآمد را برای تأیید هزینه تبلیغات خریدار و ناشر اعلام کرده است

امروز گوگل اعلام کرد که Confirming Gross Revenue را ایجاد کرده است – راه حل جدیدی برای ارائه راهی به خریداران و ناشران تبلیغات برای تأیید اینکه هیچ کارمزد پنهانی از تراکنش های آنها در Ads Manager دریافت نشده است.

تست اولیه Google گزارش‌های جدید را با Display و Video 360 آزمایش می‌کند، اما با سایر پلتفرم‌های طرف تقاضا، پلتفرم‌های سمت فروش، ناشران و آژانس‌ها برای پیاده‌سازی گزارش‌های مشابه با شرکای دیگر همکاری می‌کند.

آنچه گوگل می گوید. «تأیید درآمد ناخالص بخشی از تلاش‌های ما برای رسیدگی به نگرانی‌های ناشی از عدم شفافیت است که از ناشران، آژانس‌ها، تبلیغ‌کنندگان و تنظیم‌کننده‌ها شنیده‌ایم. طی چند ماه آینده، ما به کار با صنعت برای شکل دادن به این راه حل جدید و به طور گسترده تر، ابتکارات برای القای اعتماد بیشتر در تبلیغات آنلاین ادامه خواهیم داد. ایجاد شفافیت بیشتر برای تبلیغ‌کنندگان، آژانس‌ها و ناشران، هسته اصلی رویکرد ما است. ما از مشارکت دیگرانی که می‌خواهند با یکدیگر برای پیشبرد اینترنت با پشتیبانی از تبلیغات که برای همه کار می‌کند، همکاری کنند، استقبال می‌کنیم.» آلن تایگزن، رئیس، آمریکا و شرکای جهانی.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-just-announced-a-revenue-verification-report-to-confirm-buyer-and-publisher-ad-spend-386745

پست وبلاگ را کامل بخوانید. می توانید بیشتر بدانید و پست کامل را بخوانید اینجا.

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

گزارش را مشاهده کنید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند گزارش تأیید درآمد جدید را مشاهده کنند تا کل درآمد ناخالص دریافتی از یک ناشر خاص را مشاهده کنند. گوگل می گوید که خریدار آگهی و ناشر رسانه می توانند پس از آن گرد هم آیند تا تأیید کنند که هزینه رسانه از گزارش خریداران با درآمد ناخالص دریافتی ناشر مطابقت دارد. ایده اینجا این است که اگر اعداد مطابقت داشته باشند، خریدار می‌تواند فرض کند که تمام هزینه‌های رسانه‌ای او به ناشر رسیده و هیچ هزینه پنهانی دریافت نشده است.

ممنون، گوگل؟ گوگل ادعا می کند که (به طور متوسط) 15٪ از هزینه تبلیغات تبلیغ کنندگان غیرقابل انتساب است. آنها ادعا می کنند که در حالی که پلت فرم گوگل ادز هزینه ای دریافت نمی کند، “نمی توانند برای شرکت های دیگر در این فضا صحبت کنند.” Google همچنین در استانداردهای شفاف‌سازی صنعت «در سراسر کسب‌وکارهای سمت خرید و فروش، مانند ads.txt / app-ads.txt، sellers.json و SupplyChain Object در Ads Data Hub شرکت کرده است تا به بازاریابان با استفاده از Display & Video 360 کمک کند تا مراحل برداشت خود را ببینند. قبل از ورود به سایت ناشر.” هدف از این طرح‌های شفاف‌سازی این است که به تبلیغ‌کنندگان دید بهتری نسبت به تصمیم‌های خرید و تقویت تشخیص تقلب بدهد.

از جنبه مثبت، این گزارش جدید ممکن است رفتار مبهم پلتفرم‌هایی را که هزینه دریافت می‌کنند یا هزینه تبلیغات را کاهش داده‌اند، نشان دهد. اگر از Display یا Video 360 استفاده می‌کنید، بررسی گزارش‌های جدید ضرری ندارد و ببینید آنها چه اطلاعاتی درباره هزینه‌های تبلیغات شما ارائه می‌دهند.


چرا ما اهمیت می دهیم. آیا ما؟ شاید من اشتباه می کنم، اما هرگز آنقدر خوش شانس نبودم که بپرسم دلارهای تبلیغاتی من به کجا می رود، و هیچ آژانس یا تبلیغ کننده دیگری را نمی شناسم. اگرچه من با برخی از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که آگهی‌هایم در آنها به پایان می‌رسد موافق نیستم، هرگز فکر نمی‌کردم که هزینه‌های مرموز توضیحی برای هرگونه عدم تطابق در گزارش درآمد باشد.