امروز گوگل اعلام کرد که Confirming Gross Revenue را ایجاد کرده است – راه حل جدیدی برای ارائه راهی به خریداران و ناشران تبلیغات برای تأیید اینکه هیچ کارمزد پنهانی از تراکنش های آنها در Ads Manager دریافت نشده است.
تست اولیه Google گزارشهای جدید را با Display و Video 360 آزمایش میکند، اما با سایر پلتفرمهای طرف تقاضا، پلتفرمهای سمت فروش، ناشران و آژانسها برای پیادهسازی گزارشهای مشابه با شرکای دیگر همکاری میکند.
آنچه گوگل می گوید. «تأیید درآمد ناخالص بخشی از تلاشهای ما برای رسیدگی به نگرانیهای ناشی از عدم شفافیت است که از ناشران، آژانسها، تبلیغکنندگان و تنظیمکنندهها شنیدهایم. طی چند ماه آینده، ما به کار با صنعت برای شکل دادن به این راه حل جدید و به طور گسترده تر، ابتکارات برای القای اعتماد بیشتر در تبلیغات آنلاین ادامه خواهیم داد. ایجاد شفافیت بیشتر برای تبلیغکنندگان، آژانسها و ناشران، هسته اصلی رویکرد ما است. ما از مشارکت دیگرانی که میخواهند با یکدیگر برای پیشبرد اینترنت با پشتیبانی از تبلیغات که برای همه کار میکند، همکاری کنند، استقبال میکنیم.» آلن تایگزن، رئیس، آمریکا و شرکای جهانی.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.