درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-is-getting-rid-of-similar-audiences-segments-389234
گوگل می گوید. تبلیغکنندگانی که از هدفیابی بهینهشده در Display و Video 360 استفاده میکنند، میتوانند به طور متوسط 55 درصد پیشرفت را در حین استفاده از مخاطبان شخص اول ببینند.
در آگوست 2023، بخشهای مخاطبان مشابه از همه گروهها و کمپینهای تبلیغاتی حذف خواهند شد.
هدف گذاری بهینه برای کمپینهای اکشن Discovery، Display و Video در Google Ads و Display & Video 360، هدفگیری بهینه به کسبوکارها کمک میکند مخاطبان جدید و مرتبطی را پیدا کنند که احتمالاً بدون تکیه بر کوکیهای شخص ثالث تبدیل میشوند.
از ماه مه 2023، تولید بخشهای مخاطبان مشابه متوقف میشود و بخشهای مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپینها و گروههای تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمیشوند.
این یعنی چی اتوماسیون بیشتر گوگل میگوید که بخشهای مخاطبان مشابه به «راهحلهای خودکار قدرتمندتر، آزمایششدهتر و مبتنی بر حریم خصوصی» تغییر خواهند کرد. این راهحلها به تبلیغکنندگان کمک میکند تا با مخاطبان مربوطه ارتباط برقرار کنند و در عین حال انتظارات مردم را برای حفظ حریم خصوصی برآورده میکنند.»
چیزهایی که باید بدانید. هنگام ایجاد یا بهروزرسانی تنظیمات «مناقصه هوشمند» و «هدفیابی بهینه»، ویژگیها و بهترین شیوههای زیر را در نظر داشته باشید.
- تبلیغکنندگان همچنان میتوانند از فهرستهای مطابقت مشتری برای پیشنهاد هوشمند یا هدفیابی بهینه استفاده کنند.
- از Smart Bidding برای فروش فروشگاه و تبدیلهای آفلاین استفاده کنید.
- شما می توانید (و باید) مقادیر تبدیل Smart Bidding را تنظیم کنید.
دسترسی. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.