این یعنی چی اتوماسیون بیشتر گوگل میگوید که بخشهای مخاطبان مشابه به «راهحلهای خودکار قدرتمندتر، آزمایششدهتر و مبتنی بر حریم خصوصی» تغییر خواهند کرد. این راهحلها به تبلیغکنندگان کمک میکند تا با مخاطبان مربوطه ارتباط برقرار کنند و در عین حال انتظارات مردم را برای حفظ حریم خصوصی برآورده میکنند.»
دسترسی. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-is-getting-rid-of-similar-audiences-segments-389234
تو عمیق تر برای درک اینکه چگونه این راه حل های خودکار در جهت اهداف بازاریابی تبلیغ کنندگان کار می کنند، آنها می توانند استفاده کنند بینش مخاطب – یک ویژگی جدید در صفحه بینش که به کسب و کارها کمک می کند تا درباره علایق مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با تبلیغاتشان بیشتر بیاموزند.
در آگوست 2023، بخشهای مخاطبان مشابه از همه گروهها و کمپینهای تبلیغاتی حذف خواهند شد.
چیزهایی که باید بدانید. هنگام ایجاد یا بهروزرسانی تنظیمات «مناقصه هوشمند» و «هدفیابی بهینه»، ویژگیها و بهترین شیوههای زیر را در نظر داشته باشید.
- تبلیغکنندگان همچنان میتوانند از فهرستهای مطابقت مشتری برای پیشنهاد هوشمند یا هدفیابی بهینه استفاده کنند.
- از Smart Bidding برای فروش فروشگاه و تبدیلهای آفلاین استفاده کنید.
- شما می توانید (و باید) مقادیر تبدیل Smart Bidding را تنظیم کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو