گوگل در هفته‌های آینده به‌روزرسانی بررسی‌های محصول اوت 2022 را منتشر می‌کند

گوگل اعلام کرد که به‌روزرسانی دیگری را در هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌کند تا یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی را آسان‌تر کند. گوگل گفت که این اصلاح دیگری در سیستم رتبه بندی بررسی محصولات است که هدف آن این است که “اطمینان حاصل شود که مفیدترین اطلاعات را هنگام تحقیق در مورد خرید در وب پیدا می کنید.”

درباره نویسنده

به روز رسانی های قبلی این پنجمین نسخه از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول است، یک به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجو با هدف رتبه‌بندی محتوای مرتبط با بررسی محصول در وب که برای جستجوگران بسیار مفید و مفید است. اولین بروزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021 راه اندازی شد، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین در 23 مارس 2022 منتشر شد و اکنون چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شده است. چهارمین مورد به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جولای 2022 نامگذاری شد و در 27 جولای 2022 منتشر شد و در 2 آگوست 2022 تکمیل شد.

Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایین‌تر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعه‌ای از محصولات را خلاصه می‌کند» مجازات نمی‌کند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند بسیار بزرگ باشند، تقریباً به اندازه به‌روزرسانی‌های اصلی.

همچنین، افرادی که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های اصلی قبلی قرار گرفته‌اند، ممکن است با این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول در اوت 2022 پاداش دریافت کنند.


توصیه های قبلی در مورد به روز رسانی نظرات محصول. گوگل در مورد این به‌روزرسانی گفت: «تمرکز کلی بر روی ارائه محتوایی به کاربران است که تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات اصلی را ارائه می‌کند، محتوای نوشته شده توسط متخصصان یا علاقه‌مندانی که این موضوع را به خوبی می‌دانند». این توصیه مشابه توصیه‌های به‌روزرسانی اصلی است که در بالا ذکر شد، اما در اینجا فهرستی از «سوالات مفید اضافی که باید از نظر بررسی محصول در نظر گرفته شوند» وجود دارد. Google توصیه می‌کند که بررسی‌های محصول شما این حوزه‌ها را پوشش دهد و به این سؤالات پاسخ دهد. بررسی محصولات خود را انجام دهید…

  • در صورت لزوم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
  • با محتوای منحصربه‌فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه می‌شود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده می‌شود؟
  • اندازه‌گیری‌های کمی را در مورد چگونگی اندازه‌گیری یک محصول در دسته‌های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
  • در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیم‌گیری برای خرید کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیم‌گیری و نرخ عملکرد در آن زمینه‌ها هستند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
  • برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

در درازمدت، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار می‌گیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.

به روز رسانی اصلی نیست. گوگل همچنین قبلا گفته بود که به‌روزرسانی‌های بررسی محصول مشابه به‌روزرسانی‌های اصلی نیستند. این یک به‌روزرسانی مستقل است که آن‌ها به‌روزرسانی بررسی‌های محصول می‌گویند. این شرکت به ما گفت که این جدا از به‌روزرسانی‌های اصلی Google است. با این وجود، گوگل اضافه کرد که توصیه‌ای که در ابتدا برای به‌روزرسانی‌های اصلی ارائه کرده بود، «در مورد تولید محتوای با کیفیت برای آن‌ها نیز در اینجا مرتبط است». علاوه بر این توصیه، گوگل راهنمایی های بیشتری را برای این به روز رسانی ارائه کرد.

از نظر فنی، این به‌روزرسانی فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-to-release-august-2022-product-reviews-update-in-coming-weeks-387243

گوگل به ما گفت که قصد دارند آن را در هفته 29 آگوست عرضه کنند، اما ممکن است تاریخ تغییر کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟

چه چیزی تحت تاثیر قرار می گیرد؟ گوگل گفت این به‌روزرسانی ممکن است در آینده بر کسانی که «نظرات محصول را به هر زبانی ایجاد می‌کنند» تأثیر بگذارد، اما گوگل گفت که عرضه اولیه «بررسی محصول به زبان انگلیسی» خواهد بود. گوگل اضافه کرد که آنها در گذشته “اثرات مثبت” را از این به روز رسانی دیده اند و شرکت جستجو “در نظر دارد پشتیبانی بررسی محصول را برای زبان های بیشتری در آینده باز کند”.

زمان سنجی. گوگل در آن پست خواهد کرد صفحه به روز رسانی زمانی که راه‌اندازی شد و زمانی که انتشار آن تمام شد، ما همچنین یک داستان جدید را هنگام شروع انتشار و زمانی که در اینجا در سرزمین موتور جستجو تکمیل شد، پست خواهیم کرد.

گوگل به‌روزرسانی بررسی‌های محصول دیگری را منتشر خواهد کرد، به‌روزرسانی بررسی‌های محصول اوت 2022، در هفته‌های آینده، شرکت جستجو نیز اعلام کرد همراه با به روز رسانی محتوای مفید.

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google. هدف به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب می‌بینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.

گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رسانی بررسی محصولات اضافه کرد:

  • آیا به‌روزرسانی‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرسانی‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. را بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.
  • آیا توصیه‌ای برای بررسی‌هایی که «بهترین» محصولات را توصیه می‌کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
  • اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
گوگل همچنین به پست وبلاگ خود از اوایل سال جاری به نام لینک شده است ارائه اطلاعات بهتر محصول برای خریداران.

جدید در زمین موتورهای جستجو