گوگل اعلام کرد که بهروزرسانی دیگری را در هفتههای آینده راهاندازی میکند تا یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی را آسانتر کند. گوگل گفت که این اصلاح دیگری در سیستم رتبه بندی بررسی محصولات است که هدف آن این است که “اطمینان حاصل شود که مفیدترین اطلاعات را هنگام تحقیق در مورد خرید در وب پیدا می کنید.”
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-to-release-august-2022-product-reviews-update-in-coming-weeks-387243
گوگل به ما گفت که قصد دارند آن را در هفته 29 آگوست عرضه کنند، اما ممکن است تاریخ تغییر کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
چه چیزی تحت تاثیر قرار می گیرد؟ گوگل گفت این بهروزرسانی ممکن است در آینده بر کسانی که «نظرات محصول را به هر زبانی ایجاد میکنند» تأثیر بگذارد، اما گوگل گفت که عرضه اولیه «بررسی محصول به زبان انگلیسی» خواهد بود. گوگل اضافه کرد که آنها در گذشته “اثرات مثبت” را از این به روز رسانی دیده اند و شرکت جستجو “در نظر دارد پشتیبانی بررسی محصول را برای زبان های بیشتری در آینده باز کند”.
زمان سنجی. گوگل در آن پست خواهد کرد صفحه به روز رسانی زمانی که راهاندازی شد و زمانی که انتشار آن تمام شد، ما همچنین یک داستان جدید را هنگام شروع انتشار و زمانی که در اینجا در سرزمین موتور جستجو تکمیل شد، پست خواهیم کرد.
گوگل بهروزرسانی بررسیهای محصول دیگری را منتشر خواهد کرد، بهروزرسانی بررسیهای محصول اوت 2022، در هفتههای آینده، شرکت جستجو نیز اعلام کرد همراه با به روز رسانی محتوای مفید.
بهروزرسانی بررسیهای محصول Google. هدف بهروزرسانی بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رسانی بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرسانیهای بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. را بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
گوگل همچنین به پست وبلاگ خود از اوایل سال جاری به نام لینک شده است ارائه اطلاعات بهتر محصول برای خریداران.
جدید در زمین موتورهای جستجو