چرا تغییر. خارج از آن دو دهه قدمت، گوگل گفت “بسیاری از سال 2002 تغییر کرده است” با اینترنت و جستجوی گوگل به طور کلی. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت: دستورالعمل های به روز شده ساده، ساده شده و به روز شده اند تا اطمینان حاصل شود که مردم راهنمایی روشنی برای نحوه ساخت سایت هایی دارند که به خوبی به مردم خدمات می دهند. گوگل همچنین به ما گفت که «هدف این است که این راهنمایی را مفید و قابل درک آسانتر کند و به مالکان سایت کمک کند تا روی چیزهایی که برای سایت شما مهم هستند تمرکز کنند.»
چه چیزی تغییر کرد. بله، در حالی که گوگل در طول سالها بهروزرسانیهای زیادی را برای دستورالعملهای قدیمی گوگل وبمستر انجام داده است، گوگل تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که یک بهروزرسانی بزرگ را انجام دهد. در اینجا مروری بر آنچه تغییر کرده است.
- تغییر نام: از Google Webmaster Guidelines تا Google Search Essentials، زیرا، خوب، گوگل فکر نمیکند که وبمستر اصطلاحی است که این روزها زیاد استفاده میشود و/یا تمرکز آن خیلی محدود است. این مشابه چیزی است که گوگل در سال 2015 ابزار وب مستر را برای کنسول جستجو حذف کرد.
- الزامات فنی: Google بخش جدیدی را منتشر کرده است تا به مردم کمک کند بفهمند چگونه محتوا را در قالبی منتشر کنند که جستجوی Google بتواند آن محتوا را فهرست کرده و به آن دسترسی داشته باشد.
- سیاست های هرزنامهGoogle گفت: Google دستورالعملهای خود را برای سیاستهای جستجوی Google در برابر هرزنامهها بهروزرسانی کرده است، «برای کمک به صاحبان سایت از ایجاد محتوایی که برای افرادی که از جستجو استفاده میکنند، مفید نباشند». توجه داشته باشید که بیشتر محتوای این خطمشیهای هرزنامه قبلاً در مرکز جستجوی Google وجود داشته است، با این حال، Google چند مورد را اضافه کرد تا راهنماییهای واضحتر و مثالهای عینی برای مسائلی مانند رفتار فریبنده، هرزنامه لینک، آزار و اذیت آنلاین، و کلاهبرداری و کلاهبرداری ارائه کند. شرکت به ما گفت
- بهترین شیوه های کلیدی: Google همچنین راهنمایی های جدیدی را با بهترین شیوه های کلیدی منتشر کرده است که افراد می توانند در هنگام ایجاد سایت ها در نظر بگیرند تا محتوایی را ایجاد کنند که به مردم خدمت کند و به آسانی سایت از طریق جستجوی Google پیدا شود.
سایر تغییرات شامل سازماندهی محتوا در ساختار منطقی تر و یکپارچه سازی صفحات مشابه است. گوگل توضیح داد که به طور کلی، آنها محتوا را در آن مناطق تغییر زیادی نداده اند.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.