چه چیزی تغییر کرد. بله، در حالی که گوگل در طول سالها بهروزرسانیهای زیادی را برای دستورالعملهای قدیمی گوگل وبمستر انجام داده است، گوگل تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که یک بهروزرسانی بزرگ را انجام دهد. در اینجا مروری بر آنچه تغییر کرده است.
- تغییر نام: از Google Webmaster Guidelines تا Google Search Essentials، زیرا، خوب، گوگل فکر نمیکند که وبمستر اصطلاحی است که این روزها زیاد استفاده میشود و/یا تمرکز آن خیلی محدود است. این مشابه چیزی است که گوگل در سال 2015 ابزار وب مستر را برای کنسول جستجو حذف کرد.
- الزامات فنی: Google بخش جدیدی را منتشر کرده است تا به مردم کمک کند بفهمند چگونه محتوا را در قالبی منتشر کنند که جستجوی Google بتواند آن محتوا را فهرست کرده و به آن دسترسی داشته باشد.
- سیاست های هرزنامهGoogle گفت: Google دستورالعملهای خود را برای سیاستهای جستجوی Google در برابر هرزنامهها بهروزرسانی کرده است، «برای کمک به صاحبان سایت از ایجاد محتوایی که برای افرادی که از جستجو استفاده میکنند، مفید نباشند». توجه داشته باشید که بیشتر محتوای این خطمشیهای هرزنامه قبلاً در مرکز جستجوی Google وجود داشته است، با این حال، Google چند مورد را اضافه کرد تا راهنماییهای واضحتر و مثالهای عینی برای مسائلی مانند رفتار فریبنده، هرزنامه لینک، آزار و اذیت آنلاین، و کلاهبرداری و کلاهبرداری ارائه کند. شرکت به ما گفت
- بهترین شیوه های کلیدی: Google همچنین راهنمایی های جدیدی را با بهترین شیوه های کلیدی منتشر کرده است که افراد می توانند در هنگام ایجاد سایت ها در نظر بگیرند تا محتوایی را ایجاد کنند که به مردم خدمت کند و به آسانی سایت از طریق جستجوی Google پیدا شود.
سایر تغییرات شامل سازماندهی محتوا در ساختار منطقی تر و یکپارچه سازی صفحات مشابه است. گوگل توضیح داد که به طور کلی، آنها محتوا را در آن مناطق تغییر زیادی نداده اند.
سئوکاران، وب مسترها (نباید از این کلمه استفاده کنیم)، صاحبان سایت، ناشران، و هر کسی که مالک یا مدیریت یک وب سایت است باید موارد ضروری جستجوی جدید گوگل را بررسی کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو