چرا ما اهمیت می دهیم. این امر درک خطاهای موجود در گزارشهای کنسول جستجو و در نتیجه اولویت دادن به موارد دیگر را برای شما آسانتر میکند. این تغییر فقط یک تغییر گزارش است و نحوه خزیدن، نمایه سازی یا رتبه بندی محتوای شما توسط گوگل را تغییر نمی دهد. اما این یک تغییر است و شما باید درک کنید که چه چیزی و چرا تغییر کرده است.
پس نوشته. گوگل اکنون با این توییت تایید کرده است:
اینجا یک است اسکرین شات من گرفتم:
گوگل گفت نشانیهای اینترنتی یا موارد موجود در گزارش کنسول جستجو دیگر در سطح بالا بر اساس سه یا چند دسته وضعیت، یعنی معتبر، هشدار، و خطا گروهبندی نمیشوند. اکنون آنها به دو وضعیت گسترده تر گروه بندی یا طبقه بندی می شوند که نشان می دهد آیا آن URL ها یا موارد نامعتبر هستند یا خیر. گوگل گفت نامعتبر به این معنی است که یک مشکل حیاتی خاص گزارش در صفحه یا مورد وجود دارد و نامعتبر نیست به این معنی است که مورد ممکن است همچنان حاوی هشدار باشد، اما هیچ مشکل مهمی ندارد. گوگل افزود، پیامدها و شرایط دقیق برای وضعیت های معتبر و نامعتبر بر اساس نوع گزارش متفاوت است.
تصحیح اعتبارسنجی بازگشته است. اکنون وقتی وارد کنسول جستجوی گوگل میشوید و روی برخی از گزارشهای پوشش کلیک میکنید، دکمه «تعیین اعتبار» باید برگردد. گوگل هنگام ارتقاء سیستم طبقه بندی آن را غیرفعال کرد. اطلاعیهای وجود داشت که روی آن نوشته شده بود: «عملکرد محدود: ما در چند روز آینده بهروزرسانیهای جزئی انجام میدهیم. در این مدت نمیتوانید درخواستهای اعتبارسنجی جدیدی صادر کنید.» آن اعلان حذف شده است و شما اکنون ویژگی تأیید اعتبار را برگردانده اید.
ما جزئیات بیشتری در مورد این تغییرات در داستان قبلی خود در اینجا داریم.
Google همزمان با راهاندازی طبقهبندیهای جدید «سادهشدهتر» برای گزارشهای پوشش، ویژگی تأیید اعتبار را در کنسول جستجوی Google دوباره فعال کرده است. این انتظار می رفت، اوایل این ماه گوگل به طور موقت ویژگی تایید اعتبار را غیرفعال کرد تا این برچسب های طبقه بندی جدید را راه اندازی کند.
درباره نویسنده