گوگل می گوید تا پایان سال انتظار به روزرسانی اصلی جدید را نداشته باشید

چرا ما اهمیت می دهیم. با توجه به اینکه بسیاری از سئوکاران و بازاریابان در حال حاضر شروع به کار برای تعطیلات کرده اند، برخی ممکن است با کمی اضطراب این کار را انجام دهند، زیرا این به روز رسانی ها به پایان می رسد. همانطور که گفته شد، به‌روزرسانی‌های اصلی بی‌ثبات‌ترین به‌روزرسانی‌ها هستند و تا کنون، به‌روزرسانی‌های محتوای مفید و حتی این به‌روزرسانی هرزنامه پیوند، از نظر ردپایی که در سراسر وب داشته، نسبتاً ناچیز به نظر می‌رسند.

توییت این هم توییت جان:

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-says-dont-expect-a-new-core-update-by-year-end-390388

جان در توییتر اضافه کرد: «این بدان معنا نیست که تغییرات قابل مشاهده ای وجود نخواهد داشت. به‌روزرسانی‌های هرزنامه و HCS همچنان در حال انتشار هستند، و جستجو همچنان تغییرات را در سراسر وب منعکس می‌کند.

مطمئناً اگر سایت شما تحت تأثیر به روز رسانی قرار گرفت، کاهش رتبه و ترافیک را احساس خواهید کرد، اما به نظر می رسد که بیشتر سایت ها هنوز تحت تأثیر این به روز رسانی ها قرار نگرفته اند. و بدون به‌روزرسانی اصلی برای چند هفته آینده، امیدوارم برخی از شما بتوانید از تعطیلات و سال جدید لذت ببرید.


درباره نویسنده

بری شوارتز

بنابراین سئوکاران هنوز هم ممکن است در چند هفته آینده منتهی به تعطیلات کار خود را انجام دهند.

با به‌روزرسانی هرزنامه پیوند Google در دسامبر 2022 و به‌روزرسانی محتوای مفید، هر دو همچنان در حال انتشار هستند، سئوکاران نگران هستند که Google ممکن است قبل از پایان سال یک به‌روزرسانی دیگر الگوریتم Google در آستین خود داشته باشد. جان مولر از تیم جستجوی گوگل گفت خوب، این اتفاق نخواهد افتاد.

رتبه بندی ممکن است ثابت نباشد. اما همانطور که قبلاً گفتم، به‌روزرسانی هرزنامه پیوند و به‌روزرسانی محتوای مفید، هر دو همچنان در حال انتشار هستند، بنابراین تا زمانی که این موارد تکمیل نشده باشند، نوسان رتبه‌بندی ممکن است همچنان رخ دهد. و البته، رتبه‌بندی‌ها هرگز ثابت نیستند، روزانه محتوای جدیدی اضافه می‌شود، و گوگل در حال خزیدن و فهرست‌بندی آن صفحات وب جدید و سیگنال‌هایی است که از آن صفحات می‌آیند.

جدید در زمین موتورهای جستجو