کنترل نام سایت ها گوگل توضیح داد که جستجوی گوگل از چندین روش برای شناسایی نام سایت برای نتیجه جستجو استفاده می کند. اما اگر بخواهید، میتوانید از دادههای ساختاریافته در صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که نام سایت برای سایت شما چیست. گوگل مستندات خاصی در این مورد جدید دارد داده های ساختار یافته نام سایت در اینجا موجود است.
تبلیغات. این به تبلیغات نیز میرسد، بنابراین اندازه نام سایت، فاویکونها و همچنین برچسب آگهی در جستجوی موبایل برجستهتر خواهد بود. در واقع، گوگل برچسب «اسپانسر» را در جستجوی موبایل منتشر میکند و رسماً جایگزین برچسب «تبلیغات» از ژانویه 2020 میشود.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-rolling-out-site-names-and-updated-favicon-logos-in-search-results-388714
گوگل اکنون آنچه را که “نام سایت” می نامد در نتایج جستجوی موبایل منتشر می کند. نام سایتها بهطور برجستهتر، نام وبسایت را بر خلاف URL، در بالای قطعه نشان میدهند. با نام سایت، گوگل همچنین اعلام کرد که اندازه و شکل فاویکون در کنار نام سایت و URL قطعه نتیجه جستجو نمایش داده می شود.
دسترسی. نام سایتها در حال حاضر برای نتایج جستجوی تلفن همراه Google به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و آلمانی موجود است. گوگل اعلام کرد که در چند ماه آینده به زبان های دیگری نیز عرضه خواهد شد. به عنوان یک FYI، ما گوگل را دیدیم تست کردن این چند هفته پیش
به نظر می رسد. در اینجا یک GIF از نام این سایت جدید و قرار دادن فاویکون آمده است:
