داده های ساختاری مورد نیاز نیست. گوگل گفت حتی اگر داده های ساختاریافته را اضافه نکنید، ممکن است گوگل همچنان مزایا و معایب را نشان دهد. من در واقع خال خال این حدود یک ماه پیش در طبیعت گوگل نوشت: “اگر داده های ساختاری ارائه نکنید، ممکن است گوگل سعی کند به طور خودکار مزایا و معایب فهرست شده در صفحه وب را شناسایی کند.”
میتوانی ببینی نمونه کد در اینجا.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.