گوگل پشتیبانی از داده های ساختاریافته را برای مزایا و معایب در نشانه گذاری محصول اضافه می کند

مستندات. گوگل بخش جدیدی را به اسناد اضافه کرد اینجا مزایا و معایب: به افراد کمک کنید خلاصه‌ای از مزایا و معایب یک بررسی محصول سرمقاله را ببینند. ظاهر مزایا و معایب به زبان‌های هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی و ترکی در همه کشورهایی که جستجوی Google در دسترس است در دسترس است. در حالی که Google سعی می‌کند به‌طور خودکار مزایا و معایب بررسی محصول سرمقاله‌ای را درک کند، می‌توانید این اطلاعات را صریحاً با افزودن ویژگی‌های positiveNotes و/یا negativeNotes به بررسی محصول تودرتو ارائه کنید. حتماً نکات مثبت و منفی را دنبال کنید.»

گوگل گفت: «داده‌های ساخت‌یافته ارائه‌شده توسط شما را بر داده‌های استخراج‌شده به‌طور خودکار اولویت خواهد داد». بنابراین احتمالاً بهتر است اگر داده‌های ساختاریافته را دارید اضافه کنید.

میتوانی ببینی نمونه کد در اینجا.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-adds-structured-data-support-for-pros-and-cons-on-product-markup-386978

Google پشتیبانی از داده های ساختاریافته را برای خواندن و استفاده احتمالی از مزایا و معایب برای قطعه بررسی محصول در نتایج جستجوی Google اضافه کرده است. گوگل گفت اکنون می‌توانید «با ارائه به Google درباره مزایا و معایب خود بگویید مزایا و معایب داده های ساختاری در صفحات بررسی سرمقاله.”

چرا ما اهمیت می دهیم. هر کاری که می توانید برای بهبود نرخ کلیک از جستجوی گوگل به وب سایت خود انجام دهید، چیز خوبی است. افزودن عناصر بیشتر و نتایج غنی به قطعه جستجوی شما ممکن است به شما در بهبود کلیک ها کمک کند. پس آن را امتحان کنید و آن را امتحان کنید.


داده های ساختاری مورد نیاز نیست. گوگل گفت حتی اگر داده های ساختاریافته را اضافه نکنید، ممکن است گوگل همچنان مزایا و معایب را نشان دهد. من در واقع خال خال این حدود یک ماه پیش در طبیعت گوگل نوشت: “اگر داده های ساختاری ارائه نکنید، ممکن است گوگل سعی کند به طور خودکار مزایا و معایب فهرست شده در صفحه وب را شناسایی کند.”

مزایا و معایب به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از مزایا و معایب نشان داده شده در قطعات نتایج جستجوی Google نشان داده شده است:

درباره نویسنده

رهنمودها گوگل اضافه کرد که اگر داده‌های ساختاری مثبت و منفی را اضافه کنید، باید این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • در حال حاضر، فقط صفحات بررسی محصول سرمقاله برای ظاهر مزایا و معایب در جستجو واجد شرایط هستند، نه صفحات محصول تاجر یا بررسی محصول مشتری.
  • باید حداقل دو عبارت در مورد محصول وجود داشته باشد. این می تواند هر ترکیبی از گزاره های مثبت و/یا منفی باشد (به عنوان مثال، نشانه گذاری ItemList با دو عبارت مثبت معتبر است).
  • مزایا و معایب باید برای کاربران در صفحه قابل مشاهده باشد.
جدید در زمین موتورهای جستجو

ابزار تست گوگل به روز رسانی کرد تست نتایج غنی این شرکت گفت که برای بررسی مزایا و معایب داده های ساختار یافته علاوه بر همه انواع داده های ساختار یافته دیگر که توسط جستجوی گوگل پشتیبانی می شوند. گوگل گفت که می توانید از این ابزار برای تایید و تایید درستی داده های ساختاریافته خود استفاده کنید و گوگل می تواند آن ها را بخواند.