تاثیر تبلیغات هنگامی که پیمایش پیوسته برای اولین بار در تلفن همراه راه اندازی شد، به معنای این برای Google Ads توضیح دادیم.
اسکرول پیوسته در دسکتاپ چگونه به نظر می رسد. در اینجا یک GIF از پیمایش ادامه در عمل در جستجوی دسکتاپ است:

گوگل اکنون پیمایش مداوم را در نتایج جستجوی دسکتاپ ارائه می کند. گوگل ابتدا اسکرول پیوسته را در اکتبر 2021 به جستجوی موبایل آورد و اکنون برای نتایج جستجوی دسکتاپ اینجاست.
بیانیه گوگل «بنابراین از امروز، ما پیمایش مداوم را به دسکتاپ میآوریم تا بتوانید نتایج جستجوی مفیدتری را با کلیکهای کمتر مشاهده کنید. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت: اکنون الهام گرفتن از اطلاعات بیشتر در دستان شما آسان تر است.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ممکن است (یا نه) جستجوگران را تشویق کند که فراتر از چند نتیجه اول نگاه کنند و بیشتر در نتایج بیشتر حرکت کنند. این ممکن است روی داده های کنسول جستجوی شما تأثیر بگذارد زیرا جستجوگران ممکن است بیشتر یا کمتر اسکرول کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-brings-continuous-scroll-to-desktop-search-results-390004
انگلیسی ایالات متحده. این اکنون در سراسر نتایج جستجوی انگلیسی در ایالات متحده منتشر می شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور کامل منتشر شود تا همه کاربران ایالات متحده ببینند.