
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
گوگل گالری عناصر بصری را راه اندازی می کند که 22 عنصر را در صفحه نتایج جستجوی گوگل مستند می کند
نتایج ویدئو و تصویر: عناصر نتیجه ویدیو و تصویر بر اساس رسانه مربوطه ایندکس شده در زمینه صفحات فرود مربوطه خود هستند.
- عنصر نتیجه تصویر نتیجه ای است که بر اساس تصویری است که در یک صفحه وب جاسازی شده است.

- نتیجه ویدیویی نتیجه ای است که بر اساس ویدیویی است که در یک صفحه وب جاسازی شده است.

ویژگی های اکتشاف: عنصر ویژگی های کاوش به عنوان «مردم همچنین می پرسند» یا گروه جستجوهای مرتبط یا گروه سؤالات مرتبط نیز شناخته می شود. گوگل گفت این عناصر بصری به کاربران کمک می کند تا سفرهای جستجوی خود را گسترش دهند.
گالری عناصر بصری جستجوی گوگل. شما می توانید این جدید را پیدا کنید در اینجا سند بزنید در قسمت راهنمای Google گوگل گفت: این به شما کمک می کند رایج ترین و «عناصر بصری تأثیرگذار صفحه نتایج جستجو» را شناسایی کنید. گوگل افزود: این سند دارای 22 عنصر بصری است که به احتمال زیاد در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند. به این دسته ها تقسیم می شود:
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-launches-visual-elements-gallery-documenting-22-elements-on-the-google-search-results-page-390289
انتساب. عناصر انتساب عناصری هستند که به جستجوگران کمک می کنند منبع پشت نتیجه جستجو را با شناسه های بصری مانند نام سایت، URL و فاویکون شناسایی کنند.

گوگل یک صفحه راهنما راه اندازی کرده است که آنچه را گوگل رایج ترین عناصر بصری در صفحه نتایج جستجو می نامد را مستند می کند. در اینجا گوگل 22 عنصر موجود در صفحه نتایج جستجو را به صورت بصری نشان داده است و توضیح می دهد که عناصر چگونه هستند، نام آنها چیست و آیا می توانید سایت خود را برای آنها بهینه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو