گوگل یک صفحه راهنما راه اندازی کرده است که آنچه را گوگل رایج ترین عناصر بصری در صفحه نتایج جستجو می نامد را مستند می کند. در اینجا گوگل 22 عنصر موجود در صفحه نتایج جستجو را به صورت بصری نشان داده است و توضیح می دهد که عناصر چگونه هستند، نام آنها چیست و آیا می توانید سایت خود را برای آنها بهینه کنید.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.