گوگل گالری عناصر بصری را راه اندازی می کند که 22 عنصر را در صفحه نتایج جستجوی گوگل مستند می کند

نتایج ویدئو و تصویر: عناصر نتیجه ویدیو و تصویر بر اساس رسانه مربوطه ایندکس شده در زمینه صفحات فرود مربوطه خود هستند.

  • عنصر نتیجه تصویر نتیجه ای است که بر اساس تصویری است که در یک صفحه وب جاسازی شده است.
  • نتیجه ویدیویی نتیجه ای است که بر اساس ویدیویی است که در یک صفحه وب جاسازی شده است.

ویژگی های اکتشاف: عنصر ویژگی های کاوش به عنوان «مردم همچنین می پرسند» یا گروه جستجوهای مرتبط یا گروه سؤالات مرتبط نیز شناخته می شود. گوگل گفت این عناصر بصری به کاربران کمک می کند تا سفرهای جستجوی خود را گسترش دهند.

گالری عناصر بصری جستجوی گوگل. شما می توانید این جدید را پیدا کنید در اینجا سند بزنید در قسمت راهنمای Google گوگل گفت: این به شما کمک می‌کند رایج‌ترین و «عناصر بصری تأثیرگذار صفحه نتایج جستجو» را شناسایی کنید. گوگل افزود: این سند دارای 22 عنصر بصری است که به احتمال زیاد در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند. به این دسته ها تقسیم می شود:

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-launches-visual-elements-gallery-documenting-22-elements-on-the-google-search-results-page-390289انتساب. عناصر انتساب عناصری هستند که به جستجوگران کمک می کنند منبع پشت نتیجه جستجو را با شناسه های بصری مانند نام سایت، URL و فاویکون شناسایی کنند.

گوگل یک صفحه راهنما راه اندازی کرده است که آنچه را گوگل رایج ترین عناصر بصری در صفحه نتایج جستجو می نامد را مستند می کند. در اینجا گوگل 22 عنصر موجود در صفحه نتایج جستجو را به صورت بصری نشان داده است و توضیح می دهد که عناصر چگونه هستند، نام آنها چیست و آیا می توانید سایت خود را برای آنها بهینه کنید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نتیجه متن عناصر نتایج متنی همان چیزی است که ما برای نامیدن “10 پیوند آبی” و/یا “نتایج وب” استفاده می کنیم.

چرا ما اهمیت می دهیم. این یک راه خوب برای ما برای دریافت جزئیات بیشتر از Google در مورد نوع ویژگی های جستجو در جستجوی Google است. همچنین به ما کمک می‌کند بفهمیم که آیا می‌توانیم به سایت‌هایمان کمک کنیم تا چنین نتایج غنی یا سایر عناصر بصری را ارائه دهند. این همچنین به ما در استانداردسازی آنچه برخی از ویژگی‌ها در صنعت جستجو نامیده می‌شوند کمک می‌کند. در نهایت، گوگل قصد دارد این سند را با ظهور ویژگی های بیشتر و بیشتر به روز کند.