چند بهروزرسانی محصول هفته جستجو: داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار اکنون بهعنوان نسخه آزمایشی باز در دسترس همه تبلیغکنندگان به زبان انگلیسی است و هدف جدید جذب مشتری اکنون بهطور کامل برای کمپینهای جستجو ارائه شده است:
— AdsLiaison (@adsliaison) 27 فوریه 2023
دارایی های جدید با هوش مصنوعی گوگل ایجاد کنید. هدف گوگل این است که با در دسترس داشتن انواع دارایی های خلاقانه مرتبط، به تبلیغ کنندگان کمک کند تا تبلیغات موثر را به مخاطبان هدف خود ارائه دهند. برای دستیابی به این هدف، آنها اکنون تنظیماتی به نام «داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار» ارائه میکنند که مؤلفههای تبلیغاتی جدیدی را بر اساس داراییهای موجود و صفحه مقصد تبلیغکننده ایجاد میکند. این تنظیم به تبلیغات جستجوی واکنشگرا اجازه می دهد تا بهترین ترکیب دارایی را به مشتریان بالقوه نشان دهد.
پذیرندگان اولیه کسبوکارهای متعددی قبلاً از این هدف برای دستیابی به مشتریان جدید بالقوه استفاده کردهاند. بالتیک بورن، یک خرده فروش مد، نمونه ای از چنین کسب و کاری است که هدف رشد درآمد بلندپروازانه ای دارد. Baltic Born برای گسترش پایگاه مشتری خود فراتر از مشتریان مکرر در یک بازار بسیار رقابتی، هدف جدید جذب مشتری را برای جستجو به همراه یک استراتژی پیشنهادی مبتنی بر ارزش ROAS هدف اجرا کرد. در نتیجه، آنها توانستند 73 درصد افزایش در مشتریان جدید و 36 درصد افزایش درآمد داشته باشند.
هفته تبلیغات جستجوی گوگل با دو ابزار جدید برای کمک به تبلیغکنندگان در ارائه خلاقیتهای سریعتر و عملکرد بهتر آغاز شد.
- دارایی های جدید با هوش مصنوعی گوگل ایجاد کنید
- اهداف جدید جذب مشتری