پذیرندگان اولیه کسبوکارهای متعددی قبلاً از این هدف برای دستیابی به مشتریان جدید بالقوه استفاده کردهاند. بالتیک بورن، یک خرده فروش مد، نمونه ای از چنین کسب و کاری است که هدف رشد درآمد بلندپروازانه ای دارد. Baltic Born برای گسترش پایگاه مشتری خود فراتر از مشتریان مکرر در یک بازار بسیار رقابتی، هدف جدید جذب مشتری را برای جستجو به همراه یک استراتژی پیشنهادی مبتنی بر ارزش ROAS هدف اجرا کرد. در نتیجه، آنها توانستند 73 درصد افزایش در مشتریان جدید و 36 درصد افزایش درآمد داشته باشند.
دارایی های جدید با هوش مصنوعی گوگل ایجاد کنید. هدف گوگل این است که با در دسترس داشتن انواع دارایی های خلاقانه مرتبط، به تبلیغ کنندگان کمک کند تا تبلیغات موثر را به مخاطبان هدف خود ارائه دهند. برای دستیابی به این هدف، آنها اکنون تنظیماتی به نام «داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار» ارائه میکنند که مؤلفههای تبلیغاتی جدیدی را بر اساس داراییهای موجود و صفحه مقصد تبلیغکننده ایجاد میکند. این تنظیم به تبلیغات جستجوی واکنشگرا اجازه می دهد تا بهترین ترکیب دارایی را به مشتریان بالقوه نشان دهد.
هدف جدید جذب مشتری دو حالت دارد که به شما کمک می کند تا به اهداف کمپین خود برسید:
- ارزش مشتری جدید: برای مشتریان جدید بیشتر از مشتریان فعلی پیشنهاد دهید.
- فقط مشتریان جدید: فقط برای مشتریان جدید پیشنهاد دهید.
در جستجو با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید. یک هدف جدید جذب مشتری برای کمپین های جستجو در سطح جهانی راه اندازی شده است. این هدف از داده های مناقصه هوشمند و شخص اول برای بهینه سازی کمپین ها و جذب مشتریان جدید در دوره های اوج استفاده می کند. با ترکیب هدف جذب مشتری جدید با استراتژیهای مناقصه مانند به حداکثر رساندن ارزش تبدیل با ROAS هدف، تبلیغکنندگان میتوانند مشتریان با ارزش بالا را اولویتبندی و هدف قرار دهند.
چند بهروزرسانی محصول هفته جستجو: داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار اکنون بهعنوان نسخه آزمایشی باز در دسترس همه تبلیغکنندگان به زبان انگلیسی است و هدف جدید جذب مشتری اکنون بهطور کامل برای کمپینهای جستجو ارائه شده است:
— AdsLiaison (@adsliaison) 27 فوریه 2023
هفته تبلیغات جستجوی گوگل با دو ابزار جدید برای کمک به تبلیغکنندگان در ارائه خلاقیتهای سریعتر و عملکرد بهتر آغاز شد.
- دارایی های جدید با هوش مصنوعی گوگل ایجاد کنید
- اهداف جدید جذب مشتری
منبع: https://searchengineland.com/google-launched-2-new-asset-creation-and-customer-acquisition-tools-393637
اکنون، نسخه بتای باز برای دارایی های تولید شده به صورت خودکار در دسترس همه تبلیغ کنندگان به زبان انگلیسی است. پذیرندگان اولیه که از این ویژگی برای سرفصلها و توضیحات استفاده کردهاند، برای گروههای تبلیغاتی که از تبلیغات جستجوی واکنشگرا استفاده میکنند، به طور متوسط ۲ درصد افزایش در تبدیلها، با هزینه مشابه برای هر تبدیل، داشتهاند.

پیشرفت های جدید در دارایی ها. به عنوان بخشی از این بهروزرسانی، بهبودهای زیر در هفتههای آینده ارائه خواهند شد:
- هنگام تعیین رتبهبندی، «قدرت آگهی» هم داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار و هم داراییهای موجود شما را در نظر میگیرد.
- داراییهایی که بهطور خودکار ایجاد میشوند، از ورودیهایی که ارائه کردهاید، مانند کلیدواژههایتان، برای سفارشیسازی سرفصلها و بهبود ارتباط آنها با پرس و جو زمانی که پیشبینی میشود عملکرد را بهبود بخشد، استفاده میکند.
- همچنین میتوانید داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار را که ترجیح میدهید در آگهیهای خود وارد نکنید، حذف کنید.
زبانهای اضافی برای داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار اواخر امسال راهاندازی خواهند شد.
تو عمیق تر میتوانید در مورد ابزارهای جدید بیشتر بخوانید راهنمای Google Ads سایت اینترنتی. همچنین می توانید برای هفته تبلیغات جستجو ثبت نام کنید اینجا.