گوگل 4 مثال از نحوه بهبود توضیحات متا را به اشتراک می گذارد


سند راهنمای Google در مورد کنترل قطعات شما در نتایج جستجو، چند نمونه از توضیحات متا “بد” و “بهتر” را اضافه کرده است.

بد. گوگل توصیه می کند از این چهار نوع توضیحات متا “بد” اجتناب کنید:

  • لیست کلمات کلیدی: “لوازم خیاطی، نخ، مداد رنگی، چرخ خیاطی، نخ، ماسوره، سوزن”
  • توضیحات مشابهی که برای هر مقاله خبری استفاده می شود: «اخبار محلی در Whoville، تحویل درب منزل شما. ببینید امروز چه اتفاقی افتاده است.»
  • صفحه را خلاصه نمی کند: “تخم مرغ منبع شادی در زندگی همه است. وقتی بچه کوچک بودم، یادم می آید که از مرغ خانه تخم مرغ می چیدم و به آشپزخانه می آوردم. آن روز ها، روزهایی بود که.”
  • خیلی کوتاه: “مداد مکانیکی

بهتر. نمونه های گوگل از توضیحات متا بهتر:

  • مواردی را که فروشگاه می فروشد و جزئیاتی مانند ساعات کاری و مکان را توضیح می دهد. «هر چیزی را که برای دوخت لباس بعدی خود نیاز دارید، تهیه کنید. دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 5 بعد از ظهر، واقع در منطقه مد باز است.
  • از یک قطعه از مقاله خبری خاص استفاده کنید: «یک مرد مسن محلی که شهر کوچک هوویل را ناراحت می کند، شب قبل از یک رویداد مهم هدایای همه را می دزدد. منتظر به‌روزرسانی‌های زنده در این مورد باشید.»
  • کل صفحه را خلاصه کنید: طرز پخت تخم مرغ را با این راهنمای کامل در 1 ساعت یا کمتر بیاموزید. ما همه روش‌ها را پوشش می‌دهیم، از جمله: بیش از حد آسان، آفتاب‌دار، آب‌پز و غیرقابل‌جوش».
  • مشخص و مفصل هستند. مداد مکانیکی خود تراش که قلم شما را تصحیح می کند. شامل 2B سرب تکمیل خودکار. در دو رنگ صورتی وینتیج و زرد Schoolbus موجود است. 50+ مداد سفارش دهید، ارسال رایگان دریافت کنید.

سند به روز شده گوگل اسناد خود را در مورد کنترل قطعات شما در نتایج جستجو در ماه اکتبر منتشر کرد. می توانید تمام موارد اضافه شده جدید را مشاهده کنید، اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که هیچ چیز خارق‌العاده‌ای وجود ندارد و این عمدتاً فقط سئوی اولیه است، خوب است که ببینید گوگل راهنمایی‌های خاص‌تری در مورد نحوه ایجاد توضیحات متا مفید و توصیفی ارائه می‌کند که احتمال بیشتری برای دریافت کلیک و ترافیک دارند. البته نه اینکه بتوانیم روی گوگل برای استفاده از این توضیحات متا حساب کنیم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-how-to-improve-meta-descriptions-387691