گوگل 4 ویژگی جدید را برای کاربران تبلیغات Discovery اعلام می کند

درباره نویسنده

آنچه گوگل می گوید. می توانید اطلاعیه کامل گوگل را در آنها بخوانید راهنمای کمک.

چرا ما اهمیت می دهیم. کاربران جدید و قدیمی تبلیغات Discovery باید این ویژگی‌ها را قبل از ورود به اینترنت آزمایش کنند. فقط شما مخاطبان و شاخص‌های کلیدی عملکرد خود را می‌شناسید. پیروی از بهترین روش‌های Google مکان خوبی برای شروع است، اما در صورت لزوم آن را تنظیم کنید و همیشه دارایی‌های تولید شده خودکار را بررسی کنید.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-announces-4-new-features-for-discovery-ad-users-386950تبلیغ کنندگان Discovery اکنون می توانند از آن استفاده کنند صفحه بینش برای اینکه ببینید کدام بخش از مخاطبان ممکن است بیشترین تأثیر را داشته باشند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند گزارش دارایی برای مشاهده عملکرد در تبلیغات Discovery. کاربران می توانند عملکرد بین دارایی ها را مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک را خاموش، تغییر دهند یا ویرایش کنند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند هدف گذاری بهینه شده برای ارزیابی اطلاعات در مورد کلمات کلیدی و صفحات فرود برای یافتن مخاطبانی که می توانند اهداف کمپین شما را برآورده کنند.

مدیریت کمپین پیشرفته

یک چیز جدید وجود دارد مخاطب ساز تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای ایجاد و استفاده مجدد از مخاطبان در کمپین‌ها استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از ویرایشگر تبلیغات گوگل و همچنین API برای مدیریت کمپین ها در مقیاس استفاده کنند.

کاربران تبلیغات Google Discovery ممکن است از امروز چند ویژگی جدید را ببینند. گوگل می گوید هدف از این ویژگی ها کمک به درگیر نگه داشتن مخاطبان در طول فصل تعطیلات آینده است. ویژگی های جدید عبارتند از:

  • تجارب تبلیغاتی بهتر
  • پشتیبانی خلاقانه بهبود یافته
  • بینش جدید
  • مدیریت کمپین پیشرفته

تجارب تبلیغاتی بهتر

گوگل می‌گوید که در حال کار بر روی مرور بیشتر تجربه‌های تبلیغاتی در برگه‌های تبلیغاتی و اجتماعی Gmail با گنجاندن جزئیات غنی‌تر، مانند تصاویر محصول و قیمت‌ها است. آنها همچنین از یادگیری ماشینی برای تطبیق دارایی با مخاطب مناسب در زمان مناسب استفاده خواهند کرد.

پشتیبانی خلاقانه بهبود یافته

جریان ورودی برای ایجاد تبلیغات Discovery بازسازی شده است. در طول ایجاد آگهی، تبلیغ‌کنندگان درخواست‌هایی برای اضافه کردن نسبت‌های بیشتر، سرفصل‌های منحصربه‌فرد و افزودن هم‌پوشانی‌های متنی بین تصاویر خواهند دید. کاربران همچنین بازخورد زنده در مورد قدرت تبلیغات با رتبه‌بندی از «ضعیف» تا «عالی» و همچنین امتیاز بهینه‌سازی با راهنمایی عملی دریافت خواهند کرد.

بینش مخاطبان جدید

جدید در زمین موتورهای جستجو