درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-announces-4-new-features-for-discovery-ad-users-386950
تبلیغ کنندگان Discovery اکنون می توانند از آن استفاده کنند صفحه بینش برای اینکه ببینید کدام بخش از مخاطبان ممکن است بیشترین تأثیر را داشته باشند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند گزارش دارایی برای مشاهده عملکرد در تبلیغات Discovery. کاربران می توانند عملکرد بین دارایی ها را مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک را خاموش، تغییر دهند یا ویرایش کنند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند هدف گذاری بهینه شده برای ارزیابی اطلاعات در مورد کلمات کلیدی و صفحات فرود برای یافتن مخاطبانی که می توانند اهداف کمپین شما را برآورده کنند.
مدیریت کمپین پیشرفته
یک چیز جدید وجود دارد مخاطب ساز تبلیغکنندگان میتوانند برای ایجاد و استفاده مجدد از مخاطبان در کمپینها استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از ویرایشگر تبلیغات گوگل و همچنین API برای مدیریت کمپین ها در مقیاس استفاده کنند.
کاربران تبلیغات Google Discovery ممکن است از امروز چند ویژگی جدید را ببینند. گوگل می گوید هدف از این ویژگی ها کمک به درگیر نگه داشتن مخاطبان در طول فصل تعطیلات آینده است. ویژگی های جدید عبارتند از:
- تجارب تبلیغاتی بهتر
- پشتیبانی خلاقانه بهبود یافته
- بینش جدید
- مدیریت کمپین پیشرفته
تجارب تبلیغاتی بهتر
گوگل میگوید که در حال کار بر روی مرور بیشتر تجربههای تبلیغاتی در برگههای تبلیغاتی و اجتماعی Gmail با گنجاندن جزئیات غنیتر، مانند تصاویر محصول و قیمتها است. آنها همچنین از یادگیری ماشینی برای تطبیق دارایی با مخاطب مناسب در زمان مناسب استفاده خواهند کرد.
پشتیبانی خلاقانه بهبود یافته
جریان ورودی برای ایجاد تبلیغات Discovery بازسازی شده است. در طول ایجاد آگهی، تبلیغکنندگان درخواستهایی برای اضافه کردن نسبتهای بیشتر، سرفصلهای منحصربهفرد و افزودن همپوشانیهای متنی بین تصاویر خواهند دید. کاربران همچنین بازخورد زنده در مورد قدرت تبلیغات با رتبهبندی از «ضعیف» تا «عالی» و همچنین امتیاز بهینهسازی با راهنمایی عملی دریافت خواهند کرد.
بینش مخاطبان جدید
جدید در زمین موتورهای جستجو