درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. کاربران جدید و قدیمی تبلیغات Discovery باید این ویژگیها را قبل از ورود به اینترنت آزمایش کنند. فقط شما مخاطبان و شاخصهای کلیدی عملکرد خود را میشناسید. پیروی از بهترین روشهای Google مکان خوبی برای شروع است، اما در صورت لزوم آن را تنظیم کنید و همیشه داراییهای تولید شده خودکار را بررسی کنید.
یک چیز جدید وجود دارد مخاطب ساز تبلیغکنندگان میتوانند برای ایجاد و استفاده مجدد از مخاطبان در کمپینها استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از ویرایشگر تبلیغات گوگل و همچنین API برای مدیریت کمپین ها در مقیاس استفاده کنند.
تبلیغ کنندگان Discovery اکنون می توانند از آن استفاده کنند صفحه بینش برای اینکه ببینید کدام بخش از مخاطبان ممکن است بیشترین تأثیر را داشته باشند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند گزارش دارایی برای مشاهده عملکرد در تبلیغات Discovery. کاربران می توانند عملکرد بین دارایی ها را مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک را خاموش، تغییر دهند یا ویرایش کنند. تبلیغ کنندگان نیز می توانند استفاده کنند هدف گذاری بهینه شده برای ارزیابی اطلاعات در مورد کلمات کلیدی و صفحات فرود برای یافتن مخاطبانی که می توانند اهداف کمپین شما را برآورده کنند.
مدیریت کمپین پیشرفته
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.