کاربران تبلیغات Google Discovery ممکن است از امروز چند ویژگی جدید را ببینند. گوگل می گوید هدف از این ویژگی ها کمک به درگیر نگه داشتن مخاطبان در طول فصل تعطیلات آینده است. ویژگی های جدید عبارتند از:
- تجارب تبلیغاتی بهتر
- پشتیبانی خلاقانه بهبود یافته
- بینش جدید
- مدیریت کمپین پیشرفته
تجارب تبلیغاتی بهتر
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.