لبه بومی تابولا. Taboola در تبلیغات بومی که در سایت های محبوب مانند CNN و MSN یافت می شود، تخصص دارد. تبلیغات معمولاً شبیه بخشی از وب سایت هستند و می توانند آموزنده یا سرگرم کننده باشند.
قرارداد با یاهو به Taboola مجوز انحصاری فروش تبلیغات بومی در سایت های یاهو را می دهد و شرکت ها درآمد حاصل از فروش تبلیغات را به اشتراک خواهند گذاشت. شرکت ها شرایط تقسیم درآمد را فاش نکردند. این معامله بزرگترین سهامدار یاهو تابولا خواهد بود.
متا و تیک تاک در حال وزن گیری هستند. مدیران شرکتهایی مانند Meta و TikTok هشدار دادهاند که تبلیغکنندگانی که در مورد اقتصاد بیتفاوت هستند، از هزینههای خود عقبنشینی کردهاند. اما جیم لنزون، مدیر اجرایی یاهو، در مصاحبه ای گفت که معامله با Taboola هر دو شرکت را در موقعیت خوبی برای زمانی که بازار تبلیغات احیا می کند، قرار می دهد.
لنزون گفت: “من به پنج، 10، 30 سال فکر می کنم.” «تبلیغات دیجیتال در درازمدت باد بزرگی در پشت خود دارد.» او افزود که در حالی که این شرکت به تلاش خود برای کسب درآمد از راههای دیگر، مانند گسترش کسبوکار اشتراک یا سرمایهگذاری در تجارت الکترونیک ادامه میدهد، «ما صدها میلیون نفر داریم که اخبار، ورزش و امور مالی را در داراییهای پیشرو بازار مصرف میکنند. که به شدت از طریق تبلیغات درآمدزایی می کنند – و ادامه خواهند داشت.
تو عمیق تر می توانید مقاله کامل را از نیویورک تایمز بخوانید اینجا.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.