تو عمیق تر می توانید مقاله کامل را از نیویورک تایمز بخوانید اینجا.
متا و تیک تاک در حال وزن گیری هستند. مدیران شرکتهایی مانند Meta و TikTok هشدار دادهاند که تبلیغکنندگانی که در مورد اقتصاد بیتفاوت هستند، از هزینههای خود عقبنشینی کردهاند. اما جیم لنزون، مدیر اجرایی یاهو، در مصاحبه ای گفت که معامله با Taboola هر دو شرکت را در موقعیت خوبی برای زمانی که بازار تبلیغات احیا می کند، قرار می دهد.
لبه بومی تابولا. Taboola در تبلیغات بومی که در سایت های محبوب مانند CNN و MSN یافت می شود، تخصص دارد. تبلیغات معمولاً شبیه بخشی از وب سایت هستند و می توانند آموزنده یا سرگرم کننده باشند.
یاهو به تازگی یک مشارکت تبلیغاتی انحصاری 30 ساله را در Taboola نهایی کرده است که 25 درصد از سهام این شرکت را تضمین می کند. این قرارداد به یاهو اجازه می دهد تا از فناوری Taboola برای مدیریت تبلیغات بومی خود استفاده کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.