لنزون گفت: “من به پنج، 10، 30 سال فکر می کنم.” «تبلیغات دیجیتال در درازمدت باد بزرگی در پشت خود دارد.» او افزود که در حالی که این شرکت به تلاش خود برای کسب درآمد از راههای دیگر، مانند گسترش کسبوکار اشتراک یا سرمایهگذاری در تجارت الکترونیک ادامه میدهد، «ما صدها میلیون نفر داریم که اخبار، ورزش و امور مالی را در داراییهای پیشرو بازار مصرف میکنند. که به شدت از طریق تبلیغات درآمدزایی می کنند – و ادامه خواهند داشت.
تو عمیق تر می توانید مقاله کامل را از نیویورک تایمز بخوانید اینجا.
قرارداد با یاهو به Taboola مجوز انحصاری فروش تبلیغات بومی در سایت های یاهو را می دهد و شرکت ها درآمد حاصل از فروش تبلیغات را به اشتراک خواهند گذاشت. شرکت ها شرایط تقسیم درآمد را فاش نکردند. این معامله بزرگترین سهامدار یاهو تابولا خواهد بود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
با این حال، سهام تابولا از سال گذشته نزدیک به 80 درصد کاهش یافته است. در ژانویه، با یک شرکت خرید با هدف ویژه ادغام شد و ارزش آن 2.6 میلیارد دلار بود.
لبه بومی تابولا. Taboola در تبلیغات بومی که در سایت های محبوب مانند CNN و MSN یافت می شود، تخصص دارد. تبلیغات معمولاً شبیه بخشی از وب سایت هستند و می توانند آموزنده یا سرگرم کننده باشند.
جدید در زمین موتورهای جستجو