چرا حالا؟ یوتیوب گفته است که این اقدامات را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که سازندگان محتوای خود برای کار خود غرامت دریافت می کنند. این شرکت در بیانیه ای گفت: «مدل پشتیبانی شده از تبلیغات یوتیوب از اکوسیستم متنوعی از سازندگان پشتیبانی می کند و میلیاردها نفر را در سراسر جهان به صورت رایگان به محتوا با تبلیغات دسترسی می دهد.
پلتفرم رسانه های اجتماعی از کاربران می خواهد که مسدودکننده های تبلیغات را خاموش کنند یا اگر می خواهند به کتابخانه ویدیویی گسترده آن دسترسی داشته باشند، ماهانه ۱۱.۹۹ پوند برای YouTube Premium بپردازند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر این آزمایشی به عموم مردم گسترش یابد، همه کاربران YouTube که می خواهند به تماشای ویدیوها به صورت رایگان ادامه دهند، مجبور خواهند شد به تبلیغات اجازه پخش کنند. این خبر خوبی برای بازاریابان است زیرا باعث افزایش دسترسی به کمپین ها می شود که در نهایت می تواند منجر به تبدیل بیشتر شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو