یوتیوب چه گفته است؟ اولوا فالودون، سخنگوی گوگل به این موضوع گفت آستانه در یک بیانیه:
- «تشخیص مسدودکننده آگهی جدید نیست و ناشران دیگر مرتباً از بینندگان میخواهند که مسدودکنندههای آگهی را غیرفعال کنند».
- “ما غیرفعال کردن بازپخش را بسیار جدی میگیریم و تنها در صورتی پخش را غیرفعال میکنیم که بینندگان درخواستهای مکرر برای مجاز کردن تبلیغات در YouTube را نادیده بگیرند.”
- “در مواردی که بینندگان احساس میکنند که بهطور نادرست بهعنوان استفاده از مسدودکننده تبلیغات علامتگذاری شدهاند، میتوانند این بازخورد را با کلیک بر روی پیوند موجود در درخواست به اشتراک بگذارند.”
- ما می خواهیم به بینندگان اطلاع دهیم که مسدود کننده های تبلیغاتی یوتیوب را نقض می کنند و اجازه دادن به تبلیغات در YouTube را برای آنها آسانتر کنید یا YouTube Premium را برای تجربهای بدون آگهی امتحان کنید.»
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.