آنچه یوتیوب می گوید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند هدف فرکانس را انتخاب کنند و سیستمهای ما به سمت حداکثر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینهسازی میشوند. با پوشش داخلی ما، کمپینها در محدوده توزیع محدود ارائه میشوند تا بینندگان تبلیغات را به دفعات زیاد نبینند. در واقع، بیش از 95 درصد از کمپینهای فرکانس هدف در YouTube با موفقیت به اهداف فرکانس خود دست یافتند که بر اساس بهترین شیوههای توصیه شده تنظیم شدند. کمپینها نه تنها فرکانس هدف خود را ارائه میکنند، بلکه تأثیر برند را نیز به همراه دارند.»
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/youtube-has-launched-a-global-target-frequency-feature-389525
به گفته یوتیوب، این برند یک آزمایش ویدیویی را برای تعیین یادآوری افزایشی آگهی که یک فرکانس دو نفره در هفته می تواند ارائه دهد، راه اندازی کرد. کمپین فرکانس هدف در مقایسه با کمپین بهینهسازی شده بدون فرکانس، 93 درصد افزایش فراخوان مطلق آگهی را با هزینه 40 درصد ارزانتر به ازای هر کاربر افزایشیافته، به دست آورد.