یک چارچوب اسناد بازاریابی برنده بسازید
انتشار: اسفند 10، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

یک چارچوب اسناد بازاریابی برنده بسازید

تجهیز رهبران بازاریابی به مهارت ها، ابزارها و داده هایی که برای اثبات ROI نیاز دارند، مانند سفر به دریا در یک سفر ماهیگیری است.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

به جای توزیع طعمه مساوی بین هر یک از میله های یک کمپین بازاریابی، علیرغم اینکه نمی دانیم کدام یک بیشترین نیش را تولید می کند، به بازاریابان می آموزد که بهترین ترکیب طعمه را قبل از انداختن خط خود در دریایی از مشتریان بالقوه جمع کنند.

ثبت نام امروز برای «یک چارچوب اسناد بازاریابی برنده بسازید،» ارائه شده توسط Chanel99 و یاد بگیرید که چگونه بر سه چالش برتر در اسناد بازاریابی غلبه کنید.


اسناد مبتنی بر داده

درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/build-a-winning-marketing-attribution-framework-393723