ویژگی Google Import فرآیند انتقال کمپینهای هوشمند از Google Ads به Microsoft Advertising را ساده میکند و به شما امکان میدهد بلافاصله به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. در این ماه، این قابلیت اکنون در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، نیوزیلند، ایرلند، ایتالیا، هلند و سنگاپور قابل دسترسی است.
علاوه بر این، اضافه کردن موارد استثنای داده و امکان وارد کردن کمپینهای هوشمند Google به اطمینان از اجرای روان کمپینهای تبلیغکنندگان کمک میکند. با بهرهگیری از این ویژگیها، تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای خود را بهینه کنند و به اهداف خود به طور مؤثرتری برسند و بازده بیشتری را در سرمایهگذاری تبلیغاتی خود به ارمغان بیاورند.
ساموآی آمریکایی، آنگویلا، باربادوس، بلیز، بنین، برمودا، بوتسوانا، جزایر ویرجین بریتانیا، بورکینافاسو، کامرون، ساحل عاج، جزایر فارو، گابن، جبل الطارق، گرینلند، گرانادا، جامائیکا، جزایر مارشال، نیجر، جزایر ماریانای شمالی، جمهوری کنگو، رواندا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، سنگال، سومالی، سورینام، تونگا. تونس، جزایر ترکز و کایکوس، اوگاندا، جزایر ویرجین ایالات متحده و زامبیا.
مناقصه خودکار و انتساب آخرین لمس در شبکه مخاطبین مایکروسافت
گوگل مدتی است که از این ویژگیها برخوردار بوده است، اما اگر تبلیغکنندگان میخواهند سهم بازار خود را گسترش دهند یا به تبلیغات مایکروسافت کمک کنند، ویژگیهای جدید باید آشنا باشند.
منبع: https://searchengineland.com/6-new-microsoft-ads-updates-including-data-exclusions-and-in-market-audience-segments-392928
تو عمیق تر می توانید اطلاعیه کامل مایکروسافت را بخوانید اینجا.
میتوانید این ابزار را به همراه تنظیمات فصلی و تعدیل پیشنهادات نمونه کارها در زیر ابزارها -> برنامهریزی -> استراتژیهای پیشنهادی پیدا کنید.
بخش های جدید مخاطب در بازار و آزمایشی برای ترکیب های سفارشی
عبارت این به روز رسانی مستقیماً از بلاگ مایکروسافت آمده است.
همه استراتژیهای مناقصه خودکار اکنون با حذف دادهها همراه هستند. این استثنائات به الگوریتمهای پیشنهادی خودکار Microsoft Advertising در صورت قطع شدن دادههای وبسایت یا تغییرات غیرمنتظره در ردیابی تبدیل کمک میکند. همچنین تضمین می کند که الگوریتم های مناقصه خودکار شما اطلاعات دقیقی را دریافت کرده و عملکرد بهینه را حفظ می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. به روز رسانی های جدید گزینه ها و قابلیت های بیشتری را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و به اهداف تبلیغاتی دست یابند. با در دسترس بودن گسترده شبکه مخاطبان مایکروسافت، استراتژی های پیشنهادی پیشرفته، و توانایی مدیریت کمپین ها از درون ابزار ویرایشگر مایکروسافت، تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر کمپین های خود دارند و می توانند تصمیمات آگاهانه تری در مورد تلاش های تبلیغاتی خود بگیرند.
مجموعه ای از پیشرفت های بزرگی که در دنیای ردیابی تبدیل ایجاد کرده ایم وجود دارد:
- حذف برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET): اکنون می توانید به راحتی برچسب های UET خود را در صورت نیاز جدا کنید.
- رویدادهای سفارشی اکنون راه اندازی ساده تر و آسان تر است.
- پیاده سازی ردیابی تبدیل به راحتی در همه حساب ها: اکنون می توانید دامنه اهداف تبدیل خود را از یک حساب به «همه حساب ها» به عنوان بخشی از گردش کار ویرایش تغییر دهید. اگر ردیابی تبدیل را فقط روی یک حساب تنظیم کردهاید، میتوانید این ویژگی جدید را برای گسترش مزایای ردیابی تبدیل به همه حسابهای خود تنها با یک کلیک در تنظیمات پیشرفته خود کشف کنید.
Google Import برای کمپین های هوشمند در 11 بازار جدید موجود است
از امروز، گزینه Enhanced cost per click (CPC) اکنون در تمام بازارهای سراسر شبکه قابل دسترسی است. برای آزمایش روش های پیشنهادی جایگزین، باید با تیم حساب کاربری Microsoft Advertising خود مشورت کنید.
علاوه بر این، اکنون یک پایلوت برای گسترش عملکرد ترکیب های سفارشی وجود دارد. با استفاده از آزمایشی، میتوانید فهرستهای ترکیبی از انواع مخاطبان زیر را ایجاد کنید: مطابقت با مشتری، مخاطبان سفارشی، بازاریابی مجدد، و بازاریابی مجدد پویا.
پیش از این، فقط امکان ترکیب Customer Match با سایر لیست های Customer Match یا مخاطبان سفارشی با سایر مخاطبان سفارشی وجود داشت. برای شروع استفاده از این ویژگی با تیم حساب مایکروسافت خود کار کنید.
پیشرفت های ردیابی تبدیل
اخیراً، Microsoft Advertising گسترش خود را به 34 بازار دیگر اعلام کرد و تعداد کل بازارهای ارائه شده را به 164 در سراسر جهان رساند. 34 بازار جدید که اکنون در دسترس همه مشتریان تبلیغات مایکروسافت است عبارتند از:
علاوه بر این، ویژگی انتساب آخرین لمس اکنون در همه بازارهای شبکه مخاطبان مایکروسافت در دسترس است. این به شما این امکان را میدهد که اسناد خود را برای اهداف تبدیل تنظیم کنید، و راهحلهای پیشنهادی خودکار مایکروسافت را قادر میسازد تا هم تبدیلهای مبتنی بر کلیک و هم از طریق مشاهده را در نظر بگیرند.
مایکروسافت به تازگی شش محصول و ویژگی جدید را برای این ماه معرفی کرده است. بیایید شیرجه بزنیم
گسترش به 34 بازار دیگر
ابتدا، بخشهای مخاطبان درون بازار برای روز ولنتاین اکنون در هند راهاندازی شدهاند و در بریتانیا، ایالات متحده، فرانسه، آلمان و استرالیا نیز در دسترس هستند. شما می توانید لیست کامل را در زیر پیدا کنیدخریداران روز ولنتاین“
در نهایت، اکنون می توانید کمپین های خرید مخاطب خود را با استفاده از ابزار ویرایشگر مایکروسافت ایجاد و مدیریت کنید.
استثناهای داده برای مناقصه خودکار