10 دلیل برای پیوستن به ما در SMX آنلاین از 15 تا 16 نوامبر


میزان خیره کننده تغییرات در 24 ماه گذشته بازاریابان جستجو را با چالش ها و فرصت های بی نظیری روبرو کرده است:

  • نقش اتوماسیون در حال گسترش است
  • انتقال اجباری به GA4 نزدیک است
  • به روز رسانی الگوریتم گوگل بی پایان است

این تازه شروع است. کلید شما برای تبدیل‌های بالاتر، کمپین‌های قوی‌تر، و حرفه‌ای با ارزش، آموزش مداوم با کارشناسان مورد اعتماد است. مراجعه كردن SMX بعدی برای انلاین رایگان 15-16 نوامبر به تاکتیک های بازاریابی جستجوی عملی را یاد بگیرید که می تواند به شما در اجرای کمپین های سئو و PPC موفقیت آمیز کمک کند و برای آنچه که در جستجوی بعدی قرار است آماده شوید.

به خواندن ادامه دهید 10 دلیل غیرقابل انکار چرا باید ماه آینده به صورت آنلاین به ما بپیوندید:

  1. محتوای بی طرفانه و قابل اعتماد را باز کنید از کارشناسان در Search Engine Land، انتشار رکورد برای صنعت بازاریابی جستجو.
  2. به اطلاعات دست اول دو متخصص باتجربه Google دسترسی داشته باشید در طول گفتگوهای کلیدی انحصاری SEO و PPC ما.
  3. 100% رایگان یعنی شما لازم نیست آموزش با کیفیت را از دست بدهید به دلیل محدودیت بودجه
  4. با اعتماد به نفس تمرین کنید: در SMX فقط می توانید آموزش ایمن، معتبر و قابل اعتماد یاد بگیرید – بدون طرح‌های سریع پولدار شدن یا تاکتیک‌های نامطلوب.
  5. پرسش و پاسخ زنده (اضافه وقت!) به این معنی است که شما انجام خواهید داد برای سخت ترین سوالات خود پاسخ های تخصصی دریافت کنید.
  6. با برندگان جوایز سرزمین موتورهای جستجو 2022 آشنا شوید و سوالات سئو و PPC خود را به صورت زنده از آنها بپرسید!
  7. ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید در طول بحث‌های موضوع محور قهوه با بازاریاب‌های همفکر.
  8. بخش های خود را متحد کنید با یک تجربه آموزشی مشترک – برای تیم های در محل و تیم های راه دور بسیار ارزشمند است.
  9. یک گواهی حضور شخصی دریافت کنید تعهد خود را به ادامه آموزش نشان دهید و پیشرفت شغلی خود را
  10. نمی توانید به صورت زنده شرکت کنید؟ دسترسی بر اساس تقاضا با پاس رایگان شما همراه است، بنابراین می توانید به راحتی آموزش دهید.

آیا نیاز به قانع کننده بیشتری دارید؟ درباره شرکت کنندگان بیشتر بخوانید دلایل مورد علاقه برای حضور در SMX.

آماده ثبت نام هستید؟ اکنون پاس رایگان All Access خود را ایمن کنید!


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Lauren Donovan از سال 2006 در بازاریابی آنلاین کار می کند و متخصص در بازاریابی رویداد، مدیریت محتوا، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی، مدیریت جامعه و شهرت و روزنامه نگاری بلادرنگ است. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی در رسانه درب سوم – تولید کننده نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech است.


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-expo-smx-conference-378494