دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
Vallaeys گفت: “این چیزی است که در آن خوب است.” “این واقعاً در نوشتن خوب است.” او اضافه کرد:
Vallaeys گفت: GPT یک ابزار عالی برای طبقه بندی کلمات کلیدی است زیرا “همه چیز را برای شما مشخص می کند” با سرعت بسیار بیشتری:
اگر تبلیغکننده خرید هستید و میخواهید سرفصلها و توضیحات محصول عالی ایجاد کنید، GPT میتواند به شما کمک کند.
شما می توانید این کار را با دادن لیستی از کلمات کلیدی به GPT انجام دهید و از هوش مصنوعی بخواهید آنها را از بیشترین به کمترین مرتبط رتبه بندی کند. سپس GPT به تنهایی تصمیم می گیرد که چگونه کلمات کلیدی را گروه بندی و امتیاز دهد.
GPT می تواند به اطمینان حاصل شود که صفحات فرود تا حد امکان مؤثر هستند.
این بدان معناست که اگر به تازگی از GPT خواسته اید کلمات کلیدی را پیدا کند، نیازی نیست قبل از شروع به ایجاد آگهی خود، این نتایج را به ربات یادآوری کنید، زیرا هنوز این زمینه را دارد.
GPT یک ابزار عالی برای یافتن کلمه کلیدی برای گروه های تبلیغاتی موجود است. به سادگی، با یک جهت ساده، مانند «کلید واژههای کلیدی مشابه با کلمات کلیدی موجود در آن گروه تبلیغاتی را برای من پیدا کن» ایجاد کنید.
استفاده از GPT برای ایجاد محتوای تبلیغاتی اخیراً یک بحث بزرگ در بین بازاریابان بوده است. یکی از جنبههای ابزاری که به نظر میرسد واقعاً صنعت را تحت تأثیر قرار داده است این است که ربات دستورالعملهای قبلی شما و نتایجی را که ارائه میدهد به خاطر میآورد.
Vallaeys افزود:
به گفته فردریک والیز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال Optmyzr که در SMX Advanced صحبت کرد، اتوماسیون در شش ماه گذشته تأثیری بر بازاریابی PPC داشته است. بنابراین چگونه می توانید از GPT به نفع خود در PPC استفاده کنید؟
این نه تنها برای PMax، بلکه برای کمپین های جستجو و خرید سنتی نیز قابل استفاده است.
تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهایی را در پلتفرمهایی مانند عملکرد حداکثر Google با تجربهای مولد ایجاد کنند. بازاریابان فقط باید با سیستم Google گفتگو کنند تا با استفاده از دستورات آن را ایجاد کنند.
Vallaeys گفت: “شما می توانید با هوش مصنوعی صحبت کنید و بپرسید که مثلاً یک مسافر با بودجه چه ویژگی ها یا ویژگی هایی دارد. و لیستی به شما ارائه می دهد.” او اضافه کرد:
اگرچه Vallaeys تحت تأثیر توانایی GPT برای ایجاد محتوای تبلیغاتی قرار گرفت، اما اشاره کرد که هنوز به توسعه بیشتری نیاز دارد (به عنوان مثال، ربات با تعداد کاراکترها عالی نیست و نتایج همیشه قابل استفاده نیستند).
Vallaeys گفت که GPT 3.5 و 4.0 را آزمایش کرده است. تفاوتهایی بین این دو وجود دارد – هر دو کار میکنند – اما او توصیه کرد OpenAI را در حالت چت به جای تکمیل، اجرا کنید زیرا “زمینه را حفظ میکند”.
همانطور که قابلیت های هوش مصنوعی همچنان در حال رشد است، برخی از بازاریابان به طور فزاینده ای نگران امنیت شغلی خود شده اند. با این حال، حقیقت موضوع این است که هوش مصنوعی برای کار شما نمی آید.
منبع: https://searchengineland.com/revolutionize-ppc-gpt-429202
شما همچنین می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد استفاده کنید – چه ایجاد تصاویر کاملاً جدید یا همپوشانی با گرافیک های موجود.
در طول ارائه خود، Vallaeys به اشتراک گذاشت که او دقیقاً از این تکنیک استفاده کرد و نتایج GPT ارائه شده “بسیار خوب” بود.
به عنوان مثال، اگر با وب سایتی برخورد کردید که دوست دارید و فکر می کنید سبک نوشتن از کیفیت بالایی برخوردار است، GPT می تواند به تقلید همان سبک نوشتن برای کمپین های شما کمک کند. ولییز توضیح داد:
والیز با به اشتراک گذاشتن نتایج آزمایشات خود گفت:
نوشتن آگهیهای متقاعدکننده و باید کلیک کنید، تا همین اواخر، یکی از آخرین جنبههای PPC بود که نمیتوان آن را خودکار کرد. اما با معرفی ChatGPT و ظهور سایر مدلهای زبان بزرگ (LLM)، اتوماسیون در PPC اکنون در سطح جدیدی قرار دارد.
Vallaeys هشدار داد: “تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه خارق العاده به نظر نمی رسند.” با این حال، هنوز هم می تواند ثابت کند که یک ابزار بسیار مفید و صرفه جویی در زمان است.
برای ارائه دستورالعملها از طریق درخواستها، مطمئن شوید که تا حد امکان واضح هستید. سعی کنید تنظیمات مشابهی را که در زیر لیست کرده ایم دنبال کنید:
هنگامی که یک کمپین راه اندازی و اجرا می شود، بازاریابان می توانند از GPT استفاده کنند تا بررسی کنند که در کنار عبارات جستجوی ضعیف اجرا نمی شود.
Vallaeys و تیم او قابلیت های ترجمه GPT را امتحان و آزمایش کرده اند و از نتایج بسیار راضی بودند. او افزود: «GPT واقعاً در ترجمه خوب است. اگر در مناطقی مانند اروپا هستید، به دلیل تنوع بسیار زیاد زبانهایی که در آنجا صحبت میشود، این ابزار بسیار مفید خواهد بود.
در اینجا خلاصه ای از نکات و ترفندهای برتر Vallaeys آورده شده است که به اعتقاد او می تواند به شما کمک کند بهترین نتایج PPC را از بازی با GPT دریافت کنید.
مخاطبان در PPC به طور فزاینده ای اهمیت می یابند. این یکی دیگر از زمینه هایی است که هوش مصنوعی می تواند به آن کمک کند.