مخاطبان واجد شرایط شما که زمانی شما را از طریق جستجو در Google پیدا کردند، می توانند به وفادارترین دنبال کنندگان و حامیان شما تبدیل شوند.
چیزی که بدتر از رتبه بندی نظرات شما یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای کلمات کلیدی برند است، احتمال شکایت یا نامه منتشر شده در مورد نقد ناعادلانه برند شما است.
اگر سئو و محتوا وظایف خود را به خوبی انجام داده باشند، ترافیکی که سایت شما را پیدا می کند واجد شرایط است، به این معنی که آنها احتمالاً تبدیل خواهند شد.
این وفاداری و حفظ نمونه خوبی دیگر از تلاش های ترکیبی SEO است. در اینجا، می توانید شروع به بررسی ارزش طول عمر مشتری (CLV) کنید تا واقعاً مزایای آن رتبه های برتر را درک کنید.
9. وکالت
وظیفه سئو این است که اطمینان حاصل کند که کلمات کلیدی مرتبط با برند رتبه خوبی دارند. و اگر اینطور نیست، سئو باید برنامه ای برای تحقق این امر ایجاد کند.
وقتی نوبت به برند شما میرسد، روی موفقیتهای خود استراحت نکنید. زمانی که نمیخواهید ترافیکی را که میتوانست متعلق به شما باشد، جذب کنید، فقط یک برند لازم است تا بهطور مداوم ظاهر شود.
3. کنترل روایت برند
اگرچه حمایت ساده ترین چیز برای اندازه گیری نیست، اما به طور غیرمستقیم تحت تأثیر سئو قرار می گیرد.
یک برند قوی برابر است با اعتماد، که احتمالاً نرخ کلیک (CTR) شما را بهبود میبخشد. اما تنها در صورتی می توانید سهم خود را از کلیک ها و ترافیک دریافت کنید که برای رتبه بندی تلاش های لازم را انجام داده باشید.
در صورت امکان، وکالت باید در CLV در نظر گرفته شود. اگر بتوانید مشتریان را به سمت حمایت تشویق کنید و هر مشتری به سه دوست خود بگوید که آنها نیز تبدیل شده اند، CLV را افزایش می دهد. این یکی از انگیزه های طرح های ارجاع دوست و موارد مشابه است.
10. داده های شخص اول بیشتر
ساختن یک نام تجاری به همه کانالهای بازاریابی شما کمک میکند، همانطور که دادههایی که تلاشهای سئو شما فراهم میکنند.
در مطالعه ای که روی 4 میلیون نتیجه جستجوی گوگل انجام شد، بکلینکو دریافت که به طور متوسط یک پله در نتایج جستجو بالاتر می رود. افزایش CTR 2.8٪. توسعه حضور قوی در SERP ها سودمند است.
5. برندهای مورد اعتماد لینک ها را جذب می کنند
اگر نام تجاری شما به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر شناخته شده است، به احتمال زیاد به طور طبیعی بک لینک به دست می آورد.
یک نام تجاری قوی تلاش های بازاریابی را تقویت می کند. از اینکه فقط یک ارائه دهنده دیگر هستید، شما را به کسب و کاری تبدیل می کند که مخاطبان شما می خواهند برای خرید از.
برای یافتن این تحقیق، مجبور شدم جستجوی گوگل انجام دهم و نتایج را تا زمانی که منبعی را پیدا کنم که به آن اعتماد کنم تا در این مقاله وجود داشته باشد.
این یک مثال کامل از نحوه جذب برندهای معتبر لینک ها است.
هرچه رتبه های بیشتری در موقعیت های برتر قرار بگیرید، کلیک های بیشتری دریافت می کنید. بنابراین، افراد بیشتری خواهند دانست که شما کی هستید.
به احتمال زیاد، یک پست رسانههای اجتماعی مناسب با نکات دردناک دقیق مشتریان شما (که شما از سئو میدانید) باعث توقف یک اسکرول میشود و مشارکت با گروه شما را در سایر اشکال بازاریابی تشویق میکند.
سئو و برندسازی دست به دست هم می دهند
اگر آنجا نباشید، ترافیک ارزشمندی را از دست می دهید و آن را به رقیبی می دهید که در زمانی که جستجوگر به آنها بیشتر نیاز داشت، ظاهر شد.
مسلماً شما به هر حال برای نام تجاری خود رتبه بندی خواهید کرد، اما در مورد سایر سؤالات، سؤالات و مشکلات مربوط به محصول یا خدمات شما چطور؟
شما باید به کلمات کلیدی غیر تبدیلی مانند “چگونه حل کنیم” پاسخ دهید [problem]قبل از اینکه بتوانید اعتماد کافی برای فروش را ایجاد کنید.
8. وفاداری/نگهداری
بهترین شانس شما برای اینکه برند خود را توسط مخاطبان جدید و قدیمی قابل کشف نگه دارید، ایجاد آگاهی از برند و سئو به طور همزمان است.
هدف سئو، تولید مخاطب است. به طور کلی، سئو مخاطبین افرادی را ایجاد می کند که ممکن است از قبل شما را نشناسند.
تولید مخاطب نیازمند تلاش قابل توجهی است. شما احتمالاً برای انجام این کار به یک سایت خوش ساخت و بهینه شده و یک استراتژی محتوای قوی نیاز دارید.
با فرض اینکه روابط سئو و برند را به خوبی اجرا می کنید، رشد بیشتری خواهید داشت و داده های شخص اول ارزشمندتری خواهید داشت.
برای برندهای بیشتر، گرفتن یک رتبه خوش شانس هشتم یا حتی یک رتبه چهار در صفحه یک کافی نیست. برند شما باید به سمت آن نقاط برتر کار کند.
اگر میدانید که مردم در حال جستجوی محتوا در گوگل هستند، احتمالاً آن را در موتورهای جستجوی دیگر نیز جستجو میکنند.
مردم از برندهایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند، بنابراین چه مخاطبان شما در حال رزرو قرار ملاقات، درخواست نسخه نمایشی یا ثبت نام در خبرنامه باشند، سئو در مورد جذب ترافیک واجد شرایط است که ممکن است بعداً تبدیل شود.
بیایید به رابطه بین سئو و ساخت برند و چگونگی سود آنها برای کسب و کار شما بپردازیم.
1. رتبه بندی
اگر برند شما برای یک کلمه کلیدی مطلوب رتبه بندی نمی کند، شخص دیگری – یک رقیب – خواهد بود.
جای تعجب نیست که رتبه 1، صفحه 1 بیشترین کلیک را با نزدیک به 25٪ CTR در تلفن همراه دارد. CTR از نظر رتبه به سرعت کاهش می یابد.
با نام تجاری خود پر سر و صدا باشید و آن را در مقابل افراد زیادی که می توانید ارائه دهید، شما سزاوار ترافیک هستید و مخاطبان شما از ملاقات شما در SERP بسیار خوشحال خواهند شد.
اگر برند شما در حال ایجاد مخاطبان جدید است (آنطور که باید باشد)، بهترین کار این است که در طول فرآیند تصمیمگیری به پرسشهای کاربران پاسخ دهید.
ترافیک و تبدیل عالی هستند، اما کسب و کارها بیشترین نیاز را به درآمد و سود دارند.
یک استراتژی سئو قوی پاسخ ها و پشتیبانی را برای کاربران در کل قیف بازاریابی فراهم می کند. محتوا و معماری وب سایت شما باید به برند شما اجازه دهد تا همچنان در جستارهای جستجوی مرتبط نشان داده شود.
حتی مشهورترین برندها نیز باید سئو را جدی بگیرند و در صدر SERP ها قرار بگیرند.
هدف سئو از طریق محتوا این است که با جستجوگران در جایی که هستند ملاقات کند، مشکلات آنها را حل کند و آنها را به سمت تبدیل پرورش دهد.
برای داشتن برندی که رشد میکند و شکوفا میشود، به یک مخاطب/مشتریان اصلی بازگشته نیاز دارید. از طریق سئو و محتوا، می توانید تخصص خود را ثابت کنید، از مصرف کنندگان خود حمایت کنید و با آنها ارتباط مستمر برقرار کنید.
بدون استراتژی سئوی مناسب، ممکن است ضرر کنید کلیک برای جستجوهایی که شامل نام تجاری شما
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/seo-benefits-building-brand-trust-408143
به طور کلی، شما به راحتی برای نام تجاری خود رتبه بندی می کنید، اما عبارت های جستجو مانند “[brand name] بررسی ها» یا «است [brand name] قابل اعتماد؟» آیا کسی برای گرفتن است.
هنگامی که یک صفحه در رتبه چهارم قرار می گیرد، CTR کمتر از 10٪ است. نمودار زیر نشان میدهد که موقعیت ششم یا بالاتر میتواند انتظار کمتر از 5% CTR را داشته باشد.
کوین ایندیگ اهمیت منحنی های کلیک را به اشتراک می گذارد و چگونه خود را پیدا کنید از نمودار زیر، Indig نشان می دهد که چگونه کلیک ها با رتبه ها کاهش می یابد.
یا، یک حامی با نیت خوب که در هنگام پاسخ به این سوال، عدالت برند شما را رعایت نکرده است [brand name] قابل اعتماد باشد؟»
با مجموعه داده های بزرگتر، تجزیه و تحلیل بهتری ارائه می شود که می توانید از آن برای تصمیم گیری برای ادامه رشد و تغذیه SEO خود استفاده کنید. داده های ارائه شده توسط SEO نیز به بسیاری از اشکال بازاریابی قابل انتقال است.
نقش اعتماد و نام تجاری هنگام نگاه کردن به تجزیه و تحلیل برای سایت های تجارت الکترونیک بسیار آشکار است. صفحاتی که بیشترین جستجوی برند را داشته باشند، بالاترین نرخ تبدیل را خواهند داشت.
همانطور که به مراقبت از آنها ادامه می دهید، آنها قهرمانان، حامیان یا سفیران برند شما به صورت آنلاین خواهند شد. تو اینها را میخواهی طرفداران محتوای شما را به اشتراک می گذارند و شما را به دیگران توصیه می کنند.
هنگامی که مردم نام تجاری شما را در SERP برای یک کلمه کلیدی غیر برند می بینند، شما می خواهید که مردم به جای رقیب، روی وب سایت شما کلیک کنند.
در این مقاله من قبلا به دو منبع Indig و Backlinko لینک داده ام.
اگر می خواهید یک کسب و کار قوی داشته باشید، بهتر است تلاش ها را برای آگاهی از برند و تولید مخاطب دو چندان کنید، و سئو کلید موفقیت این موفقیت است.
با وجود اعتبار شما در ذهن آنها، جستجوی دوم به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شود.
بدون سئو، ایجاد مخاطب و مرتبط نگه داشتن شما در بزرگترین موتور جستجو، تنها یک رقیب نیاز دارد تا در جایی که شما حضور نداشتید ظاهر شود و به مشتریان احتمالی خود خدمات بهتری ارائه دهید.
اگر کار برای نشان دادن در SERP ها را انجام نداده اید، پس برای دیگران باز است که آن جایگاه را بگیرند.
4. ترافیک
ناامید نشو سئو دارای مزایای ترکیبی است که به برند شما خدمت می کند – تا زمانی که سایت شما بتواند رتبه خود را حفظ کند. در صنایع کمتر رقابتی، این می تواند سال ها طول بکشد.
تا این حد سئو می سازد آگاهی از برند
2. شناخت برند
مدافعان مجبور بودند شما را کشف کنند و سطحی از خدمات را دریافت کنند (حتی اگر در محتوای شما باشد) تا اعتماد کافی برای پنهان کردن، خرید و تبدیل شدن به مشتریان وفادار و ماندگار ایجاد کنند.
ممکن است به رابطه برندسازی با جستجوی ارگانیک فکر نکنید. به هر حال، هدف اصلی سئو این است که برندها را در رتبه های برتر گوگل برای عبارات جستجوی غیر مارک قرار دهد.
اغلب، زمانی که شخصی سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کند، اولین نقطه تماس او با برند شما خواهد بود.
به همین ترتیب، بدون سئو، برای برخی از جستجوهای مرتبط با نام تجاری، دیده شدن را از دست خواهید داد، و به طور بالقوه مخاطبان گرم خود را به رقبا میسپارید.
بدون سئو، برند شما تنها به دلیل نام تجاری خود در معرض خطر رتبه بندی قرار دارد که برای تولید مخاطب بی فایده است.
سئو به ترافیک کمک می کند تا مشکلات را حل کند و آنها را به نام تجاری شما معرفی می کند تا بتوانید از طریق جستجو یا کانال های بازاریابی دیگر، تبدیل را به دست آورید.
7. درآمد و سود
و اگر سایت به خوبی به ترافیک سرویس دهد، هر شانسی وجود دارد که بتوانید کاربر را تبدیل کنید، شاید در همان جلسه.
هنگامی که یک برند مورد اعتماد قرار گرفت، فروش شروع به رشد خواهد کرد.
شما می توانید کلیک های خود را برای بررسی وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی از دست بدهید. این مهم است، حتی اگر آنها حساب های شما باشند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
6. تبدیل
در سایت خود، میتوانید صفحاتی را تنظیم کنید که هدف جستجو را برآورده کنند و بر اساس آنچه که جستجو میکنند، ترافیک را قیف کنید. مثلاً با رسانه های اجتماعی این چابکی را ندارید.
جستجویی مانند “[brand name] + [product name]احتمال تبدیل شدن بیشتر از جستجویی مانند «چگونه حل شود [problem]قبل از اینکه بتوانید آن نام تجاری، جستجوی نام محصول را بدست آورید، به یک برند شناخته شده نیاز دارید.
همانطور که گفته شد، هرچه رتبه بهتری داشته باشید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.
بعداً با رضایت از خدمات شما از طریق وب سایت و با الهام از پیشنهاد شما، نام تجاری شما را جستجو می کنند و به سایت باز می گردند.
به همین ترتیب، هر چه مقالات استراتژیک و خوب نوشته بیشتری منتشر کنید، رتبه بندی آسان تر است.
ممکن است جستجوی اولیه بدون مارک باشد. این کاربر را برای اولین بار در سایت شما قرار می دهد.
حتی بهتر از یک مشتری یک بار مصرف یا مشترک منفعل، مشتری مکرر یا مخاطبی است که با ایمیل های شما یا سایر تلاش های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی درگیر می شود.
مدافعان شاید با ارزش ترین مصرف کننده شما باشند. حامیان شما ابتدا مشتریان وفادار و ماندگار شما هستند.