کسبوکارها باید با ساختاربندی ویژگیها و حسابهای GA4 خود برای رفع نیازهای تجاری خود شروع کنند.
“آشنایی با مفاهیم کلیدی حساب، دارایی و جریان داده به اطلاع رسانی ساختار مناسب برای کسب و کار کمک خواهد کرد. ضروری است که مشتریان وقت خود را با این قطعه صرف کنند تا مطمئن شوند که کل سازمان آنها بیشترین بهره را از محصول می برد.» گانم می گوید.
بازاریاب هایی که به دنبال یک تجربه راه اندازی راهنما در Google Analytics 4 هستند، باید از آن استفاده کنند دستیار راه اندازی. این شامل ابزارهایی برای خودکار کردن برخی از مراحل مورد نیاز و کمک به شما در پیگیری پیشرفت است. به عنوان مثال، این ابزارها به شما امکان میدهند اهدافی را که میخواهید به GA4 وارد کنید، انتخاب کنید، پیوندهای Google Ads را که در حال حاضر استفاده میشود کپی کنید و کاربرانی را که به دارایی فعلی شما دسترسی دارند اضافه کنید. – گانم
برچسب تجزیه و تحلیل
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.