11 نکته برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک مرجع در جایگاه خود


بر کسی پوشیده نیست که به روز رسانی محتوای مفید گوگل سر و صدای زیادی در جامعه سئو ایجاد کرده است.

در حالی که تاکید گوگل بر محتوای «اول مردم» ممکن است برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا شگفت‌انگیز باشد، کاربران (و بسیاری از متخصصان سئو) از زمان محبوبیت داستان‌های زندگی پیش از دستور غذا که در وبلاگ‌های مواد غذایی رواج داشت، هوس کرده‌اند این تغییر را ایجاد کنند. برای چندین سال

در اینجا چند نکته در مورد استفاده از به روز رسانی محتوای مفید به عنوان یک راهنما برای تبدیل کانال های رسانه های اجتماعی به یک مرجع در جایگاه محلی شما آورده شده است.

ایجاد محتوای معتبر رسانه های اجتماعی «اول مردم».

چگونه محتوای عالی ایجاد کنیم که در خدمت کاربران باشد و به عنوان یک مرجع در SERP ها رتبه خوبی دارد؟

یکی از راه‌های کمک به وب‌سایت خود در تقویت شهرت این است که برند خود را به یک مرجع مفید در جوامع آنلاین خود تبدیل کنید. رسانه های اجتماعی از محتوای وب سایت شما حمایت و ترویج می کنند و موقعیت شما را به عنوان یک مرجع اجتماعی در جایگاه شما تقویت می کنند.

من به گوگل اهمیت می دهم – چرا ما در مورد اجتماعی صحبت می کنیم؟

اگر متوجه نشده اید، سایت های رسانه های اجتماعی رتبه خوبی در SERP ها دارند. علاوه بر این، گوگل نه تنها محتوای بررسی را از شبکه های اجتماعی بیرون می کشد، بلکه می تواند تمام محتوای شما را در صفحات برند شما، در گروه های عمومی و سایر صفحات برند مشاهده کند.

بنابراین اگرچه ممکن است نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نباشند، حضور و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بر تفسیر گوگل از اعتبار و مفید بودن برند شما در رسانه‌های اجتماعی تأثیر بگذارد.

در اینجا 11 روش برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک مرجع در جایگاه خود آورده شده است.

1. مرتبط بمانید

اگر اخبار، بهترین شیوه‌ها یا اطلاعات مربوط به صنعت را به اشتراک می‌گذارید، مطمئن شوید که مرتبط و به‌روز هستند. توصیه های قدیمی را به اشتراک نگذارید و انتظار داشته باشید که فالوورهایتان از بین بروند.

در صدر روندهای فعلی بمانید – هم در صنعت خود و هم در رسانه های اجتماعی به طور کلی. هرچه محتوای شما با زندگی روزمره مخاطبان شما مرتبط تر باشد، احتمال اینکه آن محتوا را دوست داشته باشند، درگیر کنند و به اشتراک بگذارند، بیشتر می شود. تعامل منظم دامنه و اختیارات شما را افزایش می دهد.

2. آن را جالب نگه دارید

در کنار ارتباط، شما می خواهید محتوای شما جالب باشد. به اشتراک گذاشتن همان نکته یا مقاله خبری که هزاران صفحه دیگر به اشتراک می گذارند به نفع شما نخواهد بود. چگونه می توانید یک چرخش منحصر به فرد در محتوای خود ایجاد کنید تا آن را به بالای پشته برسانید؟

افزودن تفسیر یا تجزیه و تحلیل منحصر به فرد به ایده ها یا مقالات از قبل محبوب و اطلاعات خاص مورد توجه مخاطبان شما خواهد بود. انجام این کار به طور منظم وفاداری آنها را نیز به دست می آورد و شما را به قدرت انتخابی آنها در جایگاه آنها تبدیل می کند.

3. درگیر شدن، درگیر شدن، درگیر شدن!

نامزدی یک خیابان دو طرفه است. بسیاری از صاحبان کسب و کار با درخواست کمک برای نمایه های اجتماعی خود با ما تماس می گیرند. بزرگترین شکایت آنها؟ تعامل کم و رشد مخاطب متوقف شده است.

اغلب، به این دلیل است که آنها اطلاعاتی را به مخاطبان خود منتقل می کنند بدون اینکه هرگز برای میزبانی گفتگوی که در پست خود شروع کرده اند بازگردند.

به نظرات، بررسی‌ها، توصیه‌ها و حتی سؤالات یا نظرات در گروه‌های مرتبط با جامعه یا برند خود پاسخ دهید. این امر به طور ناخودآگاه باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می شود و بیشتر به ایجاد اعتبار برند کمک می کند.

تعامل دو طرفه (یا مکالمه، همانطور که برخی از ما دوست داریم آن را بخوانیم) به مخاطبان شما نشان می دهد که شما به آنچه می گویند اهمیت می دهید و برند شما دارای انسان های واقعی در پشت آن است که می خواهند آنها را بشناسند. این باعث می شود که آنها نیز بخواهند شما را بشناسند.

افزایش تلاش برای ایجاد تعامل و ایجاد رابطه باعث می‌شود که آن‌ها از طریق ارجاعات و توصیه‌ها به برند شما با خانواده، دوستان و اعضای جامعه اعتماد کنند.

4. مشکلات آنها را حل کنید

آیا کاربران شما سوالی دارند؟ حتی اگر ربطی به برند شما ندارد، پاسخگوی آن باشید! مفید باشید، چه در صفحه برند شما باشد، چه در یک گروه اجتماعی یا یک موضوع گفتگو.

آنها به یاد خواهند آورد که وقتی چیزی از این تعامل به دست نیاوردید به آنها کمک می کنید و زمانی که زمان صرف هزینه برای چیزهایی است که باید ارائه دهید، شما را انتخاب یا توصیه می کنند.

شرکت های ممتازی را بشناسید که بعد از اتمام کار شما می توانند به آنها کمک بیشتری کنند. اگر اهل منظره سازی هستید، مطمئن شوید که توصیه های خوبی برای شرکت های بتن، عرشه و رنگ آمیزی بیرونی دارید.

آیا می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید؟ آماده باشید تا فروشگاه تاکوی مورد علاقه خود را توصیه کنید، نکات مفیدی را در مورد تعطیلات آخر هفته به آنها بدهید، یا وقتی در گروه های محلی یا در صفحات دیگر از پزشک اطفال مورد علاقه خود در شهر سؤال می کنند، به آنها بگویید.

کمک به مردم در زمانی که مستقیماً از این تعامل سود نمی‌برید، اعتماد شما را افزایش می‌دهد و شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


5. در مورد آنها صحبت کنید

مفید و معتبر بودن شامل فراتر رفتن و فراتر رفتن از تعامل با جوامع و کاربران رسانه های اجتماعی است. چگونه می توانید بهتر به آنها خدمت کنید؟

در حالی که ممکن است آنها چندان اهمیتی ندهند که کسب و کار قالیشویی شما فقط ثروت اندکی را برای یک ون جدید خرج کرده است، آنها احتمالاً به این اهمیت می دهند که اکنون تجهیزاتی دارید که 30٪ کارآمدتر است و کار تمیز کردن فرش آنها را بهتر انجام می دهد و در عین حال از مواد شیمیایی کمتری استفاده می کند. خانواده آنها می خورند، می خوابند و زندگی می کنند.

مشتریان رستوران شما ممکن است به طراحی لوگوی جدید شما اهمیت زیادی ندهند، اما وقتی یک تی شرت جدید با آن لوگو را به آنها تحویل می دهید، خوشحال تر خواهند شد که آن را با شما جشن بگیرند.

لمس های کوچک می تواند با مخاطبان رسانه های اجتماعی شما کمک زیادی کند. آنها را در مورد آنها بسازید، آنها با وقت خود به شما پاداش خواهند داد.

6. محتوایی را که می خواهند ببینند به اشتراک بگذارند

رسانه‌های اجتماعی به معنای تحت فشار قرار دادن محتوای تبلیغاتی به مردم نیست تا زمانی که پولشان را به شما بدهند. به روز رسانی محتوای مفید، ارزش و اهمیت دادن به مردم را به آنچه می خواهند، درک می کند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بفروشید. جوامع رسانه های اجتماعی مشابه هستند.

به مخاطبان آنچه می‌خواهند بدهید، نه آنچه شما می‌خواهید. این یعنی چی؟

پست های تبلیغاتی را کاهش دهید و مقدار اطلاعات مفید و ارزشمندی را که با آنها به اشتراک می گذارید افزایش دهید. سعی کنید بیش از یک بار در هر سه تا پنج پست به وب سایت یا محتوای فروش خود لینک ندهید.

چه چیزی را در این بین به اشتراک می گذارید؟ این به برند شما بستگی دارد، اما برخی از چیزهایی که اعضای جامعه تمایل دارند با آن‌ها تعامل داشته باشند شامل نکات و آموزش‌های مفید، محتوای تولید شده توسط کاربر، و محتوای حس خوب است. این به کاربران شما نشان می دهد که شما به آنها و آنچه آنها می خواهند علاقه مند هستید، نه اینکه فقط از آنها برای کیف پول خود استفاده کنید.

7. UGC نشان می دهد که شما اهمیت می دهید

یک راه عالی برای افزایش تعامل در یک جامعه محلی آنلاین، به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (یا UGC) است. عکس های یک رویداد اجتماعی را به اشتراک بگذارید و افراد را تشویق کنید که دوستان خود را تگ کنند یا پست را به اشتراک بگذارند. مردم دوست دارند خودشان و افرادی را که می شناسند ببینند و یک ارتباط ناخودآگاه با برند شما ایجاد کنند.

مشتریان محلی نمی‌خواهند تصاویر استوک یا عکس‌هایی از مدل‌های کسب‌وکار محلی شما داشته باشند. به آنها نشان دهید که همان جامعه را می شناسید. آنها را تشویق کنید دوستانی را که در عکس ها می بینند تگ کنند یا عکس فرزندشان را در مغازه شما با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.

UGC روشی ارزان برای تبلیغ نام تجاری شماست و در عین حال نشان می دهد که بخشی فعال از جامعه خود هستید. شما سهامدار دیگری نیستید که 2000 مایل دورتر زندگی می کند. شما در همان مکان هایی زندگی می کنید، کار می کنید، خرید می کنید و بازی می کنید.

این شما را قابل ارتباط و انسان تر می کند، حتی اگر شما را شخصاً نشناسند. به نوبه خود، مشتریان محلی احساس می‌کنند که شما را می‌شناسند و سریع‌تر به توصیه‌ها و دلارهای خود به شما اعتماد می‌کنند.

8. میکرو اینفلوئنسرها را بشناسید

در اکثر جوامع محلی، یک اینفلوئنسر محلی بیشتر از تایید یک کارداشیان برای برند محلی شما انجام می دهد. چه یک بازیکن محلی از تیم ورزشی حرفه ای مورد علاقه ایالت شما باشد یا یک وبلاگ نویس محلی که همیشه می داند کجا باشد و چه کاری در شهر انجام دهد.

آن‌ها به توصیه‌های افرادی که زندگی می‌کنند، غذا می‌خورند، خرید می‌کنند و با جامعه محلی درگیر هستند، بیشتر از اینکه حرف شما را قبول کنند یا حتی به توصیه‌های یک مگا سلبریتی معروف که هیچ ارتباطی با آنها ندارند، اعتماد دارند.

چگونه می توانید از میکرو اینفلوئنسرها برای کمک به افزایش اقتدار خود استفاده کنید؟

  • شهردار محلی را برای صرف غذا به رستوران خود دعوت کنید.
  • میزبانی جلسه ای در پارک با گروه مادران محلی.
  • اقلامی را از بوتیک خود در اختیار افرادی قرار دهید که می بینید مارک های محلی را در گروه های بزرگتر فیس بوک یا در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

مطمئن شوید که خدمات فوق العاده ای را بدون درخواست چیزی در ازای آن ارائه می دهید. اگر آن‌ها را به طرفداران پرخاشگر تبدیل کنید، تجارت زیادی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

9. تمرکز بر روی «الگوریتم» را متوقف کنید

من نمی توانم تعداد دفعات مشاهده افرادی را که محتوای تبلیغاتی پست می کنند و چیزی مانند “افزودن یک عکس برای الگوریتم” یا “پست در این مورد برای الگوریتم” می گویند، حساب کنم.

مردم اینطوری کار نمی کند.

محتوای عالی ایجاد کنید که به نفع مخاطبان باشد، نه برند شما یا آنچه فکر می کنید «الگوریتم» را تغذیه می کند.

فیس بوک، توییتر، لینکدین و همه پلتفرم های اجتماعی دیگر کاربران را در پلتفرم ها می خواهند. آیا می دانید چه چیزی کاربران را در پلتفرم ها نگه می دارد؟

نامزدی.

مکالمات، سرگرمی، خرید و اطلاعات مفید آنها را تشویق می کند تا زمانی را صرف تعامل با دیگران در رسانه های اجتماعی کنند.

آنچه را که می خواهند به آن ها بدهید، و آن ها در کنار هم خواهند ماند. اگر آن‌ها را حفظ کنند، پلتفرم‌ها با نشان دادن محتوای شما به مخاطبان بزرگ‌تری به شما پاداش می‌دهند.

شما به یک مرجع محلی برای این مخاطبان تبدیل خواهید شد و نام تجاری شما رشد خواهد کرد. این باعث افزایش آگاهی و سود برند شما در طول زمان می شود.

10. کمک کننده باشید

بسیاری از برندها همیشه به دنبال آن راه حل سریع یا ترفند مخفی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند که تجارت آنها را به جلو سوق دهد و آنها را به انتخاب محبوب در جامعه محلی خود تبدیل کند. حدس بزن چی شده؟ وجود ندارد.

تلاش برای بازی کردن با سیستم را متوقف کنید و بر ارائه اطلاعات مفید و مرتبط به مخاطبان خود تمرکز کنید. معتبر باشید و با ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها کمک کنید. برندها منابعی را صرف ویروسی شدن یا افزایش فالوورهای خود می کنند که فراموش می کنند ارزش ارائه کنند.

انجام دادن چیزی برای مخاطبان شما به آنها دلیل بدهید تا به آنچه می گویید توجه کنند.

11. کمی لذت ببرید

به طور جدی! کاربران می توانند ببینند که شما چه زمانی محتوا را برای تغذیه “الگوریتم” تولید می کنید. دست از این کار بردارید (و در حالی که ما در آن هستیم، آیا می‌توانیم لطفاً به کل موضوع «الگوریتم» بسنده کنیم؟ لطفا؟)

محتوایی را که از ایجاد آن لذت می برید به اشتراک بگذارید. این کار در پیام‌های شما انجام می‌شود و طرفداران و فالوورهای شما بیشتر از آن لذت خواهند برد.

مسخره کردن برند یا صنعت خود نیز اشکالی ندارد. بسیاری از صاحبان مشاغل می ترسند صنعت آنها برای رسانه های اجتماعی بسیار خسته کننده یا فنی باشد. به مخاطبان خود فرصت بدهید؛ ممکن است شما را غافلگیر کنند

در حالی که لوله کش ها و نمایندگان بیمه ممکن است هیجان انگیزترین موضوعات را نداشته باشند، می توانند محتوای فوق العاده مفیدی را برای جوامع محلی خود ارائه دهند. آنها همچنین می توانند برخی از اطلاعات مرتبط و سرگرم کننده را به اشتراک بگذارند. چه کسی مجبور نبوده است که در نیمه شب با یک لوله کش تماس بگیرد یا ادعای بیمه کند؟

با مخاطبان خود هماهنگ شوید و به آنها نشان دهید که چگونه می توانید این موقعیت های استرس زا را کمتر وحشتناک کنید. مطمئناً، ممکن است به اندازه فروش تی شرت های خفن یا جلسات عکس زیبا در رسانه های اجتماعی سرگرم کننده نباشد، اما شما در حال ملاقات با مخاطبان خود در جایی هستید که قبلاً هستند، و چه چیزی مفیدتر از این است؟

از گوگل گرفته تا اجتماعی تا زندگی واقعی

در حالی که به روز رسانی محتوای مفید سر و صدا ایجاد کرده است، ارائه اطلاعات مفید، مفید و مرتبط به مخاطبان شما همیشه – و همچنان خواهد بود – فوق العاده مهم بوده است.

این فقط در مورد رتبه بندی و نمودار نیست. این در مورد ارائه اطلاعات ارزشمند به افراد واقعی در جامعه شما است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در آسمان استرلینگ و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.


منبع: https://searchengineland.com/social-niche-authority-388010