آنها به توصیههای افرادی که زندگی میکنند، غذا میخورند، خرید میکنند و با جامعه محلی درگیر هستند، بیشتر از اینکه حرف شما را قبول کنند یا حتی به توصیههای یک مگا سلبریتی معروف که هیچ ارتباطی با آنها ندارند، اعتماد دارند.
آنها به یاد خواهند آورد که وقتی چیزی از این تعامل به دست نیاوردید به آنها کمک می کنید و زمانی که زمان صرف هزینه برای چیزهایی است که باید ارائه دهید، شما را انتخاب یا توصیه می کنند.
من نمی توانم تعداد دفعات مشاهده افرادی را که محتوای تبلیغاتی پست می کنند و چیزی مانند “افزودن یک عکس برای الگوریتم” یا “پست در این مورد برای الگوریتم” می گویند، حساب کنم.
در حالی که به روز رسانی محتوای مفید سر و صدا ایجاد کرده است، ارائه اطلاعات مفید، مفید و مرتبط به مخاطبان شما همیشه – و همچنان خواهد بود – فوق العاده مهم بوده است.
مشتریان رستوران شما ممکن است به طراحی لوگوی جدید شما اهمیت زیادی ندهند، اما وقتی یک تی شرت جدید با آن لوگو را به آنها تحویل می دهید، خوشحال تر خواهند شد که آن را با شما جشن بگیرند.
چه چیزی را در این بین به اشتراک می گذارید؟ این به برند شما بستگی دارد، اما برخی از چیزهایی که اعضای جامعه تمایل دارند با آنها تعامل داشته باشند شامل نکات و آموزشهای مفید، محتوای تولید شده توسط کاربر، و محتوای حس خوب است. این به کاربران شما نشان می دهد که شما به آنها و آنچه آنها می خواهند علاقه مند هستید، نه اینکه فقط از آنها برای کیف پول خود استفاده کنید.
7. UGC نشان می دهد که شما اهمیت می دهید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
مکالمات، سرگرمی، خرید و اطلاعات مفید آنها را تشویق می کند تا زمانی را صرف تعامل با دیگران در رسانه های اجتماعی کنند.
چگونه محتوای عالی ایجاد کنیم که در خدمت کاربران باشد و به عنوان یک مرجع در SERP ها رتبه خوبی دارد؟
محتوای عالی ایجاد کنید که به نفع مخاطبان باشد، نه برند شما یا آنچه فکر می کنید «الگوریتم» را تغذیه می کند.
بسیاری از برندها همیشه به دنبال آن راه حل سریع یا ترفند مخفی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند که تجارت آنها را به جلو سوق دهد و آنها را به انتخاب محبوب در جامعه محلی خود تبدیل کند. حدس بزن چی شده؟ وجود ندارد.
رسانههای اجتماعی به معنای تحت فشار قرار دادن محتوای تبلیغاتی به مردم نیست تا زمانی که پولشان را به شما بدهند. به روز رسانی محتوای مفید، ارزش و اهمیت دادن به مردم را به آنچه می خواهند، درک می کند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بفروشید. جوامع رسانه های اجتماعی مشابه هستند.
بنابراین اگرچه ممکن است نمایههای رسانههای اجتماعی شما یک عامل رتبهبندی مستقیم نباشند، حضور و فعالیت شما در شبکههای اجتماعی میتواند بر تفسیر گوگل از اعتبار و مفید بودن برند شما در رسانههای اجتماعی تأثیر بگذارد.
آنچه را که می خواهند به آن ها بدهید، و آن ها در کنار هم خواهند ماند. اگر آنها را حفظ کنند، پلتفرمها با نشان دادن محتوای شما به مخاطبان بزرگتری به شما پاداش میدهند.
به طور جدی! کاربران می توانند ببینند که شما چه زمانی محتوا را برای تغذیه “الگوریتم” تولید می کنید. دست از این کار بردارید (و در حالی که ما در آن هستیم، آیا میتوانیم لطفاً به کل موضوع «الگوریتم» بسنده کنیم؟ لطفا؟)
در کنار ارتباط، شما می خواهید محتوای شما جالب باشد. به اشتراک گذاشتن همان نکته یا مقاله خبری که هزاران صفحه دیگر به اشتراک می گذارند به نفع شما نخواهد بود. چگونه می توانید یک چرخش منحصر به فرد در محتوای خود ایجاد کنید تا آن را به بالای پشته برسانید؟
لمس های کوچک می تواند با مخاطبان رسانه های اجتماعی شما کمک زیادی کند. آنها را در مورد آنها بسازید، آنها با وقت خود به شما پاداش خواهند داد.
6. محتوایی را که می خواهند ببینند به اشتراک بگذارند
شما به یک مرجع محلی برای این مخاطبان تبدیل خواهید شد و نام تجاری شما رشد خواهد کرد. این باعث افزایش آگاهی و سود برند شما در طول زمان می شود.
10. کمک کننده باشید
در حالی که ممکن است آنها چندان اهمیتی ندهند که کسب و کار قالیشویی شما فقط ثروت اندکی را برای یک ون جدید خرج کرده است، آنها احتمالاً به این اهمیت می دهند که اکنون تجهیزاتی دارید که 30٪ کارآمدتر است و کار تمیز کردن فرش آنها را بهتر انجام می دهد و در عین حال از مواد شیمیایی کمتری استفاده می کند. خانواده آنها می خورند، می خوابند و زندگی می کنند.
پست های تبلیغاتی را کاهش دهید و مقدار اطلاعات مفید و ارزشمندی را که با آنها به اشتراک می گذارید افزایش دهید. سعی کنید بیش از یک بار در هر سه تا پنج پست به وب سایت یا محتوای فروش خود لینک ندهید.
تعامل دو طرفه (یا مکالمه، همانطور که برخی از ما دوست داریم آن را بخوانیم) به مخاطبان شما نشان می دهد که شما به آنچه می گویند اهمیت می دهید و برند شما دارای انسان های واقعی در پشت آن است که می خواهند آنها را بشناسند. این باعث می شود که آنها نیز بخواهند شما را بشناسند.
آیا می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید؟ آماده باشید تا فروشگاه تاکوی مورد علاقه خود را توصیه کنید، نکات مفیدی را در مورد تعطیلات آخر هفته به آنها بدهید، یا وقتی در گروه های محلی یا در صفحات دیگر از پزشک اطفال مورد علاقه خود در شهر سؤال می کنند، به آنها بگویید.
در اکثر جوامع محلی، یک اینفلوئنسر محلی بیشتر از تایید یک کارداشیان برای برند محلی شما انجام می دهد. چه یک بازیکن محلی از تیم ورزشی حرفه ای مورد علاقه ایالت شما باشد یا یک وبلاگ نویس محلی که همیشه می داند کجا باشد و چه کاری در شهر انجام دهد.
این شما را قابل ارتباط و انسان تر می کند، حتی اگر شما را شخصاً نشناسند. به نوبه خود، مشتریان محلی احساس میکنند که شما را میشناسند و سریعتر به توصیهها و دلارهای خود به شما اعتماد میکنند.
8. میکرو اینفلوئنسرها را بشناسید
UGC روشی ارزان برای تبلیغ نام تجاری شماست و در عین حال نشان می دهد که بخشی فعال از جامعه خود هستید. شما سهامدار دیگری نیستید که 2000 مایل دورتر زندگی می کند. شما در همان مکان هایی زندگی می کنید، کار می کنید، خرید می کنید و بازی می کنید.
ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در آسمان استرلینگ و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.