11 نکته برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک مرجع در جایگاه خود

آن‌ها به توصیه‌های افرادی که زندگی می‌کنند، غذا می‌خورند، خرید می‌کنند و با جامعه محلی درگیر هستند، بیشتر از اینکه حرف شما را قبول کنند یا حتی به توصیه‌های یک مگا سلبریتی معروف که هیچ ارتباطی با آنها ندارند، اعتماد دارند.

آنها به یاد خواهند آورد که وقتی چیزی از این تعامل به دست نیاوردید به آنها کمک می کنید و زمانی که زمان صرف هزینه برای چیزهایی است که باید ارائه دهید، شما را انتخاب یا توصیه می کنند.

من نمی توانم تعداد دفعات مشاهده افرادی را که محتوای تبلیغاتی پست می کنند و چیزی مانند “افزودن یک عکس برای الگوریتم” یا “پست در این مورد برای الگوریتم” می گویند، حساب کنم.

در حالی که به روز رسانی محتوای مفید سر و صدا ایجاد کرده است، ارائه اطلاعات مفید، مفید و مرتبط به مخاطبان شما همیشه – و همچنان خواهد بود – فوق العاده مهم بوده است.

مشتریان رستوران شما ممکن است به طراحی لوگوی جدید شما اهمیت زیادی ندهند، اما وقتی یک تی شرت جدید با آن لوگو را به آنها تحویل می دهید، خوشحال تر خواهند شد که آن را با شما جشن بگیرند.

چه چیزی را در این بین به اشتراک می گذارید؟ این به برند شما بستگی دارد، اما برخی از چیزهایی که اعضای جامعه تمایل دارند با آن‌ها تعامل داشته باشند شامل نکات و آموزش‌های مفید، محتوای تولید شده توسط کاربر، و محتوای حس خوب است. این به کاربران شما نشان می دهد که شما به آنها و آنچه آنها می خواهند علاقه مند هستید، نه اینکه فقط از آنها برای کیف پول خود استفاده کنید.

7. UGC نشان می دهد که شما اهمیت می دهید

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


مکالمات، سرگرمی، خرید و اطلاعات مفید آنها را تشویق می کند تا زمانی را صرف تعامل با دیگران در رسانه های اجتماعی کنند.

چگونه محتوای عالی ایجاد کنیم که در خدمت کاربران باشد و به عنوان یک مرجع در SERP ها رتبه خوبی دارد؟

محتوای عالی ایجاد کنید که به نفع مخاطبان باشد، نه برند شما یا آنچه فکر می کنید «الگوریتم» را تغذیه می کند.

بسیاری از برندها همیشه به دنبال آن راه حل سریع یا ترفند مخفی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند که تجارت آنها را به جلو سوق دهد و آنها را به انتخاب محبوب در جامعه محلی خود تبدیل کند. حدس بزن چی شده؟ وجود ندارد.

رسانه‌های اجتماعی به معنای تحت فشار قرار دادن محتوای تبلیغاتی به مردم نیست تا زمانی که پولشان را به شما بدهند. به روز رسانی محتوای مفید، ارزش و اهمیت دادن به مردم را به آنچه می خواهند، درک می کند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بفروشید. جوامع رسانه های اجتماعی مشابه هستند.

بنابراین اگرچه ممکن است نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نباشند، حضور و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بر تفسیر گوگل از اعتبار و مفید بودن برند شما در رسانه‌های اجتماعی تأثیر بگذارد.

آنچه را که می خواهند به آن ها بدهید، و آن ها در کنار هم خواهند ماند. اگر آن‌ها را حفظ کنند، پلتفرم‌ها با نشان دادن محتوای شما به مخاطبان بزرگ‌تری به شما پاداش می‌دهند.

به طور جدی! کاربران می توانند ببینند که شما چه زمانی محتوا را برای تغذیه “الگوریتم” تولید می کنید. دست از این کار بردارید (و در حالی که ما در آن هستیم، آیا می‌توانیم لطفاً به کل موضوع «الگوریتم» بسنده کنیم؟ لطفا؟)

در کنار ارتباط، شما می خواهید محتوای شما جالب باشد. به اشتراک گذاشتن همان نکته یا مقاله خبری که هزاران صفحه دیگر به اشتراک می گذارند به نفع شما نخواهد بود. چگونه می توانید یک چرخش منحصر به فرد در محتوای خود ایجاد کنید تا آن را به بالای پشته برسانید؟

لمس های کوچک می تواند با مخاطبان رسانه های اجتماعی شما کمک زیادی کند. آنها را در مورد آنها بسازید، آنها با وقت خود به شما پاداش خواهند داد.

6. محتوایی را که می خواهند ببینند به اشتراک بگذارند

شما به یک مرجع محلی برای این مخاطبان تبدیل خواهید شد و نام تجاری شما رشد خواهد کرد. این باعث افزایش آگاهی و سود برند شما در طول زمان می شود.

10. کمک کننده باشید

در حالی که ممکن است آنها چندان اهمیتی ندهند که کسب و کار قالیشویی شما فقط ثروت اندکی را برای یک ون جدید خرج کرده است، آنها احتمالاً به این اهمیت می دهند که اکنون تجهیزاتی دارید که 30٪ کارآمدتر است و کار تمیز کردن فرش آنها را بهتر انجام می دهد و در عین حال از مواد شیمیایی کمتری استفاده می کند. خانواده آنها می خورند، می خوابند و زندگی می کنند.

پست های تبلیغاتی را کاهش دهید و مقدار اطلاعات مفید و ارزشمندی را که با آنها به اشتراک می گذارید افزایش دهید. سعی کنید بیش از یک بار در هر سه تا پنج پست به وب سایت یا محتوای فروش خود لینک ندهید.

تعامل دو طرفه (یا مکالمه، همانطور که برخی از ما دوست داریم آن را بخوانیم) به مخاطبان شما نشان می دهد که شما به آنچه می گویند اهمیت می دهید و برند شما دارای انسان های واقعی در پشت آن است که می خواهند آنها را بشناسند. این باعث می شود که آنها نیز بخواهند شما را بشناسند.

آیا می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید؟ آماده باشید تا فروشگاه تاکوی مورد علاقه خود را توصیه کنید، نکات مفیدی را در مورد تعطیلات آخر هفته به آنها بدهید، یا وقتی در گروه های محلی یا در صفحات دیگر از پزشک اطفال مورد علاقه خود در شهر سؤال می کنند، به آنها بگویید.

در اکثر جوامع محلی، یک اینفلوئنسر محلی بیشتر از تایید یک کارداشیان برای برند محلی شما انجام می دهد. چه یک بازیکن محلی از تیم ورزشی حرفه ای مورد علاقه ایالت شما باشد یا یک وبلاگ نویس محلی که همیشه می داند کجا باشد و چه کاری در شهر انجام دهد.

این شما را قابل ارتباط و انسان تر می کند، حتی اگر شما را شخصاً نشناسند. به نوبه خود، مشتریان محلی احساس می‌کنند که شما را می‌شناسند و سریع‌تر به توصیه‌ها و دلارهای خود به شما اعتماد می‌کنند.

8. میکرو اینفلوئنسرها را بشناسید

UGC روشی ارزان برای تبلیغ نام تجاری شماست و در عین حال نشان می دهد که بخشی فعال از جامعه خود هستید. شما سهامدار دیگری نیستید که 2000 مایل دورتر زندگی می کند. شما در همان مکان هایی زندگی می کنید، کار می کنید، خرید می کنید و بازی می کنید.

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در آسمان استرلینگ و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.


منبع: https://searchengineland.com/social-niche-authority-388010

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


5. در مورد آنها صحبت کنید

اگر متوجه نشده اید، سایت های رسانه های اجتماعی رتبه خوبی در SERP ها دارند. علاوه بر این، گوگل نه تنها محتوای بررسی را از شبکه های اجتماعی بیرون می کشد، بلکه می تواند تمام محتوای شما را در صفحات برند شما، در گروه های عمومی و سایر صفحات برند مشاهده کند.

این فقط در مورد رتبه بندی و نمودار نیست. این در مورد ارائه اطلاعات ارزشمند به افراد واقعی در جامعه شما است.


مسخره کردن برند یا صنعت خود نیز اشکالی ندارد. بسیاری از صاحبان مشاغل می ترسند صنعت آنها برای رسانه های اجتماعی بسیار خسته کننده یا فنی باشد. به مخاطبان خود فرصت بدهید؛ ممکن است شما را غافلگیر کنند

محتوایی را که از ایجاد آن لذت می برید به اشتراک بگذارید. این کار در پیام‌های شما انجام می‌شود و طرفداران و فالوورهای شما بیشتر از آن لذت خواهند برد.

مطمئن شوید که خدمات فوق العاده ای را بدون درخواست چیزی در ازای آن ارائه می دهید. اگر آن‌ها را به طرفداران پرخاشگر تبدیل کنید، تجارت زیادی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

9. تمرکز بر روی «الگوریتم» را متوقف کنید

افزایش تلاش برای ایجاد تعامل و ایجاد رابطه باعث می‌شود که آن‌ها از طریق ارجاعات و توصیه‌ها به برند شما با خانواده، دوستان و اعضای جامعه اعتماد کنند.

4. مشکلات آنها را حل کنید

با مخاطبان خود هماهنگ شوید و به آنها نشان دهید که چگونه می توانید این موقعیت های استرس زا را کمتر وحشتناک کنید. مطمئناً، ممکن است به اندازه فروش تی شرت های خفن یا جلسات عکس زیبا در رسانه های اجتماعی سرگرم کننده نباشد، اما شما در حال ملاقات با مخاطبان خود در جایی هستید که قبلاً هستند، و چه چیزی مفیدتر از این است؟

از گوگل گرفته تا اجتماعی تا زندگی واقعی

تلاش برای بازی کردن با سیستم را متوقف کنید و بر ارائه اطلاعات مفید و مرتبط به مخاطبان خود تمرکز کنید. معتبر باشید و با ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها کمک کنید. برندها منابعی را صرف ویروسی شدن یا افزایش فالوورهای خود می کنند که فراموش می کنند ارزش ارائه کنند.

شرکت های ممتازی را بشناسید که بعد از اتمام کار شما می توانند به آنها کمک بیشتری کنند. اگر اهل منظره سازی هستید، مطمئن شوید که توصیه های خوبی برای شرکت های بتن، عرشه و رنگ آمیزی بیرونی دارید.

مردم اینطوری کار نمی کند.

در حالی که تاکید گوگل بر محتوای «اول مردم» ممکن است برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا شگفت‌انگیز باشد، کاربران (و بسیاری از متخصصان سئو) از زمان محبوبیت داستان‌های زندگی پیش از دستور غذا که در وبلاگ‌های مواد غذایی رواج داشت، هوس کرده‌اند این تغییر را ایجاد کنند. برای چندین سال

اغلب، به این دلیل است که آنها اطلاعاتی را به مخاطبان خود منتقل می کنند بدون اینکه هرگز برای میزبانی گفتگوی که در پست خود شروع کرده اند بازگردند.

مشتریان محلی نمی‌خواهند تصاویر استوک یا عکس‌هایی از مدل‌های کسب‌وکار محلی شما داشته باشند. به آنها نشان دهید که همان جامعه را می شناسید. آنها را تشویق کنید دوستانی را که در عکس ها می بینند تگ کنند یا عکس فرزندشان را در مغازه شما با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.

بر کسی پوشیده نیست که به روز رسانی محتوای مفید گوگل سر و صدای زیادی در جامعه سئو ایجاد کرده است.

به مخاطبان آنچه می‌خواهند بدهید، نه آنچه شما می‌خواهید. این یعنی چی؟

یک راه عالی برای افزایش تعامل در یک جامعه محلی آنلاین، به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (یا UGC) است. عکس های یک رویداد اجتماعی را به اشتراک بگذارید و افراد را تشویق کنید که دوستان خود را تگ کنند یا پست را به اشتراک بگذارند. مردم دوست دارند خودشان و افرادی را که می شناسند ببینند و یک ارتباط ناخودآگاه با برند شما ایجاد کنند.

در اینجا چند نکته در مورد استفاده از به روز رسانی محتوای مفید به عنوان یک راهنما برای تبدیل کانال های رسانه های اجتماعی به یک مرجع در جایگاه محلی شما آورده شده است.

ایجاد محتوای معتبر رسانه های اجتماعی «اول مردم».

یکی از راه‌های کمک به وب‌سایت خود در تقویت شهرت این است که برند خود را به یک مرجع مفید در جوامع آنلاین خود تبدیل کنید. رسانه های اجتماعی از محتوای وب سایت شما حمایت و ترویج می کنند و موقعیت شما را به عنوان یک مرجع اجتماعی در جایگاه شما تقویت می کنند.

من به گوگل اهمیت می دهم – چرا ما در مورد اجتماعی صحبت می کنیم؟

به نظرات، بررسی‌ها، توصیه‌ها و حتی سؤالات یا نظرات در گروه‌های مرتبط با جامعه یا برند خود پاسخ دهید. این امر به طور ناخودآگاه باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می شود و بیشتر به ایجاد اعتبار برند کمک می کند.

انجام دادن چیزی برای مخاطبان شما به آنها دلیل بدهید تا به آنچه می گویید توجه کنند.

11. کمی لذت ببرید

در حالی که لوله کش ها و نمایندگان بیمه ممکن است هیجان انگیزترین موضوعات را نداشته باشند، می توانند محتوای فوق العاده مفیدی را برای جوامع محلی خود ارائه دهند. آنها همچنین می توانند برخی از اطلاعات مرتبط و سرگرم کننده را به اشتراک بگذارند. چه کسی مجبور نبوده است که در نیمه شب با یک لوله کش تماس بگیرد یا ادعای بیمه کند؟

درباره نویسنده

نامزدی.

کمک به مردم در زمانی که مستقیماً از این تعامل سود نمی‌برید، اعتماد شما را افزایش می‌دهد و شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند.


نامزدی یک خیابان دو طرفه است. بسیاری از صاحبان کسب و کار با درخواست کمک برای نمایه های اجتماعی خود با ما تماس می گیرند. بزرگترین شکایت آنها؟ تعامل کم و رشد مخاطب متوقف شده است.

در صدر روندهای فعلی بمانید – هم در صنعت خود و هم در رسانه های اجتماعی به طور کلی. هرچه محتوای شما با زندگی روزمره مخاطبان شما مرتبط تر باشد، احتمال اینکه آن محتوا را دوست داشته باشند، درگیر کنند و به اشتراک بگذارند، بیشتر می شود. تعامل منظم دامنه و اختیارات شما را افزایش می دهد.

2. آن را جالب نگه دارید

آیا کاربران شما سوالی دارند؟ حتی اگر ربطی به برند شما ندارد، پاسخگوی آن باشید! مفید باشید، چه در صفحه برند شما باشد، چه در یک گروه اجتماعی یا یک موضوع گفتگو.

فیس بوک، توییتر، لینکدین و همه پلتفرم های اجتماعی دیگر کاربران را در پلتفرم ها می خواهند. آیا می دانید چه چیزی کاربران را در پلتفرم ها نگه می دارد؟

مفید و معتبر بودن شامل فراتر رفتن و فراتر رفتن از تعامل با جوامع و کاربران رسانه های اجتماعی است. چگونه می توانید بهتر به آنها خدمت کنید؟

افزودن تفسیر یا تجزیه و تحلیل منحصر به فرد به ایده ها یا مقالات از قبل محبوب و اطلاعات خاص مورد توجه مخاطبان شما خواهد بود. انجام این کار به طور منظم وفاداری آنها را نیز به دست می آورد و شما را به قدرت انتخابی آنها در جایگاه آنها تبدیل می کند.

3. درگیر شدن، درگیر شدن، درگیر شدن!

چگونه می توانید از میکرو اینفلوئنسرها برای کمک به افزایش اقتدار خود استفاده کنید؟

  • شهردار محلی را برای صرف غذا به رستوران خود دعوت کنید.
  • میزبانی جلسه ای در پارک با گروه مادران محلی.
  • اقلامی را از بوتیک خود در اختیار افرادی قرار دهید که می بینید مارک های محلی را در گروه های بزرگتر فیس بوک یا در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در اینجا 11 روش برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبدیل شدن به یک مرجع در جایگاه خود آورده شده است.

1. مرتبط بمانید

اگر اخبار، بهترین شیوه‌ها یا اطلاعات مربوط به صنعت را به اشتراک می‌گذارید، مطمئن شوید که مرتبط و به‌روز هستند. توصیه های قدیمی را به اشتراک نگذارید و انتظار داشته باشید که فالوورهایتان از بین بروند.