از بین تمام تاکتیکهای هدایت ترافیک در وب، بهینهسازی موتور جستجو (SEO) یکی از قدرتمندترین آنهاست. طبق یک مطالعه BrightEdge، 53٪ از ترافیک یک وب سایت معمولاً به جستجوی ارگانیک نسبت داده می شود. بر اساس تجزیه و تحلیل Wolfgang Digital، برای شرکت های تجارت الکترونیک، سئو از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا جستجو 65 درصد از ترافیک وب سایت و 67 درصد از درآمد وب سایت را بر اساس آخرین کلیک ایجاد می کند.
این بازگشت خارق العاده، همراه با افزایش پیچیدگی محیط سئو، به همین دلیل است که بازاریابان برای جمع آوری داده ها و بینش های مورد نیاز برای شناسایی تاکتیک های مناسب، تعیین اولویت ها و حتی اجرای مستقیم راه حل ها، به پلتفرم های سئو روی می آورند.
MarTech’s “پلتفرمهای سئوی سازمانی: راهنمای بازاریاب” بازار پلتفرم های سئو و ملاحظات مربوط به اجرا را بررسی می کند. این گزارش آخرین روندها را بررسی میکند و شامل نمایههای فروشندگان پیشرو، اطلاعات قیمتگذاری، مقایسه قابلیتها و مراحل توصیهشده برای ارزیابی و خرید است.
از انبار دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید برای دریافت کپی شما
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/compare-15-leading-seo-software-vendors-386535