چه خبر. به زودی، گوگل یک ابزار شبیهسازی را برای تبلیغکنندگان واجد شرایط راهاندازی میکند که به شما این امکان را میدهد تا ببینید که مناقصه خودکار در هفت روز گذشته چگونه نسبت به اسناد مبتنی بر داده واکنش نشان داده است. این ابزار برای کمک به شما در درک تأثیرات اسناد مبتنی بر داده بر روی حساب خود قبل از تغییر در نظر گرفته شده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل قبلاً روشن کرده است که آنها ترجیح می دهند تبلیغ کنندگان از اسناد مبتنی بر داده به عنوان مدل ترجیحی خود استفاده کنند. تبلیغکنندگانی که در مورد تأثیرات این مدل نامشخص هستند، باید از ابزار شبیهسازی جدید برای تخمین اثرات سوئیچینگ استفاده کنند.
تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/2-new-google-data-driven-attribution-features-390290
آنچه گوگل می گوید. «تبلیغکنندگانی که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر میدهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیلها را مشاهده میکنند».