آنچه گوگل می گوید. «تبلیغکنندگانی که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر میدهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیلها را مشاهده میکنند».
درباره نویسنده
آنچه گوگل می گوید. «تبلیغکنندگانی که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر میدهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیلها را مشاهده میکنند».
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/2-new-google-data-driven-attribution-features-390290
تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.
چه خبر. به زودی، گوگل یک ابزار شبیهسازی را برای تبلیغکنندگان واجد شرایط راهاندازی میکند که به شما این امکان را میدهد تا ببینید که مناقصه خودکار در هفت روز گذشته چگونه نسبت به اسناد مبتنی بر داده واکنش نشان داده است. این ابزار برای کمک به شما در درک تأثیرات اسناد مبتنی بر داده بر روی حساب خود قبل از تغییر در نظر گرفته شده است.