2 ویژگی جدید اسناد مبتنی بر داده Google


گوگل به تازگی دو ویژگی جدید اسناد مبتنی بر داده را معرفی کرده است که قصد دارند شفافیت بیشتر را معرفی کنند و جابجایی را برای تبلیغ‌کنندگان آسان‌تر کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل قبلاً روشن کرده است که آنها ترجیح می دهند تبلیغ کنندگان از اسناد مبتنی بر داده به عنوان مدل ترجیحی خود استفاده کنند. تبلیغ‌کنندگانی که در مورد تأثیرات این مدل نامشخص هستند، باید از ابزار شبیه‌سازی جدید برای تخمین اثرات سوئیچینگ استفاده کنند.

چه خبر. به زودی، گوگل یک ابزار شبیه‌سازی را برای تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط راه‌اندازی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که مناقصه خودکار در هفت روز گذشته چگونه نسبت به اسناد مبتنی بر داده واکنش نشان داده است. این ابزار برای کمک به شما در درک تأثیرات اسناد مبتنی بر داده بر روی حساب خود قبل از تغییر در نظر گرفته شده است.

Google همچنین در تلاش است تا اسناد مبتنی بر داده را برای تبلیغ‌کنندگان بیشتر و انواع تبلیغات بیشتر ارائه دهد. از لحاظ تاریخی، اسناد مبتنی بر داده از تبلیغات جستجو، خرید، نمایش و YouTube پشتیبانی می‌کند. Google در حال گسترش پشتیبانی خود از تبدیل برنامه‌ها است و از سال آینده پشتیبانی از فرمت‌های Discovery (از جمله فرمت‌های Performance Max) را آغاز خواهد کرد.

آنچه گوگل می گوید. «تبلیغ‌کنندگانی که از مدل ارجاع دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر می‌دهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنند».

تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/2-new-google-data-driven-attribution-features-390290