3 ابزار SEO برای ساختن برای مشتریان خود در Looker Studio

اما این سوال پیش می‌آید که چرا این همه مشکل برای مشتریان و سایر ذینفعان وجود دارد؟

شما می توانید آموزش کامل را پیدا کنید اینجا.


اینجاست پیوند به داشبورد.

مرحله اول: تنظیم داده های منبع خود

روی لوگوی خود کلیک راست کنید، منویی ظاهر می شود. نزدیک پایین، «Extract theme from image» را انتخاب کنید. سپس با سه گزینه طرح رنگ مختلف روبرو خواهید شد. هر کدام را که احساس می کنید نشان دهنده برند شما است را انتخاب کنید.

Looker Studio یکی از سریع‌ترین ابزارهای گزارش‌دهی برای ایستادن است در حالی که هنوز دارای برخی ویژگی‌های قوی است. این واقعیت که آن نیز رایگان است، آن را به یک پلتفرم انتخاب آسان تبدیل می کند.

این مقاله الگوهای داشبورد رایگانی را نشان می دهد که می توانید با مشتریان خود استفاده کنید.

نحوه تغییر نام تجاری

همانطور که در داشبورد قبلی یاد گرفتیم، می‌خواهید از این داشبورد کپی کنید و منبع داده‌تان را، چه Google Sheets یا BigQuery، متصل کنید.

ویژگی های مهم این ابزار Looker Studio

اگر با میلیون ها کلمه کلیدی کار می کنید، از Google Sheets مانند این مثال استفاده نکنید. توصیه می کنم از BigQuery برای مدیریت کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

این به طور خودکار بیشتر رنگ ها را تغییر می دهد و شما را به خط پایان طراحی در ابزار Looker Studio خود می رساند. با این حال، ممکن است هنوز چند نمودار یا متن وجود داشته باشد که باید به‌روزرسانی کنید.

1. حسابرسی فنی سئو

سه دکمه در این ابزار بر اساس فرمول های بولی سفارشی هستند، به این معنی که آنها بر روی عبارات درست/نادرست کار می کنند. بیایید نگاهی به یکی از آنها بیندازیم.

کادر جستجوی سفارشی یکی از ویژگی های بسیار ساده اما قدرتمند این ابزار است. نه تنها می تواند به سرعت به شما کمک کند تا جستجوی خود را برای شناسایی فرصت های کلمات کلیدی محدود کنید، بلکه می تواند از قدرت regex برای سفارشی کردن جستجوی خود نیز استفاده کند.

کشویی قصد

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


خوشبختانه، دوستان ما در Screaming Frog بالاخره کیس داشبورد فنی عالی SEO را شکستند. بهترین قسمت؟ قالب رایگان است. می توانید آن را ببینید اینجا.

نحوه کپی کردن داشبورد

سال‌هاست که سئوکاران سعی کرده‌اند ردیاب‌های داشبورد بسازند تا به بهبود سلامت سایت در طول زمان کمک کنند.

با استفاده از این فرمول، می توانید هر تعداد از انواع مختلف چک باکس ایجاد کنید. برای کمک به نمایش کلمات کلیدی در آن دسته ها برای چک باکس SEO و PPC، چند کلمه کلیدی را اضافه کردم که با لوله (|) از هم جدا شده اند.

ما در حال ایجاد تابعی هستیم که فقط برای نمایش پرس و جوهای طولانی که با یک کلمه سوال در فرمول بالا شروع می شود، نمایش دهد. این فرمول متکی بر regex، با دو نماد بسیار مهم است:

  • حلقه دور (^) یک تابع regex است که در اصل به معنای “اگر کلمه کلیدی با این شروع می شود.”
  • نماد لوله (|). تابع regex دیگری است که به معنای “یا” است.

Google Sheet پشتیبان مورد استفاده من یک گزارش تحلیلی ساده بک لینک از SEMrush است. با این حال، می توانید از ردیاب لینک سازی خود برای تغذیه گزارش استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که تاریخ دریافت را برای محدوده تاریخ اضافه کرده اید.

اولین گام شامل وارد کردن تحقیقات کلمات کلیدی خود در یک برگه Google است. برای استفاده از الگوی رایگانی که من ایجاد کردم، باید ابعاد و معیارهای زیر را در Google Sheet خود وارد کنید:

  • کلمه کلیدی
  • موقعیت
  • موقعیت قبلی
  • حجم جستجو
  • مشکل کلمه کلیدی
  • CPC
  • URL
  • اهداف کلمه کلیدی

درباره نویسنده

جان مک آلپین

بهترین راه برای جلب اعتماد مشتریان و ذینفعان از طریق شفافیت است. به جای طفره رفتن از داده ها در اطراف لینک بیلدینگ، کلیدها را تحویل دهید و به آن ها اجازه دهید داده ها را برای خود کاوش کنند.

Screaming Frog راهنمای مفیدی در مورد راه اندازی این ابزار Looker Studio منتشر کرده است. آنچه آنها شما را از طریق آن راهنمایی خواهند کرد شامل موارد زیر است:

  • تنظیم یک خزیدن برنامه ریزی شده
  • پیکربندی صادرات به برگه Google
  • اتصال آن Google Sheet به داشبورد Looker Studio

این مشتریان می توانند یک نعمت باشند اما می توانند خطرناک نیز باشند. جنبه چالش برانگیز مدیریت مشتری، یافتن تعادل بین توانمندسازی آنها برای به دست آوردن داده هایی است که می خواهند بدون اینکه احساس کنند به شما نیاز ندارند.

در اینجا یک پیوند به قالب رایگان است.

در اینجا منبع داده اصلی است برای داشبورد که می توانید به عنوان مثال استفاده کنید. تمام داده ها از Semrush است.

مرحله دوم: داشبورد را کپی کنید

یکی از چالش برانگیزترین بخش های سئو، خود کار نیست، بلکه ارتباط ارزش است. بنابراین، از این پس، به راه‌های خلاقانه جدیدی برای نشان دادن ارزش به مشتریان خود فکر کنید، حتی اگر این کار فقط ساخت یک ابزار ساده در استودیو Looker است.


می‌توانید برگه Google را که این ابزار را تغذیه می‌کند، مشاهده کنید اینجا.

نتیجه

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، ممکن است بخواهید مارک و آرم داشبورد خود را به روز کنید. این روند نمی تواند آسان تر باشد.

با وجود طیف گسترده ای از مشتریان، شما موظف هستید که گاه به گاه به بازاریاب DIY برخورد کنید. این بازاریابان ترجیح می دهند به جای اینکه برای هر سوال کوچکی به شما تکیه کنند، به آنها بیاموزید که چگونه خودکفا باشند.

این یکی از ساده‌ترین ابزارهای Looker Studio است که می‌توانیم ایجاد کنیم. شما می‌توانید هر تعداد ابعاد و معیارهایی را برای نشان دادن نظر خود جفت کنید.

ارائه تحقیقات کلیدواژه اشکال مختلفی دارد. قابل تشخیص ترین صفحه گسترده ساده است. برخی از افراد برای هر صفحه یا موضوع نقشه کلمات کلیدی ایجاد می کنند، در حالی که برخی دیگر با مشتریان کوچکتر فهرست کوتاهی از کلمات کلیدی دارند.

ردیابی تلاش های فنی سئو ممکن است به سختی قابل مشاهده باشد. مطمئناً، می‌توانید آن را در یک صفحه‌گسترده ردیابی کنید، اما مشتری پسند نیست.

خوب، این فیلتر را می توان به راحتی با هر بعد در استودیو Looker تعویض کرد. بنابراین اگر می‌خواهید آن را با سایر دسته‌های کلیدواژه تعویض کنید، این فیلتر می‌تواند بهترین فیلتر برای شما باشد.

قیف

این قیف به تجسم قیف جستجوی واقعی بر اساس قصد کمک می کند. هنگام اعمال فیلترهای دیگر در این ابزار، قیف و معیارهای بالا به طور خودکار با هدف به روز می شوند.

این ابزار دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است که می تواند برای کمک به هدایت استراتژی سئو در صفحه شما استفاده شود. بسته به استراتژی شما، این ویژگی ها را می توان برای نمایش انواع مختلف داده ها و دسته بندی ها سفارشی کرد.

دکمه های بولی

برای کپی کردن داشبورد:

  1. روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید
  2. کپی کردن را انتخاب کنید
  3. منبع داده خود را انتخاب کنید (نگران نباشید، می توانید بعداً به روز رسانی کنید)

نحوه راه اندازی ابزار ردیاب فنی سئو

این ابزارها به ایجاد حس بهتری از شفافیت کمک می کند که می تواند به بهبود اعتماد کمک کند. بنابراین، مشارکت بهتری بین شما و سهامداران خود ایجاد کنید.

با ایجاد ابزار برای مشتریان، آنها را قادر می‌سازید تا تحقیقات واقعی لازم برای انجام سئو را انجام دهند و در عین حال تعمیر و نگهداری و راهنمایی بسیار مورد نیاز را که با تجربه همراه است، ارائه می‌دهند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. تحقیق کلمات کلیدی

لینک بیلدینگ یکی از پرتنش ترین موضوعاتی است که سئوکاران دوست دارند با مشتریان از آن اجتناب کنند. به دست آوردن پیوندها چالش برانگیز است و اغلب سخت ترین چیز برای کنترل است.

با این حال، استودیو Looker می تواند یک ابزار تجزیه و تحلیل قدرتمند برای سایت های بزرگتر با ده ها هزار یا میلیون ها کلمه کلیدی باشد.

Looker Studio معمولاً برای گزارش‌های عمومی استفاده می‌شود. زیبایی واقعی Looker Studio این است که می توان از آن برای کارهای بسیار بیشتری استفاده کرد.

جان مک آلپین استراتژی SEO را برای بازاریابی دیجیتال کاردینال، یک آژانس SEO آتلانتا که بر خدمات رسانی به شرکت های مراقبت های بهداشتی سازمانی در سراسر ایالات متحده متمرکز است. مک آلپین که در حال حاضر در کلرادو اسپرینگز واقع شده است، عمیقاً در جامعه سئو محلی و ملی درگیر است و پیشینه قوی در سئو فنی، توسعه وب و استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد. مک آلپین همچنین خدمات توسعه وب آزاد را برای سایت های میزبان وردپرس ارائه می دهد.


منبع: https://searchengineland.com/looker-studio-build-seo-tools-382637

فهرست کشویی قصد کلمه کلیدی می تواند به شما کمک کند تا با هدف هر کلمه کلیدی در قیف جستجو فیلتر کنید. خیلی ساده، درست است؟

جدید در زمین موتورهای جستجو

اینجاست که ابزار Looker Studio گوگل وارد عمل می شود.