اما این سوال پیش میآید که چرا این همه مشکل برای مشتریان و سایر ذینفعان وجود دارد؟
شما می توانید آموزش کامل را پیدا کنید اینجا.
اینجاست پیوند به داشبورد.
مرحله اول: تنظیم داده های منبع خود
روی لوگوی خود کلیک راست کنید، منویی ظاهر می شود. نزدیک پایین، «Extract theme from image» را انتخاب کنید. سپس با سه گزینه طرح رنگ مختلف روبرو خواهید شد. هر کدام را که احساس می کنید نشان دهنده برند شما است را انتخاب کنید.
Looker Studio یکی از سریعترین ابزارهای گزارشدهی برای ایستادن است در حالی که هنوز دارای برخی ویژگیهای قوی است. این واقعیت که آن نیز رایگان است، آن را به یک پلتفرم انتخاب آسان تبدیل می کند.
این مقاله الگوهای داشبورد رایگانی را نشان می دهد که می توانید با مشتریان خود استفاده کنید.
نحوه تغییر نام تجاری
همانطور که در داشبورد قبلی یاد گرفتیم، میخواهید از این داشبورد کپی کنید و منبع دادهتان را، چه Google Sheets یا BigQuery، متصل کنید.
ویژگی های مهم این ابزار Looker Studio
اگر با میلیون ها کلمه کلیدی کار می کنید، از Google Sheets مانند این مثال استفاده نکنید. توصیه می کنم از BigQuery برای مدیریت کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
این به طور خودکار بیشتر رنگ ها را تغییر می دهد و شما را به خط پایان طراحی در ابزار Looker Studio خود می رساند. با این حال، ممکن است هنوز چند نمودار یا متن وجود داشته باشد که باید بهروزرسانی کنید.
1. حسابرسی فنی سئو
سه دکمه در این ابزار بر اساس فرمول های بولی سفارشی هستند، به این معنی که آنها بر روی عبارات درست/نادرست کار می کنند. بیایید نگاهی به یکی از آنها بیندازیم.
کادر جستجوی سفارشی یکی از ویژگی های بسیار ساده اما قدرتمند این ابزار است. نه تنها می تواند به سرعت به شما کمک کند تا جستجوی خود را برای شناسایی فرصت های کلمات کلیدی محدود کنید، بلکه می تواند از قدرت regex برای سفارشی کردن جستجوی خود نیز استفاده کند.
کشویی قصد
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
خوشبختانه، دوستان ما در Screaming Frog بالاخره کیس داشبورد فنی عالی SEO را شکستند. بهترین قسمت؟ قالب رایگان است. می توانید آن را ببینید اینجا.
نحوه کپی کردن داشبورد
سالهاست که سئوکاران سعی کردهاند ردیابهای داشبورد بسازند تا به بهبود سلامت سایت در طول زمان کمک کنند.
با استفاده از این فرمول، می توانید هر تعداد از انواع مختلف چک باکس ایجاد کنید. برای کمک به نمایش کلمات کلیدی در آن دسته ها برای چک باکس SEO و PPC، چند کلمه کلیدی را اضافه کردم که با لوله (|) از هم جدا شده اند.
کادر جستجوی سفارشی
ما در حال ایجاد تابعی هستیم که فقط برای نمایش پرس و جوهای طولانی که با یک کلمه سوال در فرمول بالا شروع می شود، نمایش دهد. این فرمول متکی بر regex، با دو نماد بسیار مهم است:
- حلقه دور (^) یک تابع regex است که در اصل به معنای “اگر کلمه کلیدی با این شروع می شود.”
- نماد لوله (|). تابع regex دیگری است که به معنای “یا” است.
Google Sheet پشتیبان مورد استفاده من یک گزارش تحلیلی ساده بک لینک از SEMrush است. با این حال، می توانید از ردیاب لینک سازی خود برای تغذیه گزارش استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که تاریخ دریافت را برای محدوده تاریخ اضافه کرده اید.
اولین گام شامل وارد کردن تحقیقات کلمات کلیدی خود در یک برگه Google است. برای استفاده از الگوی رایگانی که من ایجاد کردم، باید ابعاد و معیارهای زیر را در Google Sheet خود وارد کنید:
- کلمه کلیدی
- موقعیت
- موقعیت قبلی
- حجم جستجو
- مشکل کلمه کلیدی
- CPC
- URL
- اهداف کلمه کلیدی
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/looker-studio-build-seo-tools-382637
فهرست کشویی قصد کلمه کلیدی می تواند به شما کمک کند تا با هدف هر کلمه کلیدی در قیف جستجو فیلتر کنید. خیلی ساده، درست است؟
جدید در زمین موتورهای جستجو