در بیش از 27 سال فعالیتم در این صنعت، دیدم که سئو چگونه می تواند مسیر یک کسب و کار را برای همیشه تغییر دهد و به نوبه خود، زندگی مردم را تغییر دهد.
سئو می تواند به کسب و کارها کمک کند تا این دستورالعمل ها را درک کنند و وب سایت های قابل اعتمادتری ایجاد کنند. بله، سئو حتی می تواند به بهبود شهرت کسب و کار آنلاین کمک کند.
با تشکر، SEO
به همه این دلایل، کسب و کارها می توانند سپاسگزار باشند که سئو وب سایت آنها را برای رقابت در بازار آنلاین بهبود می بخشد.
کسبوکارهایی که مطمئن نیستند چگونه وبسایتها و منابع باکیفیت ایجاد کنند، میتوانند برای رسیدن به آن به سئو کمک کنند. مثلا داریم دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل. میدانید که اگر دستورالعملها را خوانده باشید، اعتماد برای Google بسیار مهم است.
سئو – وقتی درست انجام شود – همان فلسفه را دارد.
هیچ توهینی به PPC یا رسانه های اجتماعی وجود ندارد – من معتقدم یک استراتژی بازاریابی خوب شامل این موارد نیز می شود – اما پاسخ روشن است.
درباره نویسنده
مطمئنا سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است. اما اغلب اوقات، بزرگترین سرمایه گذاری ها از قبل انجام می شود.
یک استراتژی سئو می تواند با سفر مشتری هماهنگ باشد. سئو این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند تا بفهمند:
آنچه مردم به دنبال آن هستند.
هدف پشت این جستجوها چیست.
چگونه می توانند دقیقاً آنچه را که یک فرد نیاز دارد، در زمانی که به آن نیاز دارد، ارائه دهند.
کار شما می تواند تا مدت ها پس از انجام آن به رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما ادامه دهد. به علاوه، شما صاحب نتایجی هستید که به دست می آورید.
سئو فقط کاری نیست که ما انجام می دهیم. سئو یک تغییر دهنده بازی است. و من سپاسگزارم که این کاری است که هر روز انجام می دهم.
زمانی که مشاغل:
روی سلامت وبسایت خود سرمایهگذاری کنید، آن را بهینه کنید و خزیدن برای موتورهای جستجو و استفاده از آن برای افراد آسان شود و…
مخاطبان هدف خود را درک کنید و محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که اطلاعات، کمک و خوشحالی…
این را در نظر بگیرید: وجود دارد 5.9 میلیون جستجو در گوگل در دقیقه. در هیچ جای دیگری به جز نتایج جستجو، این فرصت را ندارید که به چنین بازار عظیمی متشکل از مخاطبان هدف خود برسید درست زمانی که به شما نیاز دارند
در مقایسه با تاکتیک های بازاریابی سنتی، مقرون به صرفه بودن سئو حتی واضح تر می شود.
تمام راه هایی را که می توانید با سئو اعتماد ایجاد کنید را در نظر بگیرید:
اولین برداشت: نتایج جستجو. با نمایش در صفحه 1 نتایج جستجو، مردم بلافاصله شروع به اعتماد به شما می کنند. اگر گوگل آن را انتخاب کرده باشد، باید خوب باشد، درست است؟ بعلاوه، کار در سئوی خود برای جلب بیشتر افراد می تواند این کلیک ها را دریافت کند.
ایجاد اعتماد بیشتر: محتوا. با درک آنچه مشتری هدف شما در مراحل مختلف سفر خرید خود نیاز دارد و ایجاد محتوای خاص برای آن مراحل، یک نیاز واقعی را برطرف می کنید. چه در وب سایت شما باشد، چه در کانال YouTube شما یا برخی از ویژگی های SERP دیگر، در زمان مناسب ظاهر خواهید شد.
مهر و موم کردن معامله: زمان در سایت و تبدیل. یک استراتژی خوب سئو به جذب بیشتر افراد به وب سایت و کسب و کار شما کمک می کند. هنگامی که از نتایج جستجو در صفحه وب شما قرار می گیرند، داشتن منابع اضافی که به راحتی قابل پیمایش است می تواند افراد را وادار کند تا سایت را مرور کنند، دوباره برگردند، برای چیزی ثبت نام کنند یا تماس برقرار کنند.
سئو و گوگل در تضاد نیستند. خب اکثر اوقات و ما می توانیم برای آن نیز سپاسگزار باشیم.
3. سئو باعث ایجاد اعتماد بین کسب و کار و مشتریان می شود
شما برای PPC پرداخت نمی کنید، دید و ترافیک را متوقف می کنید. شما یک تبلیغ بیلبورد را خاموش می کنید، دیگر به برند خود توجه نمی کنید.
سایر استراتژی های بازاریابی سنتی تر حتی به توانایی ردیابی نتایج نیز نزدیک نمی شوند.
منبع: تجزیه و تحلیل مطالعات کلیک توسط Ignite Visibility، Sistrix و Backlinko، BruceClay.com
با ورود به فصل تعطیلات و در زمان تشکر، در اینجا سه دلیل وجود دارد که کسب و کارها می توانند از سئو تشکر کنند:
1. SEO یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است
سئو فقط یک استراتژی بازاریابی نیست. این یک تغییر دهنده بازی است.
در طول سالهایی که در سئو کار کردهام، دیدهام که چگونه میتواند برخی از شرکتها را از کمبود به فراوانی برساند. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا مشاغل بیشتری ایجاد کنند و زندگی بی شماری را تحت تاثیر قرار داده است.
چه استراتژی های بازاریابی دیگری می توانید در آن سرمایه گذاری کنید که به طور مداوم سود سهام پرداخت کنید؟
… گوگل به این مشاغل با نمایش محتوای آنها در صفحه 1 نتایج جستجو پاداش می دهد.
و چرا گوگل و صنعت سئو سال ها به صورت حضوری، در کنفرانس ها، از طریق رسانه های اجتماعی، از طریق محتوای وب و موارد دیگر با یکدیگر همکاری می کنند. این یک مشارکت است.
سئو یک راه حل “ارزان” نیست. هر راه حلی که بتواند شما را در صدر میلیون ها رقیب برای عبارات جستجویی که باعث افزایش درآمد می شود، قرار دهد، هرگز ارزان نخواهد بود. با این حال، در پایان، پاداش ها می توانند به راحتی تلاش را توجیه کنند – و سئو یک تکنیک مقرون به صرفه است.
سئو می تواند تمام مواردی را که ذکر کردم انجام دهد. و گوگل نیز آن را می داند.
“روی کاربر تمرکز کنید و همه چیز به دنبال خواهد داشت.” این شماره 1 در گوگل است10 چیز” لیست
سعی کنید بفهمید که آگهی تبلیغاتی، بیلبورد یا سایر تاکتیکهای بازاریابی آفلاین شما واقعاً باعث ROI شده است یا خیر. بر اساس تحقیقات BrightEdge، میانگین سهم درایوهای سئو درآمد حدود 45٪ است.
بروس کلی بنیانگذار و رئیس جمهور است شرکت بروس کلییک شرکت جهانی بهینهسازی بازاریابی دیجیتال که بهینهسازی موتورهای جستجو، مدیریت PPC، بازاریابی رسانههای اجتماعی پولی، معماری سایت سازگار با سئو، توسعه محتوا، و ابزارها و آموزش SEO را ارائه میدهد. کلی کتاب «بهینهسازی موتور جستجو همهدر یک برای آدمکها» را که اکنون به چاپ چهارم رسیده و «استراتژیهای بازاریابی محتوا برای حرفهایها» را نوشته است. او اولین ابزار تجزیه و تحلیل صفحه وب را نوشت، نمودار روابط موتورهای جستجو را ایجاد کرد و به عنوان اولین کسی بود که از اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو استفاده کرد. دوره آموزشی معروف بروس کلی به صورت آنلاین در SEOtraining.com در دسترس است.