نشان دادن تاثیر بازاریابی خود می تواند به شما کمک کند ارزش کار خود را به تیم های دیگر ثابت کنید و به شما کمک کند با زمان و تلاش خود کارآمدتر شوید. این کار با نگاه کردن به دادههای شما، دیدن اینکه چه کمپینهایی باعث فروش میشوند و کاهش کمپینهایی که اینطور نیستند شروع میشود. اما این سختتر از آن چیزی است که با برندهای متعدد به نظر میرسد و ارتباط بین بازاریابی و فروش قطع میشود.
به این وبینار بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک منبع حقیقت را برای گزارش خود خودکار کنید.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.