3 راه برای اثبات ارزش خود

جدید در زمین موتورهای جستجو

نشان دادن تاثیر بازاریابی خود می تواند به شما کمک کند ارزش کار خود را به تیم های دیگر ثابت کنید و به شما کمک کند با زمان و تلاش خود کارآمدتر شوید. این کار با نگاه کردن به داده‌های شما، دیدن اینکه چه کمپین‌هایی باعث فروش می‌شوند و کاهش کمپین‌هایی که اینطور نیستند شروع می‌شود. اما این سخت‌تر از آن چیزی است که با برندهای متعدد به نظر می‌رسد و ارتباط بین بازاریابی و فروش قطع می‌شود.

Shutterstock 1160572147 800x450

به این وبینار بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک منبع حقیقت را برای گزارش خود خودکار کنید.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/secrets-of-a-marketing-champ-3-ways-to-prove-your-value-394018ثبت نام امروز برای “رازهای یک قهرمان بازاریابی: 3 راه برای اثبات ارزش خود” ارائه شده توسط Salesforce.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.