اگر بازاریابی ایمیلی شما کهنه می شود، این تاکتیک ها مطمئنا به شما کمک می کنند:
- نحوه عملکرد و نحوه تحویل ایمیل را درک کنید تایید ایمیل کمک می کند
- ایمیلهایی بسازید که برای مشتریان ایدهآل شما طراحی شدهاند
- معیارهای خود را بهبود بخشید و درآمد ایمیل را افزایش دهید.
چگونه با ایمیل فروش بیشتری داشته باشید: عملکرد فعلی خود را ارزیابی کنید
ابزارهای اعتبارسنجی ایمیل و قابلیت تحویل ZeroBounce را کاوش کنید.
منبع: https://searchengineland.com/ways-to-drive-sales-with-email-394988
بازاریابی درونگرا به جای اصرار برای فروش، بر جذب افراد بالقوه با منابع و تجربیات مفید و مرتبط تمرکز دارد. ایجاد محتوایی که به سوالات پاسخ می دهد، مشکلات را حل می کند و زندگی مردم را بهتر می کند، راهی عالی برای تقویت برند شماست.
به معیارهای خود نگاه دقیقی بیندازید و به آنچه برجسته است توجه کنید. عملکرد سه تا شش ماه گذشته شما شاخص خوبی خواهد بود. برنامهریزی کنید که این رویکردها را برای افزایش تعامل و تبدیلها دو برابر کنید. سپس، این تاکتیک های زیر را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید ایمیل مارکتینگ شما بیشترین شانس را برای موفقیت دارد.
آیا ایمیل های شما به صندوق ورودی می رسد؟ لیست ایمیل خود را بررسی کنید
اگر هرگز پایگاه داده خود را پاک نکرده اید، از a استفاده کنید خدمات اعتبارسنجی ایمیل رایگان اولین. با ZeroBounce، می توانید هر ماه 100 آدرس ایمیل را به صورت رایگان بررسی کنید تا مطمئن شوید که فقط مخاطبین واقعی را به لیست خود اضافه می کنید.
پایگاه داده خود را برای تعامل بیشتر بخش بندی کنید
مشترکین ایمیل شما در مراحل مختلف سفر خریدار با شرکت شما هستند. در حالی که برخی ممکن است مشتریان طولانی مدت باشند، برخی دیگر هنوز در حصار خرید هستند. هر بخش نیازها و انتظارات متفاوتی دارد و ایجاد ایمیلهایی که مستقیماً با این گروهها صحبت میکنند باید در فهرست شما قرار بگیرند.
یک نکته نهایی برای افزایش فروش با ایمیلهایتان، ارائه یک برنامه ثابت برای ارسال است. چه کمپینهای قطرهای خودکار راهاندازی کنید یا یک خبرنامه ارسال کنید، در تلاشهای خود ثابت قدم باشید. ارسال ایمیل به طور منظم به شهرت شما کمک می کند، قابلیت ارسال ایمیل را افزایش می دهد و کسب و کار شما را با مشتریان احتمالی شما مرتبط نگه می دارد.
تقسیم بندی می تواند برای بسیاری از بازاریابان چالش برانگیز باشد، اما می توانید با فیلترهای اولیه شروع کنید. از معیارهایی مانند جنسیت، موقعیت مکانی و سابقه خرید استفاده کنید، سپس به راههایی فکر کنید که این مشتریان بالقوه را با مرتبطترین پیشنهادها درگیر کنید. هر کمپین ایمیلی را با استفاده از داده های موجود شخصی سازی کنید و به یاد داشته باشید که یک ایمیل معمولا برای فروش کافی نیست. کمپین های قطره ای موثرتر هستند زیرا به صورت دوره ای مشتریان بالقوه شما را تحریک می کنند و با برند شما آشنا می شوند.
ایمیل های خود را بسیار آموزشی کنید
قبل از اینکه استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را به شدت تغییر دهید، بهتر است یک گام به عقب بردارید و عملکرد ایمیل های خود را ارزیابی کنید. این به شما این امکان را می دهد که تشخیص دهید چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود تا بتوانید ایمیل های مشابه بیشتری ایجاد کنید.
بنابراین، اگر یک خبرنامه ایمیل دارید، به یاد داشته باشید که آن را به موقع ارسال کنید، به طور ایده آل در همان روز هر هفته یا ماه. کمپینهای پرورشی شما نیز باید به موقع باشند – اتوماسیونهای خود را بررسی و بهروزرسانی کنید تا تأیید کنید که هر محرک درست کار میکند. حفظ این جزئیات و ارسال ایمیل های مفید به یک لیست ایمیل سالم، نتایج بازاریابی ایمیلی شما را به سرعت افزایش می دهد.
حتی اگر در حال اجرای یک کمپین بازاریابی مستقیم هستید، همچنان می توانید پیشنهادات خود را به روشی آموزشی ارائه دهید. به جای رهبری با رویکرد «اکنون بخر»، بر مزایای محصولات و خدمات خود تمرکز کنید. با تثبیت نام تجاری خود به عنوان منبع اطلاعاتی و آموزشی قابل اعتماد و مرتبط با مخاطبان خود وفاداری ایجاد کنید.
نکته پاداش: ایمیل های خود را به طور مداوم ارسال کنید
شهرت فرستنده شما امتیازی است که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به شما به عنوان فرستنده می دهند، بسیار شبیه به امتیاز اعتباری. هر کاری که انجام می دهید امتیاز شما را تعیین می کند، اما سلامت لیست ایمیل شما به طور چشمگیری بر آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، هر زمان که نرخ پرش شما از 2% بیشتر شود، امتیاز شما ضربه می زند. شکایات اسپم و ایمیل های جعلی نیز بر شهرت شما تأثیر می گذارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، خبرنامه ها و کمپین های شما به پوشه هرزنامه می روند.
ممکن است منابع قابل توجهی را برای بازاریابی ایمیلی خرج کنید. نوشتن و طراحی ایمیل های عالی کار آسانی نیست. اما آیا این ایمیلها در صندوق ورودی مشتریان احتمالی شما فرود میآیند؟ تعامل کم اغلب می تواند ناشی از لیست ایمیل قدیمی و شهرت ضعیف فرستنده باشد.
این یکی از محبوب ترین کانال های بازاریابی و فروش است، اما استفاده از ایمیل آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. برای تبدیل ایمیل های شما، چیزی بیشتر از نوشتن چند خط و زدن دکمه ارسال طول می کشد. همه چیز در موفقیت ایمیل شما نقش دارد، از سلامت پایگاه داده ایمیل شما گرفته تا مهارت های کپی رایتینگ شما.
هنگامی که تبدیل ایمیل کاهش می یابد، بسیاری از بازاریابان تمایل دارند رویکرد تهاجمی تری را امتحان کنند – ایمیل های بیشتر، پیشنهادات مستقیم بیشتر و تخفیف های بالاتر. اما آیا می توانید در عوض از تاکتیک های ورودی بیشتر بهره مند شوید؟