در این جلسه، کارشناسان بازاریابی به اشتراک می گذارند که چگونه می توانید روابطی با مشتری ایجاد کنید که نه تنها مقیاس، بلکه باعث افزایش درآمد برای سال 2023 و بعد از آن شود.
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
تحقیقات بارها و بارها نشان داده است که مشتریان فعلی در مقایسه با مشتریان جدید 50٪ بیشتر احتمال دارد محصولات جدید شما را امتحان کنند و 31٪ بیشتر با شما خرج می کنند. پس چگونه این روابط را تقویت می کنید و درآمد قابل اندازه گیری و تکراری را ارائه می کنید؟